Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Nou, dat wordt lastig dan. Ik vind de eerste en de laatste 't leukst. En die van Cadi .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die laatste het leukst. Druk hier ineens
Maar mijn link staat al in deel 11
Dat is eigenlijk ook gek.

Heb ik ineens een ldr met Cadi!
quote:kjong schreef op 06 augustus 2009 @ 00:05:

Dat is eigenlijk ook gek.

Heb ik ineens een ldr met Cadi!Jaja, die heb je er ff snel bij gezet
Zo hee, staat mijn plaatje er ineens tussen, jij bent erg.
Oke, deal. Jouw topic, mijn plaatje.
Deal

Hoewel, ik hoef de deal niet aan te nemen, ik heb nl jouw deel 12 laten sluiten
Ik vind de tweede en laatste het leukst!
quote:kjong schreef op 06 augustus 2009 @ 00:43:

Deal

Hoewel, ik hoef de deal niet aan te nemen, ik heb nl jouw deel 12 laten sluiten Stomme trut met je stomme connecties
quote:Lovers1980 schreef op 06 augustus 2009 @ 00:47:

Ik vind de tweede en laatste het leukst!En wie ben jij dan?
Oh ja, nu ga ik voor het tweede plaatje. Oh ja, en nu ga ik slapen. Volgens mij......
quote:Cadi schreef op 06 augustus 2009 @ 02:10:

[...]

En wie ben jij dan?

uhh...oh sorry, ik wist niet dat ik gèèn reactie mocht geven.

Mijn excuus..
quote:Lovers1980 schreef op 06 augustus 2009 @ 02:28:

[...]

uhh...oh sorry, ik wist niet dat ik gèèn reactie mocht geven.

Mijn excuus..

Je mag wel reageren, maar het is wel zo netjes als je je even voor komt stellen.

En als je hier dan toch niet echt iets te zoeken hebt......
Zie nu pas dat het om een vast topic gaat met vaste forumsters. Zag dit topic bij de laatste 10, en wilde alleen even reageren op de afbeeldingen.

Succes verder!
Tsssk Ine jij bent echt de bitch van het forum.....

Lover 1980,als je een relasie op afstand heb dan ben je van harte welkom hoor.
Tssss... Cadi, let es een beetje op je spelling zeg..
Nou ik kan de reactie van Ine wel voorstellen, want ik heb hier ook niets te zoeken. Mijn ogen hangen op dit late tijdstip erg Dus ik heb niet goed gekeken naar wat er achter de titel van het topic stond. Dacht dat het gewoon om zelfgemaakte afbeeldingen ging en wilde daar gewoon een reactie op geven...

Maar ik heb geen relatie op afstand, wel gehad trouwens
Wie heeft er eigenlijk nog een LDR in ons groepie?

Volgens mij alleen jij, Miss Speeseend!!!! Kom eens wat vaker meeschrijven!!!!

(Kjong en Cadi jullie tel ik alvast niet meer mee want dat is nu een bekeken zaak, ja ook van jou verwacht ik Cadi).
Relatie op afstand gehad telt ook, hebben hier immers meerdere.

Zo, hier is het DRUK. Mijn broertje wilde met vier vrienden ergens aan de Noordzee camperen tot zondag, maar je raadt het al. Alle campings overvol nu in de mooiste week van de zomer 2009. En dat ondanks het feit dat een camping bij Zandvoort hem eergisteren nog een plek had beloofd. Dus na 30 campings afgebeld en gereden te hebben, belden zij of zij ook hier in de tuin mochten. Dat mocht, maar wij hebben een postzegeltuin, bovendien regende het net toen zij aankwamen, dus hebben wij ze maar op de werk en logeerkamer verdeeld. En ze blijven tot zondag terwijl mijn zus met familie ook komt zaterdag. Dan moeten zij de logeerkamer ruimen en mag er alsnog een tent in de tuin of in de woonkamer.

Wel heel gezellig zo en als ik straks uit het werk kom dan staat er een bbq klaar en ik ga proberen morgen vrij te regelen. Heb ik plotseling een soort van vakantie.
Terug uit Parijs en nieuwe topic gevonden.
Ja, en? Is dit alles?
Zo, ben weer bijgelezen, fijn zo'n nieuw overzichtelijk topic!

De plaatjesdiscussie is vast al gesloten, maar wilde nog wel even melden dat ik óók de laatste het leukst vind.

Margh, ben ik écht de enige? Mogen we RP niet meetellen? Heb eigenlijk geen idee hoe ver Carlos weg woont.. Vind het zo zielig, helemaal in m'n eentje.. Je hebt wel gelijk, moet weer wat meer mee gaan schrijven.

Afgelopen dagen beetje druk geweest met klussen. Maandag de sleutel gekregen van mijn app, en t was víés, niet normaal! Ik had nog de hoop alleen te hoeven poetsen en niet te verven (vorige huurder heeft er maar een jaar gewoond). Hoop is nu totaal de grond in geboord, vorige huurder rookte nl, met als resultaat errug gele muren. Het meeste is wel schoongemaakt nu, maar moet nog best een stukje witten..

Verder nog geintje met verhuurbedrijf, waren nog wat dingen stuk, onder andere een vochtplek in de muur en een woonkamervloer met een grote scheur erin (midden in de kamer ook, heel handig). Ze zouden er voor zorgen dat dat gemaakt wordt, kunnen de klusjesmannen pas op zijn vroegst begin september!! En kan er zo eigenlijk niet echt in, met halfgeverfde muren en een kapotte vloer. En dus heeft mijn vader de afgelopen dagen heeeeel hard gewerkt, halve muur gestuct, vloer opnieuw gelegd en wat aan die vochtplek gedaan (ben zo blij dat die man veel dingen kan fixen) en is die nu aan het genieten van een welverdiende vakantie in Zuid-Duitsland samen met mijn moeder.. Zullen nu ongeveer bij J. in de buurt zijn (ik wil mee!)..

Heb mezelf vandaag een dagje achtertuin / strand gegund, met 30 graden heb ik niet zo'n zin in verven. Morgen komt een vriendin me helpen, en zaterdag is J. er én evt nog 3 vrienden. Dus voor het eind van het weekend is het gewoon af, en dan kan ik begin volgende week dus echt verhuizen! Als het af is zal ik wel wat foto's in de AK zetten..

Cadi & Ine: klinkt helemaal goed jullie "vakantie". Mooi om te horen dat het 'in het echt' ook klikt! Geniet ervan, is hopelijk ook net zulk mooi weer als hier in NL?

Jooles: hoe was Parijs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven