Wat vinden jullie hiervan?

maandag 28 december 2009 om 23:00

Sorry, ik kan hier niet op reageren. Ik lees uit principe geen post die niet aan mij is geadresseerd. Ook niet als het openbaar op internet is gepleurt.
Volgens mij ben je hier gisteren ook al op gewezen. Daarnaast snap ik niet waarom je zo wanhopig een ex moet bereiken. Lijkt me totaal zinloos. Helemaal als je het over "een laatste poging" hebt. Get a life.
                    Volgens mij ben je hier gisteren ook al op gewezen. Daarnaast snap ik niet waarom je zo wanhopig een ex moet bereiken. Lijkt me totaal zinloos. Helemaal als je het over "een laatste poging" hebt. Get a life.

maandag 28 december 2009 om 23:01

maandag 28 december 2009 om 23:02

Natuurlijk willen we allebei horen en zien dat we voor elkaar bestemd zijn. Alles of niets, iets daartussen is niet genoeg. Jij bent mijn thuis, daar heb ik lang naar gezocht, maar gevonden. Jij bent en blijft nog steeds mijn grote liefde, maar er moeten keuzes gemaakt worden. Mijn keuze is bepaald, jij bent mij meer waard als wie dan ook. Ik zal geduld hebben, op jou wachten. Tot die tijd ga ik mijn eigen weg, totdat ik mijn thuis weer gevonden heb. Hopende bij jou uit te komen..
dit is echt.... yakkie
                    dit is echt.... yakkie

maandag 28 december 2009 om 23:04

Nog even een korte reactie.
Ik heb het dus toch gelezen, ook al vind ik het compleet respectloos dat je dit op internet zet. Net als je vorige mail. Het is aan hem bestemd, dat hoor ik niet te kunnen lezen.
Maar,
Ik vind het wel vleiend dat je mijn post letterlijk in je brief hebt overgenomen. (het stukje over dat het niet boeiend leesvoer is waarmee je een relatie zou kunnen redden). Triest dus. Je probeert maar, je wil vanalles, maar kan het niet eens zelf verwoorden.
Misschien, heel misschien, komt dat wel omdat je hem eigenlijk helemaal niets meer te vertellen hebt. Het is tenslotte een ex he.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het topic dat je morgen gaat openen de mail die je hem morgen gaat sturen. Het wordt denk ik een heel spannend boek zo, alles bij elkaar. Misschien print ik het uit zodat ik in de trein wat te lezen bij me heb.
                    Ik heb het dus toch gelezen, ook al vind ik het compleet respectloos dat je dit op internet zet. Net als je vorige mail. Het is aan hem bestemd, dat hoor ik niet te kunnen lezen.
Maar,
Ik vind het wel vleiend dat je mijn post letterlijk in je brief hebt overgenomen. (het stukje over dat het niet boeiend leesvoer is waarmee je een relatie zou kunnen redden). Triest dus. Je probeert maar, je wil vanalles, maar kan het niet eens zelf verwoorden.
Misschien, heel misschien, komt dat wel omdat je hem eigenlijk helemaal niets meer te vertellen hebt. Het is tenslotte een ex he.
Ik ben trouwens wel benieuwd naar het topic dat je morgen gaat openen de mail die je hem morgen gaat sturen. Het wordt denk ik een heel spannend boek zo, alles bij elkaar. Misschien print ik het uit zodat ik in de trein wat te lezen bij me heb.

maandag 28 december 2009 om 23:05

maandag 28 december 2009 om 23:05

quote:Jacky23 schreef op 28 december 2009 @ 22:57:
-----------------
Ik was zó blij je weer eens online te zien, na zo’n lange tijd. Er is hier een hoop veranderd,. Ik schaam me diep voor alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden, en des te meer spijt heb ik ervan. Jij bent en blijft nog steeds mijn grote liefde, .lijkt me lang zat.
                    -----------------
Ik was zó blij je weer eens online te zien, na zo’n lange tijd. Er is hier een hoop veranderd,. Ik schaam me diep voor alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden, en des te meer spijt heb ik ervan. Jij bent en blijft nog steeds mijn grote liefde, .lijkt me lang zat.
                                    Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 28 december 2009 om 23:07

Ik hoop ooit nog eens een kans van je te krijgen om dat recht in je gezicht te zeggen. Want.. wat houdt jou tegen een face to face gesprek te voeren, waarin we elkaars gezichtsuitdrukkingen kunnen zien die zeer zeker ook boekdelen zullen spreken?
Dit veranderen in:
Ik hoop ooit nog eens op je gezicht te kunnen zitten.
                    Dit veranderen in:
Ik hoop ooit nog eens op je gezicht te kunnen zitten.

maandag 28 december 2009 om 23:07

maandag 28 december 2009 om 23:08

quote:pluizenbol86 schreef op 28 december 2009 @ 23:07:
nog 1 reactie de aller aller laatste wat ik vind dit echt heel triest: een man die geen moeite voor je doet wil je niet en neemt je ook niet trg als ik zo'n mail zou krijgen verdwijnt naar de prul komop ga door met je leven wake-up call je leeft maar 1x zet je beste pootje voor en vergeet EX
                    nog 1 reactie de aller aller laatste wat ik vind dit echt heel triest: een man die geen moeite voor je doet wil je niet en neemt je ook niet trg als ik zo'n mail zou krijgen verdwijnt naar de prul komop ga door met je leven wake-up call je leeft maar 1x zet je beste pootje voor en vergeet EX