3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
woensdag 30 december 2009 om 15:04
Ga zo de loodgieter bellen, is gisteravond niet gekomen en ik heb al 1 1/2 maand geen warm water. Hij is al 5 keer geweest, op dat moment doet alles het en dan de volgende morgen weer niet. Ik krijg zo langzamerhand het idee dat hij een beetje te graag bij me lang komt, grrrrrrrrrrrr mannen...
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 30 december 2009 om 15:08
Tsss, rare kat heb ik toch, ben 2 wkn weg hier.
Ze doet sinds ik binnenben of ik lucht ben, ik word niet begroet, als ik haar wil aaien en knuffelen kijkt ze me meewarig aan.
Uit het oog, uit het hart bij dat beest.
Pfft, en ik gaf haar altijd eten, verschoonde de bak, liet haar binnen, weer buiten, weer binnen. (12x per dag!)
Knuffelde haar, kammen, alles deed ik, niemand die verder naar haar omkeek.
En nu? Stank voor dank, 12jr goede zorgen zonder enige wederkerigheid.
Stom beest!
Ze kan hier blijven, de tr*t!
Wat denkt ze wel zeg.
Ze doet sinds ik binnenben of ik lucht ben, ik word niet begroet, als ik haar wil aaien en knuffelen kijkt ze me meewarig aan.
Uit het oog, uit het hart bij dat beest.
Pfft, en ik gaf haar altijd eten, verschoonde de bak, liet haar binnen, weer buiten, weer binnen. (12x per dag!)
Knuffelde haar, kammen, alles deed ik, niemand die verder naar haar omkeek.
En nu? Stank voor dank, 12jr goede zorgen zonder enige wederkerigheid.
Stom beest!
Ze kan hier blijven, de tr*t!
Wat denkt ze wel zeg.
woensdag 30 december 2009 om 15:13
woensdag 30 december 2009 om 15:16
Ach normaal, het kan maanden goed gaan. Ik heb ook weleens een hele week helemaal geen water gehad, moest ik op m'n werk douchen. Er is wel altijd íets stuk in huis, dat dan weer wel.
Ik hou gewoon niet zo van loodgieters/elekticiens etc, omdat het voor mij als vrouw alleen eigenlijk ongepast is om zo'n man in mijn huis te ontvangen zonder dat daarbij een andere man aanwezig is. Daar krijg dan weer opmerkingen over van bv de huisbaas, dat hij 'dat soort zaken' niet wil in zijn gebouw. Ach, meestal kan ik er wel om lachen. Ik heb een keer een klusjesman zien stuntelen om vooral geen contact met mij te maken, wilde me niet aankijken/aanspreken en ging letterlijk langs de muur naar buiten om zover mogelijk bij me uit de buurt te blijven. Ongemakkelijk voor allebei dus.
*lange post modus uit*
Ik hou gewoon niet zo van loodgieters/elekticiens etc, omdat het voor mij als vrouw alleen eigenlijk ongepast is om zo'n man in mijn huis te ontvangen zonder dat daarbij een andere man aanwezig is. Daar krijg dan weer opmerkingen over van bv de huisbaas, dat hij 'dat soort zaken' niet wil in zijn gebouw. Ach, meestal kan ik er wel om lachen. Ik heb een keer een klusjesman zien stuntelen om vooral geen contact met mij te maken, wilde me niet aankijken/aanspreken en ging letterlijk langs de muur naar buiten om zover mogelijk bij me uit de buurt te blijven. Ongemakkelijk voor allebei dus.
*lange post modus uit*
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
woensdag 30 december 2009 om 15:19
In Noord heb je een ienieminiecentrumpje met een Boni en een DA en een groenteboer en in Zuid heb je een Coop, Boni, bakker, slager, bloemenwinkel en een groenteboer. Dus je kan er wel voor alles heen hoor. Maar wij halen alles bij de AH. Ze gaan in de Zuidbuurt op de plek van het oude gemeentehuis een megaC1000 neerzetten.
En tja, voor een blokker/hema/kleding zit je in 15 minuutjes in H. Dat vind ik geen probleem. Maar hey, ik heb in fucking Swifterbant gewoond. Dan leer je daar wel mee omgaan
En tja, voor een blokker/hema/kleding zit je in 15 minuutjes in H. Dat vind ik geen probleem. Maar hey, ik heb in fucking Swifterbant gewoond. Dan leer je daar wel mee omgaan
woensdag 30 december 2009 om 15:19
groot verschil is dat met hier lijkt me, bloempje.
Ook wel soort van grappig eigenlijk.
Wat betreft mijn kat:
Stom genoeg raakt het me dat ze zo raar doet.
Het is en blijft een kat, dat weet ik wel hoor.
Maar je hecht aan zo'n beest, ik mis haar en dan denk ik dat ze mij ook mist.
Onzin natuurlijk, Zoon heeft leuk boekje: alle katten hebben asperger. (en dat maakt dan 3 aspergers hier!)
Ook wel soort van grappig eigenlijk.
Wat betreft mijn kat:
Stom genoeg raakt het me dat ze zo raar doet.
Het is en blijft een kat, dat weet ik wel hoor.
Maar je hecht aan zo'n beest, ik mis haar en dan denk ik dat ze mij ook mist.
Onzin natuurlijk, Zoon heeft leuk boekje: alle katten hebben asperger. (en dat maakt dan 3 aspergers hier!)