Wat vinden jullie hiervan?

28-12-2009 22:57 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volg jullie raad op. Nogmaals bedankt voor alles.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 december 2009 @ 23:07:

Dat 'niet eigen' klopt dus als ik de posting van Madhe lees....Ja, in het topic van gisteren. Het doet wel weer goed te zien dat de reacties daar gelezen zijn. Ze heeft er zelfs iets mee gedaan, jammer genoeg niet datgene wat aangeraden werd.
goed 2x dan:P
Kippenvel...

...van afschuw!

(je gaat dat hopelijk toch niet echt naar 'm doormailen? als ie je nog niet zat was, dan is dit wel de druppel)
quote:meds schreef op 28 december 2009 @ 23:07:

Ik hoop ooit nog eens een kans van je te krijgen om dat recht in je gezicht te zeggen. Want.. wat houdt jou tegen een face to face gesprek te voeren, waarin we elkaars gezichtsuitdrukkingen kunnen zien die zeer zeker ook boekdelen zullen spreken?

Dit veranderen in:

Ik hoop ooit nog eens op je gezicht te kunnen zitten.
Verder:

zeker 80% schrappen en iets zeggen over voetbal
Ik zal jou in ieder geval niet snel meer in de rede vallen, aangezien je 9 van de 10 keer toch gelijk hebt en ik natuurlijk nog altijd veel van jou kan leren.

Dit vind ik een hele vreemde zin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:meds schreef op 28 december 2009 @ 23:10:

Verder:

zeker 80% schrappen en iets zeggen over voetbal
Peas on earth!
Als die kans er komt, en we worden het eens… Fantaseer en bespreek ik graag samen met jou over hoe ons leven eruit zou kunnen zien,

veranderen in:

Fantaseer ik graag met jou over het komende WK en hoe we die cup gaan binnenhalen in Zuid Afrika
We kunnen er ook een rijm / rap / limerick van maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou die mail niet sturen , maar met je cam een naaktfoto maken en die sturen.
Ik vind het ook knap dat je in werkelijk elke zin een emotie of een verwijzing naar een emotie weet te maken.
En Jacky wat ga je nu doen?
Hallo Schat,

Het is koud in bed en ik ben nat.

Wat moet ik nu?

Ik heb trouwens nog een restje koude pizza in de koelkast en

een flesje grolsch.

Kom snel, ik wacht.
quote:Dushi74 schreef op 28 december 2009 @ 23:13:

En Jacky wat ga je nu doen?Solliciteren bij bouquet reeks
Ik zou mij kunnen voorstellen dat jouw ex-vriend jou een beetje zat is... want dit is vast niet het eerste epistel dat je hem voorgeschoteld hebt...
Peas on earth!
quote:nouschi schreef op 28 december 2009 @ 23:10:

Ik zal jou in ieder geval niet snel meer in de rede vallen, aangezien je 9 van de 10 keer toch gelijk hebt en ik natuurlijk nog altijd veel van jou kan leren.

Dit vind ik een hele vreemde zin.Ja dat vind ik nou ook een raar stukje! Zeker met het oog op wat er gisteren is gezegd, wat stelt TO zich toch onderdanig en afhankelijk op!
Ow god, is het een feuilleton?
Meisje toch, want gooi jij jezelf in de aanbieding en dat voor een man die je duidelijk niet meer wil.

What's next? Naakt voor de deur met een grote strik om je heen?

(wellicht maak je dan iets meer kans.....

op een snelle wip)
quote:meds schreef op 28 december 2009 @ 23:13:

Hallo Schat,

Het is koud in bed en ik ben nat.

Wat moet ik nu?

Ik heb trouwens nog een restje koude pizza in de koelkast en

een flesje grolsch.

Kom snel, ik wacht.Voeg er nog aan toe dat je je lid hebt gemaakt van zo'n sportzender die 24- 24 voetbal uitzendt en dat je een enorme fles glijmiddel in huis hebt gehaald en overal ( voor ) openstaat en hij is de jouwe.
quote:meds schreef op 28 december 2009 @ 23:15:

Ow god, is het een feuilleton?Zeker wel, dit is pas deel 2 (zie loepje)
Peas on earth!
quote:meds schreef op 28 december 2009 @ 23:14:

[...]

Solliciteren bij bouquet reeksTja, ik heb ook zo mijn dromen. Meestal blijft het bij dromen.....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 december 2009 @ 23:15:

[...]

Voeg er nog aan toe dat je je lid hebt gemaakt van zo'n sportzender die 24- 24 voetbal uitzendt en dat je een enorme fles glijmiddel in huis hebt gehaald en overal ( voor ) openstaat en hij is de jouwe.

Hallo

Ik heb glijmiddel gekocht met menthol.

Ook heb ik digi tv met sport sport sport

Mijn benen staan open en ik zal voorgoed mijn mond gesloten houden
Ik zou zeggen: Delete...
Gisteren had eleonoira alles toch opgelost?
Geen idee wat er precies aan vooraf is gegaan, maar ik begrijp dat je een abortus hebt ondergaan en dat de meneer die het kindje bij je gemaakt heeft jou gezellig in je eentje die abortus heeft laten ondergaan?? En ook daarna een paar maanden niks heeft laten horen? Als mijn conclusie juist is, dan begrijp ik van deze brief he-le-maal niks. Idioot dat je nog van hem houdt. Hou je van hem of van de geïdealiseerde variant van deze jongen?

Als mijn conclusie verkeerd is en hij is de moeite waard, dan zou ik de brief drastisch inkorten en niet zo tragisch verwoorden. Veel te wanhopig, veel te afhankelijk. Veel te wollige zinnen. Hou het kort, zeg wat je écht wil zeggen.

Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven