3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 23:39
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 23:34:
Iry, de vorige keer was het een ruimte waar verschillende tafels in stonden en overal zaten groepjes mensen die onderling ook wiselden.Sommigen liepen rond om overal een beetje te kletsen, anderen bleven lekker zitten kletsen met mensen die ze al kenden. Maar niemand heeft in haar eentje in een hoekje gezeten en niemand werd uitgelachen
Ik maak er ook weer een nachtmerrie scene van .
Ik ben zelf natuurlijk ook nieuwsgierig, en zou het ook leuk vinden forummers te ontmoeten.
Maar ben gewoon onzeker en dat maakt de drempel hoog, maar wie weet.
Iry, de vorige keer was het een ruimte waar verschillende tafels in stonden en overal zaten groepjes mensen die onderling ook wiselden.Sommigen liepen rond om overal een beetje te kletsen, anderen bleven lekker zitten kletsen met mensen die ze al kenden. Maar niemand heeft in haar eentje in een hoekje gezeten en niemand werd uitgelachen
Ik maak er ook weer een nachtmerrie scene van .
Ik ben zelf natuurlijk ook nieuwsgierig, en zou het ook leuk vinden forummers te ontmoeten.
Maar ben gewoon onzeker en dat maakt de drempel hoog, maar wie weet.
dinsdag 29 december 2009 om 23:40
Iry, ik ben er samen met Roos heen geweest en onderweg hebben we Freak opgepikt. Dat klikte gelijk. Dat was een hele geruststelling.
Minny had ik al een keer gezien en een paar keer gesproken, dus die was ook niet helemaal vreemd.
Je hebt inderdaad een kaartje op met je nick. Er waren verschillende mensen die het ijs wel wisten te breken. Bij sommigen blijft het bij even voorstellen en weer weg en met anderen heb ik echt zitten gieren van het lachen.
Bijzondere herinnering heb ik bv aan Pompiedoe die me op een hele directe manier aansprak op mijn forum gedrag en waar ik ineens een heel fijn gesprek mee had.
Het is echt heel bijzonder om zoiets een keer mee te maken!
Minny had ik al een keer gezien en een paar keer gesproken, dus die was ook niet helemaal vreemd.
Je hebt inderdaad een kaartje op met je nick. Er waren verschillende mensen die het ijs wel wisten te breken. Bij sommigen blijft het bij even voorstellen en weer weg en met anderen heb ik echt zitten gieren van het lachen.
Bijzondere herinnering heb ik bv aan Pompiedoe die me op een hele directe manier aansprak op mijn forum gedrag en waar ik ineens een heel fijn gesprek mee had.
Het is echt heel bijzonder om zoiets een keer mee te maken!
dinsdag 29 december 2009 om 23:41
dinsdag 29 december 2009 om 23:42
Hoooi allemaal
Ach Bi
Wel fijn dat HET gesprek geweest is, durfde je t vanmorgen niet te vragen.
En kaauutee dat die rotziekte het zo snel gaat winnen.
En zie je, het was goed om je broer terug te halen, nooit meer aan twijfelen.
Lievelieve Bi, ik hoop dat je moeder nog vaak haar benen moet scheren. En dat jullie op een zo mooi mogelijke manier afscheid van haar kunnen nemen.
Ach Bi
Wel fijn dat HET gesprek geweest is, durfde je t vanmorgen niet te vragen.
En kaauutee dat die rotziekte het zo snel gaat winnen.
En zie je, het was goed om je broer terug te halen, nooit meer aan twijfelen.
Lievelieve Bi, ik hoop dat je moeder nog vaak haar benen moet scheren. En dat jullie op een zo mooi mogelijke manier afscheid van haar kunnen nemen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 29 december 2009 om 23:43
quote:stratego schreef op 29 december 2009 @ 23:41:
Floor!
Joehoe, er is een hele moeilijke vraag op het Trivianttopic gezet. Misschien weten jij en Werper het antwoord? Ik heb de meeste barbaren uit het jaar kruik al op genoemd en nog steeds niet het goede antwoord We gaan kijken. Werper zit de hele avond al te zeuren of er nog leuke vragen zijn.
Floor!
Joehoe, er is een hele moeilijke vraag op het Trivianttopic gezet. Misschien weten jij en Werper het antwoord? Ik heb de meeste barbaren uit het jaar kruik al op genoemd en nog steeds niet het goede antwoord We gaan kijken. Werper zit de hele avond al te zeuren of er nog leuke vragen zijn.
dinsdag 29 december 2009 om 23:47
En ook nog eerlijk.
Het schrikt mij een beetje af toen in het topic wie zou je wel eens willen ontmoeten mijn naam regelmatig genoemd werd.
Dat klinkt heel opschepperig en zo bedoel ik het niet .
Maarja ik weet niet wat voor een beeld ik kennelijk gecreeert heb...en dan kom ik binnen. .
Nou ja en het kan twee kanten op gaan bij mij, of ik klap dicht, of ik overschreeuw of het ijs breekt en het gaat goed.
Be prepared
Het schrikt mij een beetje af toen in het topic wie zou je wel eens willen ontmoeten mijn naam regelmatig genoemd werd.
Dat klinkt heel opschepperig en zo bedoel ik het niet .
Maarja ik weet niet wat voor een beeld ik kennelijk gecreeert heb...en dan kom ik binnen. .
Nou ja en het kan twee kanten op gaan bij mij, of ik klap dicht, of ik overschreeuw of het ijs breekt en het gaat goed.
Be prepared
dinsdag 29 december 2009 om 23:49
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 23:41:
Iry, ik ben altijd heel bang dat mensen mij niet leuk vinden en niet op mij zitten te wachten, maar ik heb dat gevoel tijdens de meet helemaal niet gehad
Wel herkenbaar.
Duurt bij mij even voordat ik dat gevoel niet meer heb, maar in nieuw gezelschap heb ik dat ook heel sterk
Iry, ik ben altijd heel bang dat mensen mij niet leuk vinden en niet op mij zitten te wachten, maar ik heb dat gevoel tijdens de meet helemaal niet gehad
Wel herkenbaar.
Duurt bij mij even voordat ik dat gevoel niet meer heb, maar in nieuw gezelschap heb ik dat ook heel sterk