Wat vinden jullie hiervan?

28-12-2009 22:57 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik volg jullie raad op. Nogmaals bedankt voor alles.
Sorry, ik kan hier niet op reageren. Ik lees uit principe geen post die niet aan mij is geadresseerd. Ook niet als het openbaar op internet is gepleurt.

Volgens mij ben je hier gisteren ook al op gewezen. Daarnaast snap ik niet waarom je zo wanhopig een ex moet bereiken. Lijkt me totaal zinloos. Helemaal als je het over "een laatste poging" hebt. Get a life.
Je komt wanhopig over.

Wat heb jij gedaan om zijn hart te breken de afgelopen tijd? Want ik zie alleen excuses en smeekbedes om de dingen te kunnen lijmen.

Niet alles valt te lijmen in het leven helaas.
Volgens mij zeg je " sorry " en je wilt hem terug.

Grote kans dat hij dat er niet uit filtert tussen alle bladiebladiebla.

Als dat je belangrijkste boodschap is, laat die dan ook duidelijk zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
wat wil je met deze woordenbrij?
Natuurlijk willen we allebei horen en zien dat we voor elkaar bestemd zijn. Alles of niets, iets daartussen is niet genoeg. Jij bent mijn thuis, daar heb ik lang naar gezocht, maar gevonden. Jij bent en blijft nog steeds mijn grote liefde, maar er moeten keuzes gemaakt worden. Mijn keuze is bepaald, jij bent mij meer waard als wie dan ook. Ik zal geduld hebben, op jou wachten. Tot die tijd ga ik mijn eigen weg, totdat ik mijn thuis weer gevonden heb. Hopende bij jou uit te komen..

dit is echt.... yakkie
Stel jij je niet wat onderdanig / klein op?
wat een lap tekst.......................
Eerlijk?

Klinkt mij ook een beetje wanhopig...
En zo wanhopig
Nog even een korte reactie.

Ik heb het dus toch gelezen, ook al vind ik het compleet respectloos dat je dit op internet zet. Net als je vorige mail. Het is aan hem bestemd, dat hoor ik niet te kunnen lezen.

Maar,

Ik vind het wel vleiend dat je mijn post letterlijk in je brief hebt overgenomen. (het stukje over dat het niet boeiend leesvoer is waarmee je een relatie zou kunnen redden). Triest dus. Je probeert maar, je wil vanalles, maar kan het niet eens zelf verwoorden.

Misschien, heel misschien, komt dat wel omdat je hem eigenlijk helemaal niets meer te vertellen hebt. Het is tenslotte een ex he.

Ik ben trouwens wel benieuwd naar het topic dat je morgen gaat openen de mail die je hem morgen gaat sturen. Het wordt denk ik een heel spannend boek zo, alles bij elkaar. Misschien print ik het uit zodat ik in de trein wat te lezen bij me heb.
Niet doen... doe nou wat Eleonora je letterlijk voorstelde

.... (dat ben jij toch??)
Dit soort brieven aan wat voor man dan ook werkt niet en hoogstens averechts. Verbrand hem en ga verder met je leven hier krijg je hem niet mee terug in elk geval...
Sowieso denk ik dat de gemiddelde man meer heeft aan een duidelijke boodschap dan al die, loze, woorden...

Eens met @Meds, sommigen stukjes daar gaan je haren recht van over eind staan! Als je ze uitspreekt springt het glazuur van je tanden
quote:Jacky23 schreef op 28 december 2009 @ 22:57:

-----------------

Ik was zó blij je weer eens online te zien, na zo’n lange tijd. Er is hier een hoop veranderd,. Ik schaam me diep voor alles wat er gebeurd is de afgelopen maanden, en des te meer spijt heb ik ervan. Jij bent en blijft nog steeds mijn grote liefde, .lijkt me lang zat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn advies, ga niet op een kerel zitten wachten. Zonde van je tijd.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
En nix begrepen val alle goede raad van gisteren... jammer meisje,je doet jezelf tekort met deze man.
is jouw ex wel een lezer? Of houdt ie meer van lekker eten en dampende seks, want er zit totaal geen geilheid in deze brief. Kan me niet voorstellen dat een man overstag gaat voor bladiebladiebladie pride en prejudice gewauwel
Mijn manier is het niet, maar jij doet jouw ding. Stuur maar op, wie weet. Ik geef je weinig kans.
Het komt absoluut niet 'eigen' over. Nogal Blabla ook...

Bovendien snap ik niet waarom je nóg een topic met een brief opent.
Peas on earth!
Dat 'niet eigen' klopt dus als ik de posting van Madhe lees....
Peas on earth!
Als ik zo'n lap tekst brief kreeg, verdween hij gelijk in de kliko!
Ik hoop ooit nog eens een kans van je te krijgen om dat recht in je gezicht te zeggen. Want.. wat houdt jou tegen een face to face gesprek te voeren, waarin we elkaars gezichtsuitdrukkingen kunnen zien die zeer zeker ook boekdelen zullen spreken?

Dit veranderen in:

Ik hoop ooit nog eens op je gezicht te kunnen zitten.
nog 1 reactie de aller aller laatste wat ik vind dit echt heel triest: een man die geen moeite voor je doet wil je niet en neemt je ook niet trg als ik zo'n mail zou krijgen verdwijnt naar de prul komop ga door met je leven wake-up call je leeft maar 1x zet je beste pootje voor je EX
quote:pluizenbol86 schreef op 28 december 2009 @ 23:07:

nog 1 reactie de aller aller laatste wat ik vind dit echt heel triest: een man die geen moeite voor je doet wil je niet en neemt je ook niet trg als ik zo'n mail zou krijgen verdwijnt naar de prul komop ga door met je leven wake-up call je leeft maar 1x zet je beste pootje voor en vergeet EX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven