3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 12:14
Nee, straatmadelief word ik maar niet, brrr, moet er niet aan denken. Gewoon in zo'n vieze grijze wollen jas, vingers vol nicotinevlekken, bruine tanden, nare teint (nah, die heb ik nu al) en de dag door brengen met biertjes drinken en roken.
Mijn nieuwe voornemen
Mijn nieuwe voornemen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 28 december 2009 om 12:19
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 12:17:
Als je tot 21:00 bij de advocaat blijft, ben je wel platzak daarna.Haha nee ik hoop op max anderhalf uur Straatje... maar daarna mini weer bij vriendinnetje ophalen en een paar boodschapjes doen en dan gelijk door naar goeie vrienden waar we voor het eten zijn uitgenodigd....vandaar ik heb het druk!
Als je tot 21:00 bij de advocaat blijft, ben je wel platzak daarna.Haha nee ik hoop op max anderhalf uur Straatje... maar daarna mini weer bij vriendinnetje ophalen en een paar boodschapjes doen en dan gelijk door naar goeie vrienden waar we voor het eten zijn uitgenodigd....vandaar ik heb het druk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 28 december 2009 om 12:20
maandag 28 december 2009 om 12:20
maandag 28 december 2009 om 12:21
quote:stratego schreef op 28 december 2009 @ 12:19:
Ok, maar pak het wel slim aan, geen compomissen sluiten als je echt weet wat je wilt en waar je recht op hebt.Precies Straatje.. dat is de reden dat ik nu een eigen advocaat in schakel... ik was alweer compromissen aan het sluiten en hij ging weer al mijn grenzen over... en dat voelde helegaar niet goed nie!
Ok, maar pak het wel slim aan, geen compomissen sluiten als je echt weet wat je wilt en waar je recht op hebt.Precies Straatje.. dat is de reden dat ik nu een eigen advocaat in schakel... ik was alweer compromissen aan het sluiten en hij ging weer al mijn grenzen over... en dat voelde helegaar niet goed nie!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd