3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
jullie zijn (voor mij!) echt niet te volgen, ik haak af
hahahah Rosanna, zo kun je het ook nog bekijken.

Just in case we naar Kreta gaan en ik als veertig-jarige toch een korte broek aan wil
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Thee

was het nog gelukt trouwens?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Van 20 t/m 27 feb, ben ik in nederland, Ik zou het heel leuk vinden om iedereen van 3000 te ontmoeten.

Goh klinkt als een oproepje
pjoeter hier is zo traag, ben het fotoboek aan het uploaden. Hij is al 3 kwartier bezig en pas 30% ge-upload.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Moet jullie wel waarschuwen, ik kan vreselijk dronken worden, niet aggrie, wel met knuffels en snot.
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 23:34:

Iry, de vorige keer was het een ruimte waar verschillende tafels in stonden en overal zaten groepjes mensen die onderling ook wiselden.Sommigen liepen rond om overal een beetje te kletsen, anderen bleven lekker zitten kletsen met mensen die ze al kenden. Maar niemand heeft in haar eentje in een hoekje gezeten en niemand werd uitgelachen

Ik maak er ook weer een nachtmerrie scene van .

Ik ben zelf natuurlijk ook nieuwsgierig, en zou het ook leuk vinden forummers te ontmoeten.

Maar ben gewoon onzeker en dat maakt de drempel hoog, maar wie weet.
En dan ben ik de volgende dag schagerijnig
quote:lunaan schreef op 29 december 2009 @ 23:38:

Moet jullie wel waarschuwen, ik kan vreselijk dronken worden, niet aggrie, wel met knuffels en snot.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!
voor mij ook hoor, Iry
dan kom je eerst naar de 3000+ meet

Lunaan, dat is iig na de carnaval, dus dat moet lukken
Iry, ik ben er samen met Roos heen geweest en onderweg hebben we Freak opgepikt. Dat klikte gelijk. Dat was een hele geruststelling.

Minny had ik al een keer gezien en een paar keer gesproken, dus die was ook niet helemaal vreemd.

Je hebt inderdaad een kaartje op met je nick. Er waren verschillende mensen die het ijs wel wisten te breken. Bij sommigen blijft het bij even voorstellen en weer weg en met anderen heb ik echt zitten gieren van het lachen.

Bijzondere herinnering heb ik bv aan Pompiedoe die me op een hele directe manier aansprak op mijn forum gedrag en waar ik ineens een heel fijn gesprek mee had.

Het is echt heel bijzonder om zoiets een keer mee te maken!
Hoi Thee!
Iry, ik ben altijd heel bang dat mensen mij niet leuk vinden en niet op mij zitten te wachten, maar ik heb dat gevoel tijdens de meet helemaal niet gehad
Floor!

Joehoe, er is een hele moeilijke vraag op het Trivianttopic gezet. Misschien weten jij en Werper het antwoord? Ik heb de meeste barbaren uit het jaar kruik al op genoemd en nog steeds niet het goede antwoord
quote:thee schreef op 29 december 2009 @ 23:35:

jullie zijn (voor mij!) echt niet te volgen, ik haak af Tssss.... Thee, je kunt natuurlijk ook vragen of we je ff bijpraten!
Hoooi allemaal

Ach Bi

Wel fijn dat HET gesprek geweest is, durfde je t vanmorgen niet te vragen.

En kaauutee dat die rotziekte het zo snel gaat winnen.

En zie je, het was goed om je broer terug te halen, nooit meer aan twijfelen.

Lievelieve Bi, ik hoop dat je moeder nog vaak haar benen moet scheren. En dat jullie op een zo mooi mogelijke manier afscheid van haar kunnen nemen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:stratego schreef op 29 december 2009 @ 23:41:

Floor!

Joehoe, er is een hele moeilijke vraag op het Trivianttopic gezet. Misschien weten jij en Werper het antwoord? Ik heb de meeste barbaren uit het jaar kruik al op genoemd en nog steeds niet het goede antwoord We gaan kijken. Werper zit de hele avond al te zeuren of er nog leuke vragen zijn.
quote:iry schreef op 29 december 2009 @ 23:39:

[...]

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!Ja dat zeg je nu
quote:lunaan schreef op 29 december 2009 @ 23:38:

Moet jullie wel waarschuwen, ik kan vreselijk dronken worden, niet aggrie, wel met knuffels en snot.

He bahjakkie!

Die knuffels dan, snot kan ik wel tegen
quote:stratego schreef op 29 december 2009 @ 23:35:

hahahah Rosanna, zo kun je het ook nog bekijken.

Just in case we naar Kreta gaan en ik als veertig-jarige toch een korte broek aan wil Als je je nordic walking stokkies maar thuis laat.
En ook nog eerlijk.

Het schrikt mij een beetje af toen in het topic wie zou je wel eens willen ontmoeten mijn naam regelmatig genoemd werd.

Dat klinkt heel opschepperig en zo bedoel ik het niet .

Maarja ik weet niet wat voor een beeld ik kennelijk gecreeert heb...en dan kom ik binnen. .

Nou ja en het kan twee kanten op gaan bij mij, of ik klap dicht, of ik overschreeuw of het ijs breekt en het gaat goed.

Be prepared
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 23:41:

Iry, ik ben altijd heel bang dat mensen mij niet leuk vinden en niet op mij zitten te wachten, maar ik heb dat gevoel tijdens de meet helemaal niet gehad

Wel herkenbaar.

Duurt bij mij even voordat ik dat gevoel niet meer heb, maar in nieuw gezelschap heb ik dat ook heel sterk

weet je wat ik gemerkt heb bij de meeste forummers die ik irl heb ontmoet? Dat de meesten zijn zoals ze ook op het forum zijn
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2009 @ 23:41:

Iry, ik ben altijd heel bang dat mensen mij niet leuk vinden en niet op mij zitten te wachten

Goh, dat heb ik nou nooit....

*jokt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven