help, leuke iets doen met me vriend

28-12-2009 00:18 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 7 weken een vriend waar ik heel blij mee ben. Alleen de laatste keer dat we echt iets samen hebben gedaan was eigenlijk op onze eerste date, daarna hebben we alleen maar met vrienden of familie gezeten. Nou wil ik hem verrassen om iets leuks te gaan doen maar ik weet niets leuk. Want hij houd niet van de bios, uiteten en ook de sauna vind ie niks. Dus als jullie begrijpen zijn mijn ideeën al gedoemd te mislukken. Kunne jullie me misschien helpen met een ander leuk idee? Want ik weet het echt niet.

Groetjes een onzeker iemand
Als je je tips al niet eens goed spelt, snapt TO er natuurlijk niks van: seks is het.
quote:Pilous schreef op 28 december 2009 @ 09:01:

[...]

Sex is een bijzaak?voor mij wel ja, ik heb geen man nodig voor 'n orgasme
quote:Pilous schreef op 28 december 2009 @ 09:00:

Wellicht is het een 15 jarig meisje? Kan he?

.Dan is neuken toch helemaal de ultieme vrijetijdsbesteding met je vriend? Ik ben ook al aardig op leeftijd, maar weet nog dat seks op die leeftijd helemaal nieuw en spannend was. (of zijn 15-jarigen daar tegenwoordig ook al helemaal op uitgekeken ?)
quote:tednewfy schreef op 28 december 2009 @ 00:18:

Hallo allemaal,

Ik heb sinds 7 weken een vriend waar ik heel blij mee ben. Alleen de laatste keer dat we echt iets samen hebben gedaan was eigenlijk op onze eerste date, daarna hebben we alleen maar met vrienden of familie gezeten. Nou wil ik hem verrassen om iets leuks te gaan doen maar ik weet niets leuk. Want hij houd niet van de bios, uiteten en ook de sauna vind ie niks. Dus als jullie begrijpen zijn mijn ideeën al gedoemd te mislukken. Kunne jullie me misschien helpen met een ander leuk idee? Want ik weet het echt niet.

Groetjes een onzeker iemand

Wat een saaie vriend trouwens. Wie houdt er niu niet van lekker eten, een filmpje pikken en samen bloot zitten in een hete kamer?

Maar ik mis nog een tip tussen de vele leuke ideëen die hier geopperd zijn: laat je vriend eens een leuke activiteit bedenken.
quote:Starshine schreef op 28 december 2009 @ 09:14:

Maar ik mis nog een tip tussen de vele leuke ideëen die hier geopperd zijn: laat je vriend eens een leuke activiteit bedenken.Blijkbaar heeft hij dat tot nu toe gedaan, waardoor ze altijd bij pa en ma op de bank eindigden. ;)
Wat een zeikerd dat ie die dingen allemaal niet leuk vindt. Daar zou ik echt niet tegen kunnen. Uit eten vind ik op zijn tijd bijvoorbeeld heerlijk. Verder is alles wel zo'n beetje voorbij gekomen inmiddels... Wat is het budget? ¤ 100,- p.p. biedt weer andere mogelijkheden dan ¤ 10,- p.p. bijvoorbeeld.
Ergens lekker eten dan naar de kroeg?

Winter Efteling en dan naar de kroeg?

Weekend naar Antwerpen en dan naar de kroeg?

Naar een leuke film dan naar de kroeg?

Naar de opnames van de WDD en dan naar de kroeg?

Dag je Amsterdam en dan naar de kroeg?

Naar een museum en dan naar de kroeg?
Cursus tantraseks
quote:Avaeyebrow schreef op 28 december 2009 @ 10:30:

Ergens lekker eten dan naar de kroeg?

Winter Efteling en dan naar de kroeg?

Weekend naar Antwerpen en dan naar de kroeg?

Naar een leuke film dan naar de kroeg?

Naar de opnames van de WDD en dan naar de kroeg?

Dag je Amsterdam en dan naar de kroeg?

Naar een museum en dan naar de kroeg?Je vergeet het neuken daarna nog.
quote:eleonora schreef op 28 december 2009 @ 01:18:

Bamzaaien!
quote:Starshine schreef op 28 december 2009 @ 09:12:

[...]

Dan is neuken toch helemaal de ultieme vrijetijdsbesteding met je vriend? Ik ben ook al aardig op leeftijd, maar weet nog dat seks op die leeftijd helemaal nieuw en spannend was. (of zijn 15-jarigen daar tegenwoordig ook al helemaal op uitgekeken ?)Voor mij was het ook nieuw en spannend maar zo nieuw en spannend, dat ik het op wilde bouwen en enorm onzeker was. Dus ik wilde helemaal niet in bed liggen met vriend. Alles behalve dat.
quote:mamalief schreef op 28 december 2009 @ 12:02:

[...]

www.eropuit.nl
.Hier een online cursus Bamzaaien
Saai om alleen maar te neuken als je mekaar net 7 weken kent?

Helleuwwwwwwwwwwwww, praten kan altijd nog hé, en de taal van de liefde is nu eenmaal universeel én tijdsloos. Dus ik zeg: neuken voor het vaderland, of uh, gewoon lekker voor jezelf.

( dat je nu al met hem bij vrienden en familie zit, vind ik nogal zorgwekkend, mijn man heeft mijn ouders het eerste half jaar geloof ik toch echt niet gezien, sowieso zagen wij die eerste maanden weinig daglicht )
Oh echt Pilous. Maar als het hek eenmaal van de dam is, dan is er toch niks heerlijkers dan mekaar te ontdekken 24-7 en te herontdekken and again and again?

Hmmmm, ik was ook wel onzeker, en we neukten pas na een paar weken écht met elkaar, voor die tijd was het ontiegelijk spannend aftasten. Mén daar waren we héle dagen zoet mee, wel 7 weken Dáárna echter.....................
Nou bedankt voor jullie ideeën, maar het is sinds vandaag over tussen ons.
Vervelend voor je, Tednewfy.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
We hebben dan wel met je zitten te dollen, maar ik vind het oprecht vervelend voor je dat het nu uit is tussen jullie. Hij leek me niet echt de ware voor jou, maar verdrietig is het natuurlijk altijd. Sterkte!
Wil je er wat meer over kwijt...dan zetten we dit topic om in een LDVD topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven