Wat moet ik hiervan denken en hoe ga ik hiermee om?

29-12-2009 21:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:29:

[...]

de onderkant dan of nie...en hij is leuk met hondenWat kan een vrouw nog meer wensen dan?
@Wuiles

Ps als ze zo praat als ze schrijft, dan zitten we weer voor jaren gebakken met een fijne nieuwe soap...
Wuiles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nou ja dat was het wel, dus in het kader van eensgezindheid kun je in dit geval zeggen dat het de vangst van de eeuw is.
Wuiles
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:28:

het is blauw en het stinkt naar ieniemienie... de vinger van pino... sorry kwam ineens in me op :DHet is bruin en behaard en ruikt naar de anus van aart....de vinger van tommie...
ow gadverdamme ienie....bah
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:25:

de openingszin pipeloentje: Ik heb nu al ruim een jaar een relatie met een lieve man.

TO gaat het verhaal misschien om een andere man dan die lieve man waar je een relatie mee hebt, dan zou het nog enigszins verklaarbaar zijn allemaal Dat dacht ik dus ook serieus in het begin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die openingszin klopt niet. Ze schrijft "ik heb nu ruim jaar..." ipv "ik heb nu ruim EEN jaar..."
Dit verhaal is volgens mij geschreven in Tokkie-Nederlands.
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:37:

Die openingszin klopt niet. Ze schrijft "ik heb nu ruim jaar..." ipv "ik heb nu ruim EEN jaar..."De openingszin klopt niet... en de andere 3644 zinnen wel?
quote:dangeensuus schreef op 29 december 2009 @ 22:25:

de openingszin pipeloentje: Ik heb nu al ruim een jaar een relatie met een lieve man.

TO gaat het verhaal misschien om een andere man dan die lieve man waar je een relatie mee hebt, dan zou het nog enigszins verklaarbaar zijn allemaal
.
@dangeensuus

Uhm, nee, maar die worden wel goed gequote.
Het grootste probleem hier lijkt mij dat TO morgen verontwaardigd komt vertellen dat het een serieuze vraag was en zij op dit soort antwoorden niet zat te wachten.

Een aantal mensen zal dan nog serieus op haar ingaan en voor we het weten zijn we bij pagina 87.

Nou TO, nu ik de samenvattingen gelezen heb, blijkt die ex van jou wel een beetje een hondelul
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
@nummerzoveel, ik had de zin ook niet gequote, even uit het blote hoofd.

Buiten dat heb ik al twee keer gevraagd aan TO hoe het zit met de kinderen enzo maar geen antwoord. Volgens mij zal het wel meevallen met de correctheid van haar verhaal
@dangeensuus

Dat mogen we alleen maar hopen
Precies, zij is allang van het forum verdwenen... Zucht
quote:smart79 schreef op 29 december 2009 @ 22:45:

Precies, zij is allang van het forum verdwenen... ZuchtTja, het schijnt een frisse nacht te gaan worden.
quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 22:42:

Het grootste probleem hier lijkt mij dat TO morgen verontwaardigd komt vertellen dat het een serieuze vraag was en zij op dit soort antwoorden niet zat te wachten.

Een aantal mensen zal dan nog serieus op haar ingaan en voor we het weten zijn we bij pagina 87.Neehee ze komt morgen met een samenvatting want ze snapte het zelf ook niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:esra schreef op 29 december 2009 @ 22:02:

[...]

Dan lees je het nog maar een keer!
quote:nouschi schreef op 29 december 2009 @ 22:49:

[...]

Neehee ze komt morgen met een samenvatting want ze snapte het zelf ook niet meer.
@Wuiles

Het zal toch niet... Moeten we over een maand of 9 weer zo'n verhaal doorworstelen... Nee toch?!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven