quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:28:
het is blauw en het stinkt naar ieniemienie... de vinger van pino... sorry kwam ineens in me op :DHet is bruin en behaard en ruikt naar de anus van aart....de vinger van tommie...
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:25:
de openingszin pipeloentje: Ik heb nu al ruim een jaar een relatie met een lieve man.
TO gaat het verhaal misschien om een andere man dan die lieve man waar je een relatie mee hebt, dan zou het nog enigszins verklaarbaar zijn allemaal Dat dacht ik dus ook serieus in het begin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Anoniem_41160
dinsdag 29 december 2009 om 22:37
Die openingszin klopt niet. Ze schrijft "ik heb nu ruim jaar..." ipv "ik heb nu ruim EEN jaar..."
Anoniem_64ad77d2689a5
dinsdag 29 december 2009 om 22:37
Dit verhaal is volgens mij geschreven in Tokkie-Nederlands.
Anoniem_82338
dinsdag 29 december 2009 om 22:38
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:37:
Die openingszin klopt niet. Ze schrijft "ik heb nu ruim jaar..." ipv "ik heb nu ruim EEN jaar..."De openingszin klopt niet... en de andere 3644 zinnen wel?
Het grootste probleem hier lijkt mij dat TO morgen verontwaardigd komt vertellen dat het een serieuze vraag was en zij op dit soort antwoorden niet zat te wachten.
Een aantal mensen zal dan nog serieus op haar ingaan en voor we het weten zijn we bij pagina 87.
Nou TO, nu ik de samenvattingen gelezen heb, blijkt die ex van jou wel een beetje een hondelul
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Anoniem_82338
dinsdag 29 december 2009 om 22:44
@nummerzoveel, ik had de zin ook niet gequote, even uit het blote hoofd.
Buiten dat heb ik al twee keer gevraagd aan TO hoe het zit met de kinderen enzo maar geen antwoord. Volgens mij zal het wel meevallen met de correctheid van haar verhaal
quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 22:42:
Het grootste probleem hier lijkt mij dat TO morgen verontwaardigd komt vertellen dat het een serieuze vraag was en zij op dit soort antwoorden niet zat te wachten.
Een aantal mensen zal dan nog serieus op haar ingaan en voor we het weten zijn we bij pagina 87.Neehee ze komt morgen met een samenvatting want ze snapte het zelf ook niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!