3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:32:

[...]

Die van mij woont waarschijnlijk ergens waar ik toevalligerwijs nooit zal komen. Lutjebroek of zo. Of Budapest.Ow, als die van mij in een arabisch land woont waar ik niet in mag komen vind ik dat een wrede grap van jeweetwelwie
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 02:34:

Daar zit meestal een kledingstuk overheen, behalve dan bij de potloodventer, die zijn namelijk schaars in de winter met koud weer.

Je kunt dit testen. Je gaat naar buiten terwijl het koud is en dan een stukje textiel voor je mond plaatsen en dan ademen.Ik zou geen willekeurig stukje textiel nemen, want dan weet je nog niets. Ik zou een onderbroek nemen. Of een stringetje, al vraag ik me af hoeveel dát tegenhoudt.
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 02:34:

Daar zit meestal een kledingstuk overheen, behalve dan bij de potloodventer, die zijn namelijk schaars in de winter met koud weer.

Je kunt dit testen. Je gaat naar buiten terwijl het koud is en dan een stukje textiel voor je mond plaatsen en dan ademen.Ik dacht serieus even dat op die zin "Door je broek te laten zakken en buiten een scheet te laten" zou volgen
quote:iry schreef op 28 december 2009 @ 02:35:

(ik kom zo nooit mijn bed in)En niet uit morgenochtend, oeps straks.
Oh ja, goed mikken...dat kan ik wel.

Ga ik zo even proberen.
quote:iry schreef op 28 december 2009 @ 02:35:

He q gezellig!!

(ik kom zo nooit mijn bed in)Mijn idee. Dat wordt weer afzien morgen!
Ach kom Iry, schrik jij terug van een beetje nasaal?
Of neusfluit Boog.
Ik heb bij mijn echtgenoot bedongen dat ik uit mag slapen morgen.
ik lach me hier dood

Ook al zo slecht voor mijn teint
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:38:

Ik heb bij mijn echtgenoot bedongen dat ik uit mag slapen morgen. Ik ook!
Hahaha!!, nou min ik heb mijn grenzen met wat er in mijn neus gestopt wordt.

Ook geen behoefte op door het leven te gaan met wijd openstaande neusgaten.
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:37:

Ach kom Iry, schrik jij terug van een beetje nasaal?Da's toch wel raar eigenlijk... geen kerel die dáárover fantaseert.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:39:

[...]

Da's toch wel raar eigenlijk... geen kerel die dáárover fantaseert. Zal vast wel een markt voor zijn. Ik kan het helaas niet googlen want dat heeft ongetwijfeld een hele rare naam.
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 02:36:

[...]

Ow, als die van mij in een arabisch land woont waar ik niet in mag komen vind ik dat een wrede grap van jeweetwelwieVan dhr. A.G.J.B.B.J. De Grootste?
quote:floor72 schreef op 28 december 2009 @ 02:39:

[...]

Ik ook!

Verstandig!

Mijn dochter is nog wakker, die wil steeds naar de woonkamer, want we hebben kaarsjes aan (kerst, dan krijg je dat...). Mijn echtgenoot mag dus morgen óf ook uitslapen, óf hij zit met een stikchagrijnig kind. Maar hé, beloofd is beloofd.
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:39:

Da's toch wel raar eigenlijk... geen kerel die dáárover fantaseert. Klopt!.. dat kan ik beamen..
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 02:38:

ik lach me hier dood

Ook al zo slecht voor mijn teint Krijgen we nu morgen niet op onze MieterT Stra?
quote:iry schreef op 28 december 2009 @ 02:39:

Hahaha!!, nou min ik heb mijn grenzen met wat er in mijn neus gestopt wordt.

.Als 4-jarige heb ik er wel kralen ingestopt. Waren mijn pa en ma niet blij mee. Heel vreemd.
quote:mocy schreef op 28 december 2009 @ 02:40:

[...]

Zal vast wel een markt voor zijn. Ik kan het helaas niet googlen want dat heeft ongetwijfeld een hele rare naam.Nou, formaat pink is er wel bij gebaat denk ik. Eindelijk iets dat strak genoeg is.
quote:mocy schreef op 28 december 2009 @ 02:40:

[...]

Zal vast wel een markt voor zijn. Ik kan het helaas niet googlen want dat heeft ongetwijfeld een hele rare naam.

We kunnen even een onderzoekje doen onder de mannen die we kennen. Nemen we gewoon even een representatieve steekproef...

Boogje?
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:40:

[...]

Van dhr. A.G.J.B.B.J. De Grootste?Ja, die
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:40:

[...]

Verstandig!

Mijn dochter is nog wakker, die wil steeds naar de woonkamer, want we hebben kaarsjes aan (kerst, dan krijg je dat...). Mijn echtgenoot mag dus morgen óf ook uitslapen, óf hij zit met een stikchagrijnig kind. Maar hé, beloofd is beloofd.

Ik heb man vanavond een verschrikkelijk schuldcomplex aangepraat dat ie me vannacht de hele nacht heeft wakker gesnurkt.

Daarom mag ik morgen uitslapen.
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:42:

[...]

Nou, formaat pink is er wel bij gebaat denk ik. Eindelijk iets dat strak genoeg is.Das een goeie, Als er een vraag over komt op de sexpijlert (kleine piemel) hebben we nu de juiste oplossing.
Zou de buurman het erg vinden als ik m uit bed bel, zijn broek naar beneden trek in de achtertuin en m net zo lang bruine bonen en uien voer, tot ie een natte scheet moet laten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven