Goede dag, slechte dag

24-09-2009 13:13 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik in Stap voor Stap alleen maar positief mag wil schrijven, open ik dit topic. Soms heb ik goede dagen, vaak heb ik kutdagen. En dat moet ik kwijt. En dat wil ik hier kwijt. En zo zijn er vast nog meer mede forummers. Iedereen is welkom! Lees wat je wil lezen!

Ik ben Choco, was ben depressief en gediagnosticeerd met een angststoornis met depressieve gedachten en gevoelens.

Ik zit aan de AD en oxazepam en ik kom niet veel buiten ik ben weer bezig mijn leven op te pakken. Ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt mag doe gewoon elke dag hier mijn verhaal en nodig anderen ook uit dit hier te doen. Want dit forum helpt me.
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 13:32
Reden: OP aangepast
% gewijzigd
grr probeer een luxaflex klein te zagen, wat een geklooi, het is helemaal scheef :(

Ik ben verder aan het inpakken en kom er achter dat ik veel te veel boeken heb, dat gaat nooit allemaal in mijn nieuwe huisje passen.
quote:lieveranoniemm schreef op 30 december 2009 @ 10:03:

grr probeer een luxaflex klein te zagen, wat een geklooi, het is helemaal scheef :(

Ik ben verder aan het inpakken en kom er achter dat ik veel te veel boeken heb, dat gaat nooit allemaal in mijn nieuwe huisje passen.

AH! Verhuisstress! Hoe bekend....

Nou, de boeken kan je hier ergens kwijt. Er is een ruiltopic en een boekentopic. Anders zet je ze op bol.com. Krijg je dr nog centen voor ook. Ik ben 2 jaar geleden naar de andere kant van Nederland verhuist en heb een heleboel boeken aan collega's gegeven en vrienden. Eenmaal uit huis, blijft uit huis. Zoek je leukste boeken uit en bewaar die, de rest kan weg.

IBI, leuk een badkamer. Wij hebben ook een nieuwe badkamer gekocht en mag ik je aanraden om iemand die er verstand van heeft in te huren? Wij zijn al een maand of drie bezig (doen alles zelf) en het hangt me nu mijlenver de strot uit. We zijn wel zo goed als klaar hoor, alles staat en doet het maar afwerking he, daar ben je zo lang mee bezig. Kijk anders op Verbouwingstopic van Doortjexxx.

Succes met verhuizen jullie twee!
Ik heb best wat energie de laatste dagen dus ben veel op pad geweest. Kom later nog even terug, nu eerst eten!
haha en behalve scheef blijkt de luxaflex ook nog te kort te zijn.

Schiet lekker op. Gelukkig is het een kleintje, die zijn niet zo duur.

Net vreselijke lol gehad bij de ikea vandaan, ik heb een hele kleine auto en daar zaten onder andere 2 boekenkasten ingepropt. Dat past natuurlijk niet, dus mijn zus moest bukkend zitten op de bijrijders stoel en ik kon niet meer in mijn spiegels kijken.

We kregen er behoorlijk de slappe lach van, vooral om andere bestuurders die weer om ons moesten lachen

@ ratteke bedankt voor de tip over het ruiltopic, ik ga eens kijken of ik mensen kan vinden die ik er een plezier mee kan doen.
Daar was ik weer! Gisteren vroeg naar bed gegaan.

Ja dat heb je he als je overdag niet meer slaapt. Dan ben je kapot om 21 uur! Dus vanmiddag nog wel ff slapen anders red ik het vanavond niet.

Ik heb best een leuke kerst gehad alleen erg vermoeiend. Gamen was erg leuk maar achteraf ook vermoeiend en bij schoonouders was ook best leuk maar ook vermoeiend omdat ik alleen maar rechtop 'moest' *in mijn ogen is dat zo* zitten.

Vermoeiend maar leuk dus!

Nu even geen nieuws want Sens zit op het toetsenbord en die vaagt alles steeds weg. Snel ff sturen dus. Tot later denk ik!
Ratteke,

We laten de badkamer idd. zetten. Wel willen we wellicht de ikea keuken zelf installeren.

Is wel een hele mooie badkamer. Met een grote inloopdouche en een bubbelbad. En een wc die geluidloos geleidelijk dicht gaat.
Ibi, ik zit niet dagelijks bij de brievenbus te wachten dus het boek komt wel in 2010

De bruiloft was wel okee. Er was een dresscode dus een broek kon eigenlijk niet. Was wel blij met mijn jurkje, maar t was wel koud.

Achteraf gezien viel het mee, hoe ik me dinsdagochtend voelde en hoe het uiteindelijk was.

Maar t voelt toch raar. De mensen die daar waren zag ik vroeger dagelijks... bij alles wat er was konden we bij elkaar terecht.

Nu sta ik op zo'n bruiloft wat ongemakkelijk, hopend dat ze geen moeilijke vragen stellen en als ze dat wel doen hang ik een beetje vaag verhaal op.

Wil niet op zo'n bruiloft zeggen: Voelde me een beetje eenzaam in het buitenland en sinds ik terug ben voel ik me nog kutter.

(gisteren en vandaag voel ik me iets beter by the way. Veel geslapen ook)

Dus ik ga mensen wat uit de weg. Blijf lang praten met vage kennissen over koetjes en kalfjes om de echte gesprekken niet te hoeven voeren.

Ze mogen best weten dat ik me niet top voel... maar ze kunnen er zo weinig mee want we wonen zo'n eind uit elkaar.

En zij gaan allemaal erg lekker, qua carriere, relatie, etc etc.

Ik voel me dan een beetje zwak... ik red het gewoon niet allemaal zoals zij dat kunnen.

Maar aan de andere kant: ik beleef zo'n bruiloft een beetje als 1 dag. Heb daar overnacht, gisteren thuis weer wat geslapen en vannacht ook lang geslapen. Nu zijn die mensen weer wat op de achtergrond en denk ik niet: oh ik moet ook een eigen bedrijf want dan kan ik volgende keer ook meepraten.

Bruidspaar was erg blij dat ik er was hoor, sowieso.

Ik moet me nu gaan richten op de voorbereidingen voor vanavond. Hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ga zo een uurtje liggen en weet niet of ik nog online kom vandaag.

Wil iedereen hier een fijne oud&nieuw wensen en we gaan voor een goed, gezond, gezellig en geweldig 2010!! Ofzoiets..

Kus en knuf van Choco
Allemaal een goede jaarwisseling gewenst, en een spetterend 2010!!

Ik krijg een vriendin te logeren, en moet nog veel doen voordat ze er is. Waarschijnlijk kom ik daarom ook niet meer online.

Veel plezier allemaal!
Lieve lieve dames,

Ik wens jullie allen het alle beste in dit jaar. Ik hoop dat er veel meer goede dagen dan slechte dagen zullen zijn in ons leven. Maar ook in de slechte dagen zullen we er weer zijn voor elkaar.
.
Moon, beetje suf misschien maar op de een of andere manier maak ik me een beetje zorgen om je.

Is alles ok met je?

Ik weet niet hoe het komt maar heb zo'n onderbuikgevoel.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik ben naar een feest geweest gisteravond / vannacht en ben vandaag weer enorm moe *gaap*

Hoop dat jullie een leuke jaarwisseling gehad hebben.

Ik voel me idd niet top laatste weken. Heb ook al op de gezondheidspijler gepost, wil laten bloedprikken e.d., misschien is het ook wel iets lichamelijks.

Ik zou het wel vervelend vinden als jullie je zorgen maken omdat ik niet dagelijks op het forum kom. Ik wil niet meer zo afhankelijk zijn van de computer en het forum.

Welterusten voor straks.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Happy new year allemaal!

Ik heb me geweldig vermaakt met oud en nieuw, echt te gek! Meiden, dit word mijn jaar! Ik ga trouwen met de man van mijn dromen, ik ga aan mezelf werken en vandaag of morgen heb ik er een nieuw neefje bij om van te houden.

Ik ga ervoor! Fijn weekend allemaal!
moon: helder, ik zal me geen zorgen meer maken

Choco: fijn dat je zo'n top oud en nieuw hebt gehad, en in 2010 trouwen, spannend hoor! Wanneer hebben jullie besloten te gaan trouwen?

ik ga zo squashen; even wat kilo's van me af meppen.

tot later
oei wat is het weer rustig in dit topic. Alles ok met iedereen?

Lekker weekend aan het vieren?

Hier alles ok, gisteren op de squashbaan flink van me afgemept, was na 10 minuten al stuk

Het niet drinken is nog niet gelukt, daar baal ik wel van, op de een of andere manier vind ik het moeilijker dan ik dacht.

Morgen weer naar de psych, dan zullen we het er vast wel over hebben :(
..
LA wat verdrietig

Kom zo nog even meer schrijven, even eten.
Rustig hier hoor, net wat LA zegt!

Ik heb morgen gesprek met de therapeut vd dagbehandeling. Half 10 dus dat is best pittig voor me. Ben benieuwd.

Het kutte is dat onze laptop vanochtend niets meer deed. Echt kut want met de iphone forummen is best lastig. We gaan zo naar mijn broer en kijken of hij hem kan maken, ik hoop het!! En anders kan ik dus alleen op internet als vriend er is, best vervelend.

Anyway, zus is nu 42 weken en 2 dagen en gel en weeen opwekkend spul doet niks. Kind wil er niet uit. Nu hoorde ik net dat ze weeen heeft dus als ze ff opschiet kan ik straks mijn neefje nog ff zien haha!!

Nou tot morgen dames.
Oh sorry LA vergeet op je te reageren.

Heb je je vader wel gekend? Of alleen wel eens gezien?

Ik heb van 9 e tot 16 e contact gehad met mijn vader maar sat hoeft voor mij niet meer. Ik hou niet van slechte mensen.

Wil je er meer over vertellen of niet? Ga zo weg dus lees je later of morgen weer LA!
.
.
Dit wordt mijn tweede neefje. Heb er een van mijn broer, die is 2,5 en echt een prachtkind. Ontzettend ondeugend, echt mijn apie. Ik ben nu bij broer en apie wil niet slapen omdat tante choco er is. Heb ook moeten beloven snel weer hier te komen spelen en hem meenemen naar de poesjes. Nu zegt ie meteen haha! Nee nu slapen de poesjes, jij moet ook slapen. Nee, spelen! Haha zo gaat het al een half uur.

Nu zit hij te spelen in zijn kamer. Zal nog ff duren voor hij slaapt dus dat wordt drama morgen.

Ik herken je beslissing, spreek ook mijn (andere) broer en zus niet meer. Ik heb er gelukkig vrede mee. Mijn vrienden, daar ben ik blij mee, wat is familie nou..
Welke kleur(en) word je huis? En je hebt een tuin he, lekker hoor!

Ik heb gisteren een super mooi schilderij gekocht met giraffen. Lichte en donkere bruintinten, perfect bij de gordijnen en de bank.

En hij was voorbestemd voor me, toen ik hem uit de verpakking haalde stond de naam er die ik nog niet had gezien: peacefull silence. Daar ga ik voor, rust in mijn hoofd op een goede manier.

Ff kijken op hoeveel berichten we nu zitten, al bijna 1000 hebben we er getupt met zn allen!
Dit neefje komt trouwens van mijn zus. Mijn moeder is helemaal blij!! Nu wij nog haha, kan niet wachten maar doe het wel. Eerst trouwen, mezelf weer opbouwen, baan hebben, groter huis en dan een of liever twee kindjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven