** December 2009 **

19-07-2009 09:38 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, prima idee van Isis, hier zijn we weer met ons oude vertrouwde december-topic.

naamlftdUDkidsbijzonderheden... Saskia1807 27 3-12-09 nee 07/12/2009 Ayla Diddda 30 3-12-09 nee 09/12/2009 Lyse Stella792 30 4-12-09 2 07/12/2009 Tijl Willem Bandit4live 23 4-12-09 nee *jongetje!* Ikje 30 10-12-09 nee 22/11/2009 Luca Biennie 12-12-09 3 05/12/2009 Lente Jumper1 34 12-12-09 nee 29/11/2009 Isolde Suffeltje 35 28-12-09 2 19-5-9 echo , 17-6 nekplooimeting IsisVG 32 28-12-09 1 30/12/2009 Thijn Arnoud Summer73 36 30-12-9 nee 08/01/2010 Pieta Fabindia 37 30-12-9 nee 28/10/2009 Ralph
Computer says nooooo
Spannend Isis! Ik verwacht morgen toch wel te lezen dat je een prachtige zoon op de wereld hebt gezet Ik ga aan je denken vanaag!
Isis, spannend zeg. Ik hoop dat het vandaag komt! Zet hem op en geniet van die eerste momenten met je zoontje! Het is dus al een hele tijd aan het rommelen nu. Ik hoop dat je wat ontsluiting hebt! Het is inderdaad een shit gevoel, maar als hij er is, is het allemaal waard geweest.

Summer.... 2009 is nog niet om, het kan nog steeds.

Groetjes, Biennie
Nou, dat is nog even teleurstellend, pas 1 cm ontsluiting.... Wel volledig verstreken en week, maar goed. De vk heeft gestript. Nu weer bellen als de weeen echt minstens een uur met echte regelmaat komen. Bah. Kan voor hetzelfde geld dus nog dagen duren. Of niet.

Vriend is toch maar aan het werk gegaan, kan als het moet in een half uur thuis zijn.

Mijn moeder neemt Viggo mee naar hun huis, minder onrustig voor hem en voor mij. Wel aandoenlijk, bij elke wee kijkt hij me heel troostend aan en gaat ook blazen, zegt vervolgens heel serieus "mama au" en dan krijg ik een kus.

Ga maar een poging tot slapen doen, ben tenslotte al vanaf 3 uur wakker en wie weet wordt het een heel lange dag en nacht!
Oh wat jammer, Isis! Ik blijf duimen voor je, wie weet gaat het gewoon lekker doorzetten straks als je "ontspspannen" in bed ligt, het zal straks mss ook schelen als Viggo (wat lief, dat blazen) er niet is, kun je je helemaal op jezelf concentreren! Succes!!
Computer says nooooo
Oh Isis! Doe je best! en nou ben je ook nog helemaal alleen thuis! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Het lijkt me niet heel leuk om al die weeen in je eentje op te moeten vangen. Wat een poepie die Viggo, maar voor hem beter om bij oma te zijn nu.

Succes! ik zal regelmatig checken hier, ook als je je frustraties even van je af moet schrijven.
Hé, Fab.. jij ook op de tribune! .. wil je wat popcorn?
Computer says nooooo
Hoi Isis,

ik ging in een uur tijd van 1 naar 9 cm. Dus het kan ook snel gaan! Ik ga duimen dat het door zet. Dus ook hier ik op de tribune. Popcorn, hmmm wel lekker. Ik ga zo boodschappen doen, dus even kijken wat ik mee zal nemen. M&M's zijn ook altijd lekker.

Groetjes, Biennie
Ik vind het echt niet meer leuk... Nog geen echte regelmaat, maar man wat een heftigheid, wat een rotpijn! Verloskundige komt zo. Als er weinig vordering is wil ik naar zh voor pijnstilling.

Is even onder de warme douche een idee? Is je man alweer thuis, want dit lijkt me niet fijn, alleen...

Eigenlijk hoop ik nu niks meer van je te lezen omdat je te snel gevorderd bent en je man (als hij er nog niet is) met spoed nu van zijn werk moet komen!

Sterkte, Isis, Je kunt het!!!

Binnen een paar uur heb je je kindje in je armen!
Computer says nooooo
Och Isis, ik hoop dat het niet lang meer duurt! Ik ga voor je duimen, nog even volhouden en dan kun je je kindje vasthouden. Zet hem op!
nog iemand op de tribune!!! zet hem op Isis!!!!
Isis trek je het nog een beetje?

Poffer en de rest: wie nog popcorn?
Hij is er vast al. En zo niet dan komt hij gauw.

Pfffftt, lijkt alsof ik het over Sinterklaas heb.
Duimt ook voor Isis (stiekeme meelezer & bijna bevallert ;))! Zet m op!

Andere meiden hier ook natuurlijk

* ... heb hier een zak Kettle rozemarijn .. nog iemand?? ... *
Computer says nooooo
Isis Isis Isis Isis
Jawel hoor, hij is er!! Thijn Arnoud heet ie. 4236 gram, gezond hollands welvaren.

Na mijn laatste post ging het plots heel snel. Vk kwam, 5 cm ontsluiting en heel heftige weeen. Alle ziekenhuizen waren vol, behalve A'veen, dus daar naar toe voor poliklinische bevalling. Vriend opgepiept die aan het opereren was, hij kwam linea recta ook die kant op. Om half vier daar, om 17.58 geboren, na zeer pittige ontsluitingsweeen en vier keer persen!!
Isis laat ons wel wachten.....

Zal ik dan nog maar een rondje drinken halen?
Joehoe Isis!! Gefeliciteerd!! Op de éennalaatste dag van het jaar! Flinke jongen! Geniet ervan! (toch nog zonder pijnstilling bevallen?Ik heb het met ruggeprik gedaan)

Lfs Ikje
Jee Isis van harte gefeliciteerd met jullie kersverse zoon! Zo, dat is snel gegaan zeg! Pittig ook, als ik het zo hoor. En wat een leuke naam! Rust lekker uit, laat je verwennen maar vooral, geniet van jullie zoon!
Isis gefeliciteerd!
Thijn Arnoud! Nog net op tijd voor 2009!

Isis en man gefeliciteerd en Viggo is nou grote broer! Rust lekker uit en geniet.
Hi Isis,

Gefeliciteerd! En een hele leuke naam! Dat je al weer achter je pc zit! Ben je al lang thuis? Geniet van je mooie vent. Hij is nu al zwaarder dan Lente!

Veel liefs, Biennie
Summer, nu jij nog als hekkensluiter! We gaan je allemaal door die laatste dagen heen slepen. We laten je niet alleen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven