lekker zuipen met oud en nieuw

28-12-2009 14:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan julie ook los op oudjaarsavond? En knalt er dure champagne, of goedkope meuk?
Ik heb met oud en nieuw leuke en lieve mensen om me heen, dus zuipen is niet nodig om het toch gezelllig te hebben!

Maar er zal best een fles opengaan ja. Geen dure zooi in ieder geval.
Duur
Sterk
Bier!
Dure champagne is vaak meuk, dus hier knalt een lekkere niet dure cava.
Champagne!

Ik mis nog topics over lekker TV kijken met oud en nieuw en lekker spelletjes doen met oud en nieuw.
Colaatje light denk ik...misschien een warm chocomelletje...
cava brut nature - gran reserva
nee,niet aan de zuip. ik mag werken;late dienst en de volgende ochtend ook weer vroege dienst, dus fijn aan de appelsap
ik ook niet...ben zwanger dus een lekker sapje wordt het....
Geen champagne, zijn we niet zo weg van.

Gewoon een biertje, of Beerenburgje-rivella
Laatst een heerlijke cocktail gemaakt van: wodka, limoensiroop en cranberrysap. Misschien dat ik daar nog een paar van ga maken!
Heerlijke rode wijn ga ik drinken met m'n schatje ! hebben het niet zo erg op bubbels en witte wijn. en anders Guines bier !
Oh ja, een lekker biertje is ook goed! Triple of zo....
Prosecco van de ALDI.
Mr N is nu aan het zuipen met de mannen, 3 dagen lang Ik denk zomaar dat hij het met O&N rustig aan doet.

Ik ga los!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik moet de Champagne nog halen.

Tss, ik krijg nou al de kriebels, nog een kleine 54 uur......
Shipwrecked 1907 Heidsieck. Zwanger dus ik zit aan een sapje denk ik. Of Jip & Janneke champagne.
Ook gezellig Jip en Jannekebubbels!
De Shipwrecked was een grapje hoor. We hebben er één staan (huwelijkscadeau) en die gaan we drinken op onze trouwdag. Met oud en nieuw gaan we voor een lekkere Piper-Heidsieck.
quote:milaatje schreef op 29 december 2009 @ 18:11:

De Shipwrecked was een grapje hoor. We hebben er één staan (huwelijkscadeau) en die gaan we drinken op onze trouwdag.Leuk huwelijkscadeau. Volgens internet gaan die flessen voor 275.000 dollar. Nou ja, dat is met de huidige koers een schijntje
quote:delphicat schreef op 29 december 2009 @ 19:34:

[...]

Leuk huwelijkscadeau. Volgens internet gaan die flessen voor 275.000 dollar. Nou ja, dat is met de huidige koers een schijntje Nou, geloof me, de persoon die ons dit cadeau heeft geschonken heeft er zeker geen 275.000 Dollar aan uitgegeven
quote:milaatje schreef op 29 december 2009 @ 20:59:

[...]

Nou, geloof me, de persoon die ons dit cadeau heeft geschonken heeft er zeker geen 275.000 Dollar aan uitgegeven Anders wil ik die persoon graag op elk feestje uitnodigen dat ik de komende jaren ga geven. Van harte welkom
Na de koffie is er de fris,en daarna de Baileys,vervolgens de champagne.En daarna is het wat de buren allemaal in huis hebben,champagne ,rode wijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven