Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Ik weet niet waar onze lieve Kym is, dus ik ben maar zo brutaal geweest...

Wat is het een heerlijk weer, t lijkt wel voorjaar!

Ik ben heerlijk aan het rommelen in mijn huisje. Dus weinig spannends te melden hier in het Bossche.

Frizzeltje ik begrijp dat jij weer spierpijn gaat krijgen
Zojuist met gevaar voor eigen leven een voedersilo voor vogeltjes gehangen. Op zo'n wiebelig trapje op het balkon staan is ook een avontuur . Maar goed dat ding hangt nu, maar nu ligt de kat eronder op de loer . Ik ben benieuwd of de vogeltjes wel gaan komen.

Ik ga zo eten bij een vriendin maar ik wilde ff haaaaaaaalllllllllllo zeggen.

Tot gauw. xxx
I am Spaaartaaacus.
enne ik wil ook sexen!!!!!!

Veel te lang niet gedaan, ook met gevoel graag, dank u monsieur!
I am Spaaartaaacus.
Hahahahahaa die Sam!

Veel plezier bij je vriendin!

Pom ben je weer lekker bezig geweest?

Ik ben net pas weer ontwaakt van mijn middagdutje.

Had namelijk maar weer 4 uurtjes slaap gehad.

Nu maar een douchen en boodschappen doen.

Hmmmm Sneeze deze keer zal het meevallen, niet echt rare toeren uitgehaald.
Hier maar weer eens aan het bakken geslagen, weet niet of het wat is, hij ruikt wel lekker

Ik probeer een soort van kruidnootjes taart in elkaar te flanzen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mademoiselle Sam veel plezier bij je vriendinnetje!

Ik voel me een flapdrol vandaag. Ik kijk al de hele week uit naar mijn weekend. Ik heb t hele weekend niets gepland en vond t heerlijk. Lekker op mijn gemakje naar de markt, boodschapjes doen, boekje lezen, muziekje luisteren en mijn huisje opruimen. En nu is t weekend en nou vind ik t maar wat stil en saai hier. Als ik mijn hele weekend vol gepland had dan had ik dat ook maar niks gevonden. Of wel t is bij mij ook nooit goed. Vermoeiend mens ben ik hoor!
Hmmm Sum dat zal t bij jou in huis vast heerlijk ruiken!
quote:sneezeweasel schreef op 21 november 2009 @ 18:20:

Hmmm Sum dat zal t bij jou in huis vast heerlijk ruiken!Yup......ruikt zálig!
Oh en voor ik het vergeet, Bel geef je onze morgenavond wel even een update als je naar t voetbal bent geweest?

Wij willen natuurlijk wel weten hoe t verder gaat met jou en die leuke-meneer-in-het-stadion!
Oh en dan nog 1 dingetje, vinden jullie die nieuwe single van Pearl Jam 'Just breathe' ook zo mooi?
Dat was Sam toch niet die een date had met de EHBO meneer van de voetbal....dat was Bella toch?
Sum Sneeze schreef toch ook Bel?

Sneeze ik moet wel een beetje om je lachen hoor.

Het is nooit goed als je er van te voren iets van verwacht, want het is altijd ánders dan je verwachting.

Ik ga ook iets bakken denk ik.

Al gaat het iets simpels worden, want ik heb geen zin in ingewikkelde dingen.

Gewoon iets lekkers om mee te nemen naar de tempel morgen.
*Lezen Sum.....LE-ZEN!*

Gaat dan de taart maar proeven, fijne avond allemaal!
Geniet ervan lief Summeke!

*huppelt de deur uit naar Appie*
quote:sneezeweasel schreef op 21 november 2009 @ 18:28:

Oh en dan nog 1 dingetje, vinden jullie die nieuwe single van Pearl Jam 'Just breathe' ook zo mooi?Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed

Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )
Volgens mij mis ik al dar soort dingen even hoor op muziekgebied.

Jongens ik raak een beetje in de war als er ineens weer elke paar minuten wordt gepost.

Zo kom ik niet bij de Appie aan.

Overigens zit ik me nu ineens af te vragen of een vriend van mij verliefd op me is geworden...

Er zijn signalen namelijk.
quote:frizzy schreef op 21 november 2009 @ 18:55:

Volgens mij mis ik al dar soort dingen even hoor op muziekgebied.

Jongens ik raak een beetje in de war als er ineens weer elke paar minuten wordt gepost.

Zo kom ik niet bij de Appie aan.

Overigens zit ik me nu ineens af te vragen of een vriend van mij verliefd op me is geworden...

Er zijn signalen namelijk.Die vriend waar je laatst een discussie mee had?
Frizzel ik kan gelukkig ook nog om mezelf lachen!

Ga nu even t liedje wat Pommie noemt luisteren, ik vermoed dat ik m ken en dan vind ik m ook heul mooi!
Ah Pommie dat is van 'Into the wild' Mooie film, boek is ook een aanrader! Ik vind de nummers van Eddie in die film errug mooi!
Ja ik heb mijzelf vandaag de cd cadeau gedaan. De film heb ik nog niet gezien. Eerst boek lezen en dan film kijken? Wat raad jij mij aan?
quote:Pompiedoe schreef op 21 november 2009 @ 18:53:

[...]

Ik ben meer weg van Vedder solo, deze vind ik zoooooooooooooooooooooooo mooi guaranteed

Ik kocht vroeger voornamelijk de cd's vanwege Vedder (Oja en ook voor de muziek )Shoot......gewoon tranen hier.....waarom heb ik dat toch altijd met muziekjes!
Ik heb eerst de film gezien, wilde daarna ook graag t boek lezen. Ik vind de film vooraf erg aangrijpend vanwege de prachtige beelden en mooie stem van Eddie erbij.

T boek vond ik boeiend omdat daarin een aantal dagboek-fragmenten van de hoofdpersoon zijn terug te vinden. Meer achtergrond info, maar minder verhaallijn dan in de film!

Eerst de film zien en daarna t boek lezen is mij prima bevallen.

Oei ik denk dat ik nog maar eens op zoek ga naar die cd!
Nee Pom, DIE vriend wás verliefd op me.

Een andere, een ex-collega.

We hebben ook ooit seks gehad, maar dat was geen succes.

Moet ik dat muziekje straks ook luisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven