Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Sum, het voelt doodnormaal. Echt heel raar. Maar ook een goed teken denk ik, dat het contact met anderen gewoon nog precies hetzelfde is.

Ik mis SJ nogal! Maar er zijn wat dingetjes gebeurd, dus er is eventjes een kleine (vooral figuurlijke) afstand. Misschien ook goed.

En of ik moest huilen? Bij het weggaan of thuiskomen?

Nou, in beide gevallen in elk geval!
Hé meiden,

Ben ik weer eindelijk onder de mensen. Gisteren met mijn ouders een superleuke dag gehad. Weer sinds tijden alsof ik echt contact met ze had ipv al dat gehaast. Was fijn!

Hé jammer Sneeze dat je de 9e er niet ben. Tja wat gaan we doen dames? Het lijkt mij wel leuk als we nog steeds af kunnen afspreken, het wordt alleen heel intiem . Volgens mij zijn Strol en Bella dan nog de enige die kunnen komen. Madhe kwam je nou ook? En Sam het zou wel leuk zijn als jij wel kan komen, is misschien ook wel leuk voor jou als het niet zo druk is. Laat jullie maar weten of het door kan gaan of niet, mij maakt het niet uit of we de afspraak verplaatsen totdat iedereen kan.

Frizz, wat een heerlijk verhaal! Toevallig net een artikel gelezen, dat de stelling aanneemt dat je op iemand valt, omdat hij/zij dingen in jou aanraakt die aangeraakt willen worden. Mooie uitgangspositie, blijkbaar wil jouw intellectuele en stabiele kant aangeraakt worden . *Overigens heeft deze stelling mij goed geholpen met het verklaren wat ik in mijn relaties zocht en waarom ze opgehouden zijn. Wellicht interessant om hier een keer over na te denken*.

Jeetje Kym, wat heerlijk dat je zo thuis voelt. Lekker gevoel he, dat zoveel mensen van je houden en verbonden met je zijn? Ik vind je heel relaxt staan m.b.t. SJ, is er wat gebeurd? Of is het meer berusting in dingen/de relatie?

Ik ga weer even vandoor. Tot later lieffies!
ZO, de casa is weer bijna schoon.

Alleen nog even een stofzuiger en een dweil en dan vind ik het wel weer goed.

Heb je nog wel zin om terug te gaan straks Kym?

Lijkt me zo moeilijk, ik weet dat als ik terug kwam van mijn reizen ik altijd zo ontzettend blij was met de mensen om me heen dat ik me ook gewoon voornam NOOIT meer weg te gaan

Dat deed ik natuurlijk dan vervolgens weer wel maar pas nadat ik heel veel met vrienden en familie was opgetrokken.

Wanneer ga je precies weer terug?

Ennnnnnnnnnn....ben je nog op zoek naar restaurantjes voor SJ hier?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hiiiiiiiiiiiiiii girls!

Eeuuh... uitleggen aan Sum waarom met MX afspreken met Oud & Nieuw een optie is.

Nou ja, hij stelde het voor, en ik hou er eigenlijk wel van om thuis te blijven met Oud & Nieuw.

Dus ja... icm met seks leek het me niet zo'n heel verkeerd plan.

Dacht je soms dat het me intussen was gelukt om een punt erachter te zetten?

Nee dus.

Wat betreft de kleine Fransoos: ik begrijp het helemaal.

Ik kan ook echt niet de hots krijgen voor een man die kleiner is dan ik.

En al helemaaaal niet als het om tien hele centimeters gaat.

Dus mee eens: 'Au revoir!'

Trouwens, een strandtenteigenaar is óók leuk.

Pom wat heerlijk dat je het zo goed had met je ouders zeg!

Maar ehh... ik stem tot het verplaatsen van de date, maar als jullie het door willen gaan... tja ik mag niet klagen dat ik op dat moment in de zon lig, toch?

Wat vond je een heerlijk verhaal Pom?

Van mijn flirt?

Kan ik dat artikel wellicht ergens vinden?

Het zou zó geweldig zijn als deze flirt betekent dat ik écht wil dat mijn intelectuele en stabiele kant aangeraakt wil worden...

Het lijkt me geweldig te kunnen genieten van een relatie met een man die er gewoon voor je IS.

Overigens heeft deze meneer al eens aangeboden om mij thuis te brengen, maar dat heb ik destijds afgeslagen omdat MX me al thuis zou brengen...

Mijn casa is trouwens nog steeds NIET schoon en ik heb ook nog niet geleerd voor mijn theorie.

Ah, morgen weer een dag.

Toch?
Lief lief lief Frizzeltje van me

Natuurlijk had ik niet gedacht dat je je in een week kon losweken van MX,maar dit is wel weer het andere uiterste opzoeken natuurlijk.

Ik vind het niet slim (maar dat was al algemeen bekend toch?)

Want....lees je eigen stukje nou nog eens en dan met name de alinea over je flirt....

Stofgezogen....moet nu alleen nog dweilen, maar dat mag morgen ook
Eeuuh... lieve Sum...

Oh ja ik weet heul goed wat ik zou moeten doen enzo, en wat ik verdien.

Dus ik zou het moeten afkappen.

Maar ineens zijn er allemaal leuke plannen enzo van zijn kant, en dan is het gewoon zoveel lastiger...

Plus, ineens lijkt het een beetje alsof IK de touwtjes in handen heb, aangezien hij jaloers wordt, me een paar keer p/dag belt enz.

En dat is stiekem ook lekker natuurlijk.

Plus, ik hou mezelf een beetje voor de gek dat als het nou wat wordt met die Marokkaanse Kakker dat ik dan ineens -floep- MX helemaal vergeten ben.

Ik hoop op the easy way out dus.

Maar eigenlijk is het wél goed dat je me hierop aanspreekt, want dan ga ik er de komende dagen nog eens goed over nadenken.

Zit een beetje teveel in een positieve vibe op dit moment denk ik.
Je mag best in die goeie vibe blijven zitten lieve schat!

En aandacht IS gewoon leuk...punt!

Als je maar een klein beetje blijft nadenken, en anders....anders doen wij het wel voor je
Sum je bent een lieverd!

Ik heb ineens kiespijn gekregen.

Dat had ik vorige week ook al een paar keer, maar toen ging het wel weg met pijnstillers.

Ben bang dat ik morgen naar de tandarts moet voor een wortelkanaalbehandeling...

Nu maar eens een lekker maaltje koken.
[quote]frizzy schreef op 28 december 2009 @ 18:36:

Plus, ineens lijkt het een beetje alsof IK de touwtjes in handen heb, aangezien hij jaloers wordt, me een paar keer p/dag belt enz.

En dat is stiekem ook lekker natuurlijk.

Lieve Frizzel, ik vrees een beetje dat t inderdaad alleen maar lijkt alsof je de touwtjes in handen hebt. En uit je woorden proef ik ook ergens de hoop dat hij misschien nog wel bij zinnen komt. Hoop je er op dat ie aangeeft toch graag echt voor je te willen gaan? Want ik denk echt dat je van een koude kermis thuis gaat komen.
Sum zit je ook t schaatsen te kijken?

Ik heb trouwens t boek uit, ontroerend verhaal.

Zit nu weer midden in Lord of the Rings!
Lieve Sneeze, ten eerste heb ik die hoop niet, en ten tweede zou er niks veranderen aan mijn besluit als hij wél ineens voor me zou gaan.

Want zelfs als zou hij het willen, hij kan me niet geven wat ik nodig heb.
Hmmm ik weet t niet hoor Frizz. Voor mijn gevoel handel je niet naar wat je hierboven schrijft.
Zeg je dat alleen Frizz of meen he dat ook?

Wat nou als MX ineens voor je neus staat de 31ste met een grote bos rozen en de belofte dat hij gaat proberen er voor jou te zijn?

Sneez,nee ik kijk ff geen schaatsen.

Om eerlijk te zeggen vind ik dit ook niet van die hele spannende wedstrijden...

Straks de OS zit ik er weer helemaal klaar voor (en de WK afstanden ook)

Ik ga morgen zelf weer eens wat kilometers maken...

Zin an!
Ik meen het, en ik voel dat ook echt tot diep in mijn poriën.

Als MX zo'n belofte zou maken zou hij er wellicht zelf in geloven, maar ik niet.

Hij is niet iemand waar ik bij kan wegkruipen, waarmee ik mijn diepste verlangens en gevoelens kan bespreken.

En dat is niet omdat hij op dit moment geen relatie wil, néé hij is bang voor de intimiteit die daarmee gepaard gaat.

Ik heb dit alles eergister overigens ook met hem besproken.
Wie zit er op een vieb?
hoe weet jij dat????
NU?
Shit onze Madhe heeft een glazen bol!
Dat hadden jullie toch al lang gemerkt?
*voelt zich enigszins betrapt*
Nu snap ik het helemaal niet meer.
Hmmm hier blijft ook niets geheim
Sjeeeeeeeee wat is hier aan de hand?

*komt wel op ideeën*
Ik las net dit topic door, en zag dat Sum naar iemand schreef dat ze lekker op de vieb moest blijven zitten. Toen dacht ik; Wat krijgen we nou? Dus ik reageerde even heel snel, zonder goed verder te lezen. Dat is alles
Hmmm, ik zit zeker niet op een vieb. Alhoewel dat mij heel lekker lijkt.

*dirty mind* Moet ook wel...zo lang niets....

Hoe reageerde hij op jou? Ben ik wel benieuwd naar, Frizzy.

Heerlijk, schaatsen! Doe ik even niet sinds ik zo heftig op mijn knieeen ben gevallen en daarna twee weken last had van een pijnlijk knie. Maar morgen is het de vierde keer dat ik achter elkaar aan het hard lopen ben. En meisjes, het verveelt mij nooit.

Ik verheug mij ook erg op het voorjaar, spring ik op mijn mountainbike...!

Gooi je haren los morgen op het ijs. SD!
I am Spaaartaaacus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven