Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Nee, dank je.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook voor kort, Spees.

Enne, ik denk idd dat ik nog wel wat van Spijker kan leren op het zaterdagnacht/zondagochtend-vlak.

Ik heb net een laptop besteld, met advies van collega. En ben er rete-blij mee.
quote:Jooles schreef op 29 december 2009 @ 17:14:

Ben ook voor kort, Spees.

.

Twee discussies door elkaar kunnen heel verwarrend worden.

De knul kwam helemaal niet opdagen. Hij belde wel, maar ja, als ik dat eerder had geweten was ik niet twee keer de stad door gereisd. Maar goed dat hij niet op kwam dagen, want daardoor was ik wel weer op tijd voor het afhalen van het pakketje, wat dan wel weer door een appetijtelijke man gebeurde. Maarja, ik ging er vanuit dat dat de vriend van de vrouw was, voor wie het pakketje was, dus niks. Hij was wel verbazend snel op de vierde verdieping moet ik zeggen. Lijkt mij een positief punt. Hoewel, snel is ook niet alles.

quote:kjong schreef op 29 december 2009 @ 16:42:

Ik denk dat jij ook een langhaarhoofd hebt Fille.

(ik quote alleen maar dubbel om Isiss even de ogen uit te steken )

Nou, nu kan ik dus nooit meer mijn haar kort knippen.

Euh. Ik ga even uitzoeken wat de carnivale is.
't is toch kort geworden... Twijfelde zelf nog een beetje, hetzelfde als altijd klonk wel zo veilig en makkelijk, maar mijn allerliefste kapster wist me toch te overtuigen.. Is nu een soort van bob, tot net onder m'n oren en in laagjes. Ik weet het, dit klinkt niet erg duidelijk. Heb nu nog geen foto's, ook geen camera hier, maar zodra ik die wel heb zal ik ze even op de AK parkeren. Ben er iig zelf erg blij mee!

Jooles, ook ik kan wel wat zaterdagnacht/zondagochtend-instructies gebruiken geloof ik.. Maar nu nog even niet.

Ga ook even zoeken wat carnivale is.. Heb werkelijk geen idee
Nee op fb zodat ik je ook kan aanschouwen! (of is fb hetzelfde als de ak?)

Haha, ik ben hier opeens het orakel van de scharrels geworden lijkt het wel. En dat terwijl ik mezelf helemaal niet zo beschouw, ik heb heel lang een relatie gehad en zie mezelf nog een beetje zo.. Als trouw in een relatie.

Nou ben ik verdomde trouw, ik heb echt een hekel aan overspel en zou dat dan ook nooit doen. Maar... ik ben een vreselijke flirt. Ik zit best lekker in mn vel en ik ben niet ontevreden over hoe ik er uitzie en volgens mij straal ik dat soms ook uit.

Ik ben niet erg verlegen en vind t leuk als mensen/mannen naar me kijken. Ik kan daar best mee spelen, op een dansvloer ofzo. Ja nou, en zo werkt dat denk ik.

Daarnaast ben ik kennelijk sowieso altijd heel makkelijk aanspreekbaar. Ik ben zo iemand aan wie mensen bij de bushalte hun halve levensverhaal gaan vertellen enzo. Dus ik leer vrij makkelijk mensen kennen.

Maar echt vrienden maken vind ik dan weer moeilijk. Ik verhuis vaak, ben slecht in echt intieme contacten en hoor niet graag bij een groep. Als er zich een vriendengroep vormt, met uitgaan ofzo, heb ik juist de neiging om dan weer een paar maandjes daar weg te blijven. Vreemd he?

Maar wat voor instructies verwacht je miss speeseend? Gewoon lef en lol hebben, meer is het denk ik niet. Tikje arrogantie en een slokje wijn maken dat af, flirten is gewoon een hoop lol hebben. Meestal gaat dat niet verder dan kijken en lachen, soms ga je met iemand dansen en praten, en soms lig je opeens in z'n bed.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Pfffff.. hier superstressdagen!! Afschuwelijke tijd is dit. Alles moet in beperkte tijd schoon en klaar zijn voor nieuwe gasten. Nu had ik een extra dag de tijd, maar ben ik zo stom geweest een vriend te helpen in de apresskihut en viel de hoeveelheid schoonmaakwerk ook nog eens tegen. Nu ben ik dus bekaf, hang op de bank, genietend van de rust en ga zo mijn bed in..

Zaterdag en zondag dus geholpen in de skihut. Dat was op zich wel leuk. De vorige eigenaar (die nu tijdelijk bij mij in huis woont met zijn gezin) draaide, dus het was echt weer als vanouds. We hebben een hoop lol gehad, ik heb veuls te veul gedronken en stond zaterdag om 20.00 uur al te tollen op mijn benen. Leuk om weer een avond zo te dansen en lol te hebben met stamgasten! Zondag dus nog een keer, zelfde verhaal. En gisteren moest ik dus als de sodemieter schoonmaken. En vanmorgen ook. En tien minuten nadat ik de deur dicht had gedaan van het laatste app, stonden de gasten op de stoep. Te vroeg hoor, ze wisten dat het miss nog niet klaar was, maar gelukkig was het allemaal in orde.

Het zijn 33 Ieren, stamgasten, waarvan er 10 volwassen zijn. De andere 23 zijn kind, als in <13 jaar. Overal kinderen, 19381 vragen, en nu is er rust en hoor ik af en toe iemand lopen of deuren dicht of open gaan. Ze zijn allemaal bevriend/familie van elkaar. Ik ken ze niet eens allemaal!

Twee families zijn heel leuk en betrokken, de anderen zijn een beetje meer op zichzelf.

Volgende week dinsdag gaan ze naar huis en ziet mijn huis eruit alsof er overal afval- en rotzooibommen ontploft zijn.. Dat is het nadeel. Voordeel is dat ze niet moeilijk doen. Alles is goed. Matras daar erbij, op de grond slapen,met vier kinderen in 1 bed, het maakt allemaal niets uit. Ze kennen mijn huis al jaren en gaan hun eigen gang. Eigenlijk ben ik nu te gast.. zeg maar :D.

Geeft niks. The Irish Invasion brengt veel geld in het laatje!

De buurman belde vanmiddag. Volgende week gaan we samen apres skien. Zonder te skien, want hij kan 18810 keer beter skien. En ik kan beter zuipen en feesten :D.

Had een tijdje niets gehoord, maar het was wel weer gezellig.

En verder ben ik dus helemaal achter. En vergeet ik weer allerlei verjaardagen..

Sorry.. dit is echt zo'n hectische tijd!

Spijker, wat jammer dat B het zo af laat weten. Hij kiest voor de makkelijkste weg.. De Hollander deed het precies net zo. Ik ben er heel boos over geweest, je bent toch volwassen mensen? Maar goed, daar kun je toch niets aan veranderen. Dat is zijn keuze.

Nu ik het er toch over heb, ik weet helemaal nog niet of hij dit jaar ook weer komt. En met wie. Zal eens polsen her en der.

Inmiddels val ik in slaap en heb ik het stervenskoud, dus kruip ik in mijn bedje.
Ine slaap lekker, je bent een bikkel! 23 kinderen in je huis, pffffft! Wat een drukte zal dat geven!

Ik ben niet boos hoor, op Bassist. Ik had alleen zo graag een ander, mooier, einde aan ons sprookje gehad.
quote:fille schreef op 29 december 2009 @ 18:55:

(ik quote alleen maar dubbel om Isiss even de ogen uit te steken )

Dat weet ik .

En w.b. Carnivale (ik weet niet hoe ik twee quotes in één bericht moet zetten ): LEZEN! Kjong doet keiveel moeite om plaatjes en links te plakken en jullie kijken er niet eens naar. Tsssk.
Pfff, en Ine is idd 'n bikkel.

Heb je zoon al naar de crèche/kinderdagverblijf (wat was het?) gebracht, of is dat vanaf januari?

Lekker hoor om 5.37 hier bijlezen op de luchthaven van Jordanie Jullie zijn me toch ook een stel! Hahaha.

Eerst dan maar de Jordanier..

Had ik al gezegd dat de "date" verrassend leuk was? Stond er zelf van te kijken. Het was echt wel gezellig. Maar: heb voet bij stuk gehouden. IK WIL GEEN LDR! En daarnaast weet hij van mijn moeder en heeft ie er werkelijk GEEN 1X naar gevraagd. En dat vind ik ook een groot minpunt. We hebben het heel leuk samen maar voor de rest is er echt niks wat we echt gemeen hebben ofzo. maar moet zeggen, hij heeft echt alles uit de kast getrokken. Volgende dag op de boot zag de groep het zo. Schijnbaar keken we op een speciale manier naar elkaar, hahaha. Beetje geflirt maar verder niks. Geen spannende verhalen, geen gezoen en geen "wakker worden naast elkaar". Hij had het wel over vlinders in zijn buik en naar NL komen, maar heb het allemaal afgekapt.

Dus sorry, geen spannende verhalen.

Hoop dat die nog wel komen met Mr. Lek... Alhoewel het nog steeds vrij stil is. Hoop dat het komt omdat hij in de stress is... mss dat "het vuur" na oud en nieuw weer oplaait. ik hoop het want ben wel toe aan een verzetje. Alhoewel - en dit detail kan ik denk ik beter achterwege laten - ik vrees dat het niet past..

Ik wil nog wel verder reageren, maar moet over 15 min bij mijn gate staan...

ff nog wat proberen...

.. hmm gelukkig had ik copy paste gedaan. Ik kan dus ook geen 2x quoten. Bij mij is het ook wit onder het reageerscherm (ook google chrome)

Spijker... ik hoop nog steeds dat Bassis wel wat laat horen. Sterker nog.. ik kan me haast niet voorstellen dat ie nooit meer wat laat horen, toch?

Heb je die brief (of mail?) nog naar hem gestuurd??? (las ik op het andere topic)

Oh en Isiss: lang leve de verjaardagen met Marokkanen Werkelijk waar, elk jaar is het weer een "mooi" verhaal..
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 05:46
Reden: oeps Mr Lek had opeen zijn eigen naam
% gewijzigd
Nemo, hoop dat je nu lekker ergens in je vliegtuig zweeft. Ben ik de enige ter wereld die van vliegen houdt? Mensen klagen vaak erover maar ik vind het heerlijk. Scheelt waarschijnlijk dat ik niet zo groot ben; ik nestel me heerlijk in zo'n stoel. Dekentje, drankje, muziekje, boek en dan úren niets doen!

Leuk dat het leuk was met de Jordaniër, en mooi zo dat je wél lekker hebt geflirt maar niet verder bent gegaan dan je zelf wilde.

De Bassist ja, ik had hem gisterenavond aan de telefoon. Ik had al verwacht dat hij wel zou bellen als hij weer thuis zou zijn en dat klopte. Hij was een dag eerder thuis vanwege een aangekondigde storm die hij voor wilde zijn, en hij was net thuis toen hij me belde. Eerst een fijn gesprek over vanalles en nog wat, over wat we gedaan hadden de laatste dagen.

Toen heb ik het ingewikkelde onderwerp 'jouw ex die geen ex meer is en contact houden' maar weer eens aangesneden. Komt er volgens mij nog steeds keihard op neer dat hij het helemaal niet met haar ziet zitten, maar zich soort van verplicht voelt het nog eens te proberen? Volgens mij bijna alleen maar omdat ze hem bestookt en hij daar even rust van wil. Wat volgens mij niet echt een goede reden is, maar goed. Hij zei ook weer: als ik nou over een maand mn financiën weer wat op orde is, en een beetje rust en orde in mn hoofd, dan wil ik pas verder kijken. En hij voegde daaraan toe: jij moet niet op mij gaan zitten wachten hoor. Stel dat je iemand tegen komt, zoals op dat feestje waar je zaterdag was, dan moet je niet met je hoofd bij mij zitten.

Ah. Juist.

Dat was zo'n aanleiding, het zou half als liegen gevoeld hebben als ik er niet op was ingegaan. Dus zei ik: nou, dat is eigenlijk precies wat er inderdaad is gebeurd. Iemand tegen gekomen op een feestje, en die ga ik waarschijnlijk wel terug zien.

Ah. Juist.

Toen was hij stil en verdrietig. Tenminste, hij zei dat hij dat fijn en rot om te horen vond tegelijk. En dat is het ook.

Vreemd gesprek werd het toen opeens. Ik zei dat ik hem hartstikke leuk vind, maar dat hij het allemaal te ingewikkeld maakt en dat ik inderdaad gevoelsmatig een beetje afstand probeer te nemen als hij voor zijn ex gaat. Ik kan hier dan toch moeilijk verliefd blijven zitten zijn. Hij zei dat hij het graag allemaal anders had gezien, dat hij het ook niet weet. En als soort troost: misschien vechten we elkaar wel de tent uit als we elkaar weer zien. Misschien vinden we elkaar wel helemaal niet aardig als we elkaar in het echt zien. Misschien zouden we sowieso niet klikken.

Ja, misschien ja. En misschien ook wel.

Voorlopige tussenstand: we houden wel contact maar gaan niet meer zitten zwijmelen en dromen over elkaar weer zien. Maar we willen elkaar ook niet echt kwijt.

Zou dit om kunnen buigen naar een soort bijzondere vriendschap-op-afstand?
Vriendschap op afstand met jullie beginfase (lust & sex, en verliefdheid niet te vergeten) geloof ik niet in. Nog niet misschien. Ik denk dat je altijd 'n gevoel blijft houden dat er meer zou kunnen zijn, 'áls...' En er zijn te veel alsen denk ik.

Dus: nee. Liefde of niet. Maar dat is mijn mening.

En hij heeft gelijk, misschien vecht je elkaar wel de tent uit als je elkaar leert kennen, maar dan heb je tenminste 'n goede reden om geen relatie te beginnen. Niet omdat hij een soort plichtsgevoel naar z'n ex heeft die n.b. zelf vreemd is gegaan (toch?).

(wel erg fijn dat ie heeft gebeld en 'n goed gesprek hebben gehad)

En vliegen word ik met 1.88m niet blij van nee. Nou ben ik nog nooit verder dan Marokko gevlogen, dus ik heb wel de (valse?) hoop dat er bij lange vluchten meer beenruimte is, maar bij Europese vluchten moet ik 't eerste vliegtuig nog tegenkomen waar m'n benen tussen passen. Ellende. Want ik kan m'n hoofd dan niet tegen de hoofdsteun leggen dus slapen of lekker hangen zitten er niet in. Of we moeten met z'n 2en drie plekken hebben, of bij de nooduitgang of eerste rij zitten. Vooraf plekken kunnen reserveren is wat dat betreft ideaal, ik heb er afgelopen zomer m'n wekker voor gezet (konden met Transavia 24 uur van tevoren stoelen reserveren, we hadden 'n vlucht om 5.45u, ik zat om 4.45u achter m'n laptop - ik spoor ook niet geloof ik).

Maar Némo, wat nu weer? Wat past niet? Heeft ie 'n eenpersoonsbedje? Heeft ie fantastische verhalen over de grootte van z'n tampeloeris? Ben jij dichtgegroeid na die maanden zonder sex? Met 'n doorgestreept zinnetje kom je er niet hoor! De rest van je verhaaltje is totaal niet meer boeiend hoor, had je er maar geen streep door moeten zetten.
Ja, als je dat zo schrijft Isiss dan klinkt dat heel aannemelijk. Maar niets is erg jammer, want we hebben nogal veel lol als we elkaar spreken.

Klopt ook dat het ergens wel scheef zit hoor, want als ex die geen ex meer is van die gesprekken zou weten zou dat niet erg gewaardeerd worden. Sterker nog, ik denk dat ze zachtjes zou flippen.

Maar ik heb geen zin om het helemaal af te kappen. Ik bescherm wel mn eigen hart, en dat werkt kennelijk best wel want mn vlinders zijn zowat verdwenen. Geen gehuil nadat ik m had gesproken, wel gewoon ontbeten, gewoon in slaap gevallen na het gesprek zonder te liggen piekeren of smachten.

Dat hij niet durft, vanalles niet aan durft te gaan vind ik overigens ook best een goede reden. Dat gaat dan zo ontzettend niet bij mij passen.

(zeg ik nu heel stoer)

Ik denk wel dat ik deze donderdag voor het eerst in weken een gewoon gelukkige donderdag ga hebben. En dat ik m niet kan bellen met oud&nieuw doet me ook niets meer. (ik kan m niet bellen omdat hij de hele nacht werkt)

Ik laat t maar even van hem vandaan komen. Ik zou heel graag wel contact houden. Drastisch alles afkappen hoeft toch ook weer niet?

Lange vluchten hebben vaak wel meer ruimte, omdat je dan met andere maatschappijen vliegt. Die lowcostcarriers zijn gewoon héél krap. Een groot vliegtuig vliegt sowieso fijner vind ik. Maar ik heb dan wel 20 cm minder lijf in die stoel kwijt te raken, dus dat zal inderdaad ook schelen

Nemo, ik ben ook erg benieuwd en nieuwsgierig.
Klopt, drastisch afkappen hoeft zeker niet. En als je er allebei mee kunt leven dat je 'n vriendschap op afstand hebt, dan is dat helemaal goed natuurlijk. Fijn dat je er in ieder geval nu relaxter naar kunt kijken, geen gepieker of tranen, en dat je 't meer van zijn kant laat komen. Dan kan ie uit zichzelf laten weten wat ie wil en wat ie mist.
quote:Zou dit om kunnen buigen naar een soort bijzondere vriendschap-op-afstand?

Nope.

Beter een goede buur dan een verre vriend.
quote:kjong schreef op 30 december 2009 @ 11:43:

[...]

Nope.

Beter een goede buur dan een verre vriend.En dus wat doen we dan met Bassist? Want een goede buur gaat 'ie ook niet worden.
Ik heb nog De Seks-Tip voor de winter voor jullie.

Mocht je nou nét op de wc zitten.

En je man loopt langs.

En je gooit de deur open.

En je wenkt hem met je vinger naar binnen.

En commandeert hem dat hij zijn broek moet laten zakken.

En je maakt hocuspocusbewegingen met je handen alsóf je hem aanraakt.

En hij vindt dat steigende interessant.

En je besluit zijn aanrakingsloze prestatie te belonen door toch je lippen te gebruiken.

DOE DAT DAN NIET.

Ik herhaal, NIET.

In de winter.

Met statisch weer.

Zodat je tand, en daarme je hele bek, een enorme schok te verduren krijgt.

En de tandzenuw na een dag pijnlijk kloppen, ook nog verdoofd is.

Tot zover de tip.

Kman kreeg er trouwens de spontane slappe lach van, terwijl ik over de grond kronkelde en nog stéeds moest piesen. En zei dat Allah al deze viezigheid op een stokje wel errug mooi wist te straffen.

En dat het stiekem zó een goeie grap was (omdat de bliksem van hem naar mij ging, en dus niet van mij naar hem, anders had die eikel wel even een ander liedje gezongen), hoewel redelijk genant, en eigenlijk het verhaal de wereld in geholpen moest worden.

Nou.

Hier.

Alsjeblieft.

Schátje.

( )
Ik ben echt geen bikkel. Ik heb scheldend en vloekend staan schoonmaken tot 's avonds laat. Nu draaien de wasmachines al de hele dag om die enorme berg was weg te werken. Dan moet die berg gestreken worden. Er is vanalles kapot gegaan, zoals een koelkast en 29319 lampen en een van mijn prachtige kerstdeurhangers..

Nu moet ik champagne inslaan voor de Ieren, en boodschappen doen, want alles is op. Echt alles.

Dit zijn echt de ergste weken van het jaar. Als het maar niet gaat sneeuwen, want anders wordt het echt helemaal een bende. Brrr.

En verder is het eigenlijk wel gezellig. Ik heb wel onwijs veel aan mijn hoofd, maar een van de vrouwen is ziek. Dus die komt af en toe iets halen of een wasje doen of even kletsen.

Isiss, hij mag vanaf de eerste donderdag na de vakantie beginnen op de creche. hoop dat het een succes gaat worden, want een beetje lucht af en toe zal ons beiden goed doen. Kan ik lekker een rondje lopen of weer eens naar de kapper..

Ben jij de enige in jouw familie die zo groot is? Het is wel onwijs mooi, om heel lang te zijn, maar praktisch is het wrs niet. Kleding, vliegtuigstoelen, achterbanken in auto's..

Nemo, iig heb je een leuke date gehad, toch? Het was gezellig en je hebt niets gedaan wat je niet wilde. Lijkt me een geslaagde meet, of niet? Als je ook maar ergens een heel klein beetje het gevoel zou hebben gehad dat er misschien ergens wel meer in zou kunnen zitten, had je er wel anders in gestaan en was een ldr stiekem wel een optie geweest. Denk iemand. Jouw absolute en duidelijke NEE geven al wel aan dat niet de ware is.

Ben je weer thuis?

Spijker, weet ik ook niet of een vriendschap nog zou kunnen lukken. Ik ben het absoluut met Isiss eens. En drastisch afkappen hoeft ook niet, vooral nu je zelf ook weer wat 'normaler' kunt leven .

Kjong, pijpen terwijl je op de wc zit? Ja, dan snap ik wel waarom je 'gestraft' werd. Gatsie!

Nu moet ik gaan, moet ook nog even bij de buurman langs in de bank om te flirten om iets te tekenen.
quote:Ine schreef op 30 december 2009 @ 13:50:

Kjong, pijpen terwijl je op de wc zit? Ja, dan snap ik wel waarom je 'gestraft' werd. Gatsie!

Ik dacht al: ben ik nou de enige die dat een niet heel sexy plan vindt?
Haha, ik vind het ook niet heel sexy.

Ik ben dus gewoon ziek.Ik gooi het hoge woord er maar uit. Na alle verhuisdingen voelde ik me gisteravond mega-beroerd en heb vannacht fijn heen en weer gependeld tussen bed en wc. Vanochtend nog wel een paar uur ok geslapen, dus voel me nu iets beter. Maar durf nog niks te eten of drinken, want moet eerst wc-papier gaan halen.

Ben dus ook benieuwd hoe mijn oud&nieuw er uit gaat zien.

Spijker, fijn dat hij belde. Ik geloof ook niet zo op vriendschap op afstand. Meteen afkappen hoeft natuurlijk niet, maar ik denk dat zoiets uiteindelijk toch verwatert of oppervlakkig wordt. Maar goed, je weet het niet, bewijs ons het tegendeel.

Ine, 35 Ieren klinkt vreselijk. Wat doe je met O&N, of lees ik daar overheen?

Nemo, nou duidelijk. Van de Jordaniër. Maar niet van Lek. Meer uitleg graag.
Ik tip toch ook dat juist

Lama. Clue uitleggen is nutteloos.

Anyway.

Wat vervelend voor je Fille. O&N met een toiletrol vieren.

Wat vervelend voor je Ine. Strijken, kapotte spullen én strijken.
Ine: broer & m'n moeder zijn ook heel lang, m'n vader is de kleinste bij ons thuis. 't Zit in m'n moeders kant van de familie, mijn oma was ook zo'n 1.78 (ze zou nu 84 zijn geweest als ze nog leefde), dus dat is erg lang voor haar generatie.

Ben er zelf ook wel blij mee, alleen bij schoenen in maat 42 heb je toch wat minder keus, getailleerde jasjes hebben 'n te hoge taille, en bussen, treinen, keukens, fietsen, enz. enz. zijn niet voor mensen boven de 1.80 gemaakt lijkt wel. En dan nog, ik kan er niks meer aan veranderen, dus ik kan er maar beter blij mee zijn.

Bij dat pijpen op de wc moest ik meteen aan Hans Teeuwen denken, maar ik kan 't stukje niet terugvinden op youtube. Weet ook niet uit welke show 't komt, ga nog effe verder zoeken. Uit dezelfde show als die 'mars tussen z'n billetjes', weet iemand welke dat is?

Fieje: dat komt er van, je hebt de goden verzocht met je gezoek over Durchfall en aanverwante woorden.
Kijk uit!

Sneeuwbal!

------------------------------------- O

>> splat <<

Hihihi.
**bukt net op tijd**

Sneeuwbal terug! ------------------------------------O

En klein zijn is ook niet alles hoor; broeken zijn áltijd te lang. Altijd. En ik heb een boezem-gebrek, zou zo in de schattige Hemakinderbehaatjes passen. Nou, da's ook wel eens jammer.
Ik pak je aan het eind van de OverigeStraat wel effe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven