A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Hallo meiden...

Wat een vervelend nieuws Caylin... ik ga heel hard voor je duimen dat het niets ernstigs is

Dreamer mooi het jaar overdacht....pfff begin maar even niet aan...wat een K*t jaar zeg....

Maar hier nu wel heel blij en trots op mezelf.... het huis is weer helemaal aan kant...alle kerstzooi is weg... mini is al opgehaald dus nu liggen er 5 hele lege dagen voor me...pfff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nou ja niet helemaal leeg... vanavond feestje en work out op de sportschool.

Misschien morgen O&N bij Floor van 3000 maar dat laat ik wel heel erg van stemming en weersverwachting afhangen....
Caylinn, sterkte! Hopelijk valt het mee....

Sibbe (onze hond) heeft tot nu toe geen last van het vuurwerk. Eerlijk gezegd ziet ie OVERAL het leukste van in . De katten zijn nu al aan hem gewend, gisteren lag het hele zooitje met zijn allen op de bank. Hier ging het gisteravond weer sneeuwen (alles was weg sinds 1e kerstdag), en dat vond ie geweldig! Achter sneeuwballen aanrennen, huppelen en buitelen door de sneeuw. Mén, wat een verschil met een 18 jarig dement hondje! Wel even wennen, hoor! Wij zijn kapot, maar hij kan nog wel uren doorgaan...
Klinkt goed Carlien.....

Hier een slapende poes... niets geen enkele reactie op de knallen

Nu hup naar paps en mams voor de snert en dan naar de sportschool

tot laters
Sterkte met wachten op de uitslag Caylinn, en natuurlijk duim ik mee voor een goede uitslag.

Hier is poes helemaal panisch voor het vuurwerk, maar teckel vind het allemaal best.

Hij gaat wel blaffen, maar dat komt omdat hij een hekel heeft aan die herrie.

Fijn zo'n blije makkelijk hond Carlien, en dat het goed gaat met de katten (maar die van jou zijn wel wat gewend he;-)

Wat een leuke avatar Dreamer. Zielig voor Milo die paniek, ik hoop dat de pilletjes toch een beetje de angst gaan verzachten.

Best knap dat je nog zo kunt typen Dee

Ik wou net zeggen dat ik zo vreselijk moe ben, maar jij zal vandaag ook niet echt fit geweest zijn, gelukkig had je genoeg te zien om wakker te blijven

Wat gaan jullie morgenavond doen? Ik ga de kroeg in met een stel vrienden, wordt vast erg gezellig, alleen 1 januari wordt afzien

Allemaal een fijne jaarwisseling, leuk zo'n toepasselijk plaatje Thee!
.
HAi wachten valt niet mee, maar ook mams niet gebeld, want mams kennende leeft ze op het randje en een tel van mij helpt haar over dat randje. Laat ze nu eerst nog maar even struisvogelen dan doe ik mee. Mams heeft een sterke band met mij en laat zich vaak ook alleen bij mij gaan, maar dan wel face to face.

Vuurwerk: hier van beide beesten geen enkele reactie op knallen, zal morgen niet veel anders zijn. Kat is het bangste en die laat zijn angst afhangen van Trut. Aangezien Trut niet reageert, zal Kat dat ook niet doen
's Morgens wordt er gelukkig niet geknald, dus dan kan ik nog lekker wandelen met Milo. Merk dat hij dat heel fijn vindt, overal weer kunnen snuffelen. Tot het eerste knalletje (precies 8 uur), dan húppa, weer naar huis.

De pilletjes vindt hij trouwens lekker! Nog nooit een hond zo makkelijk pilletjes kunnen geven. Ik voorzag daar al drama's mee, maar dit is een uitkomst.

Gisterenavond appel-, ananas-, en bananenflappen gemaakt. Tuurlijk door uitstelgedrag, had ook 's middags al klaar kunnen zijn. Ze zijn weer goed en eigenlijk viel het wel mee. Doe het altijd buiten, maar nu, met overkappig kapot, binnen. Nu is het nog wel een zootje, want moet nog wel opgeruimd.

Zo eerst naar de winkel. Meer drugs halen voor Milo en een vlooienband Vond gisteren zo 'n beest, gruwel. Dan nog lekkers voor vanavond en misschien morgen. Normaliter hebben we altijd nieuwjaarsdag met hele schoonfamilie, maar dit jaar heeft niemand georganiseerd. Bij mij willen ze niet, wegens niet binnen roken. Nu heb ik gedeelte dat we vaker zien toch maar bij ons thuis uitgenodigd, is dan wel fijn als we ook wat te eten hebben. Ook voor gewoon eten enzo nog wel wat nodig, denk ik.

Dus...

Fijne dag!

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het morgen 2010 is!
Later is nu
Later is nu
Hallo allemaal, al aan het aftellen? Ik kan me ook helemaal niet voorstellen dat het morgen 2010 Dream, echt niet.

Ja, Twin, dat typen ziet er best redelijk uit he. Maar je wilt niet weten hoe lang ik over dat bericht gedaan heb. Ik had een half uur eerder op bed kunnen liggen, zeg maar

Wel k.u.t., ik heb dinsdagavond een sigaret gerookt. Gingen na concert nog naar kroeg, en daar werd binnen gerookt, en toen ben ik overstag gegaan. Was vies! (jaja, ik zal je heel snel laten weten welke kroeg het is Twin )

Als ik hier vandaag niet meer kom; iedereen een hele leuke avond, voorzichtig met het eventuele vuurwerk en een heel gelukkig, gezond, liefdevol en fantastisch 2010 gewenst en
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Een klein beetje aan het aftellen. Raar jaar geweest. Het lijkt wel steeds sneller te gaan (of worden wij trager naarmate we ouder worden ?).

Lekker rustig alleen thuis vanavond. Combi waarschijnlijk van forum, tv, muziek, middernacht even naar buiten en prosecco die in ruime mate koud staat.

Nog mensen die een eindejaarslot hebben? Heb mezelf net op een halfje getrakteerd, je weet maar nooit!!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, met of zonder heftig feesten!
Hi Thee!

Ja, de tijd gaat ook sneller (of althans, zo ervaren mensen dat), naarmate je ouder wordt.

Dat werkt ongeveer zo:

De tijd beleeft iedereen anders en is afhankelijk hoe oud deze persoon is. Want als iemand 1 jaar oud is, en als deze dan 2 jaar wordt is deze persoon 100% ouder geworden. Maar als iemand nu 100 jaar is en als deze 101 jaar wordt is deze maar 1% ouder geworden. Dus hoe ouder je wordt lijkt het net alsof de tijd steeds sneller gaat voor je gevoel. Om dat je procentueel steeds minder ouder wordt.

unquote

Jammer dat je dat halve lot hebt gekocht Thee, je had je de moeite kunnen besparen. Ik ga namelijk winnen dit jaar (met een heel lot)

Jammer dat je LL niet ziet vanavond! Of juist wel lekker (jij vind het geloof ik juist wel fijn om met Oudjaarsavond alleen te zijn, toch?)

Fijne avond
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja Dee, mét LL was nog beter geweest, maar dit vind ik niet erg/ook wel lekker.

Thnx voor de leeftijdsuitleg

Zo, vreemde combi, boerenkool+ en proseccootje erbij, maar wel lekker!

Als ik de voorbereidingen van de 2 grote feesten (A'dam en R'dam) zie, krijg ik helemaal de kriebels. Moet er niet aan denken in zo'n massa te feesten. Sowieso al niet en met deze temperatuur nog minder.

Hier spijkerbroek, fleecelegging, laarzen en 2 truien en de verwarming aan!
Ik hier ook warm gekleed, geen joggingbroek (nog) want visite vanavond, maar het is schoonzus, dus misschien zometeen wel. Milo extra gedrogeerd, arme beest wordt knettergek. Van de dierenwinkeleigenaar mocht hij wel meer hebben. Dus..

Vind het wel lekker om thuis te blijven, trouwens.
Later is nu
Hier ook alleen thuis...bewust ..want had wel uitnodiging... maar niet lekker genoeg in het velletje om leuk en gezellig te doen...

Wel een megaschaal oliebollen gebakken ( duh ben nu al misselijk)

denk dat ik eerst zo nog even plat ga dan ben ik later op de avond tenminste fit

Fijne jaarwisseling allemaal

*en milo een extra knuffel... die arme dieren ook *
quote:thee schreef op 31 december 2009 @ 18:24:

Zo, vreemde combi, boerenkool+ en proseccootje erbij, maar wel lekker!

Lijkt mij heerlijk!

Die massa feesten zijn ook niet mijn idee van leuk, en zeker niet met deze temperaturen. Ik hoop erg dat het nog even blijft door vriezen, zodat we kunnen schaatsen, want dan ben je lekker bezig, en dus niet koud. Maar ergens een beetje stil staan in deze kou, neuh.

Gisteren naar tentoonstelling in De Hermitage geweest, en het duurde dus een uur voordat we binnen waren. Niet echt lekker, gewoon stilstaan in die kou. Maar tentoonstelling was het waard.

Wat zielig van Milo Dream. Mss moet ik volgend jaar ook maar van die medicatie voor P halen. Belde mijn ouders vanmiddag, en hij zat helemaal te trillen af en toe. Het beste is negeren, maar zij hadden hem maar even met kussen en bot in de wc gezet, omdat het vuurwerk daar het minste doorkomt. Maar dat vond ik ook weer zo zielig. Maar gezegd dat ze hem lekker bij zich moeten houden, ondanks trillen.

Kut vuurwerk!

Allemaal fijne avond
Verveel me te pletter. Of nou nee, dat dus eigenlijk niet maar wel met de tv programmering. Waar zijn de tijden dat 'men' met heel wat minder zenders aan de buis gekluisterd zat.

IK, degene aan wie je op oudjaarsavond nooit een hapje kunt slijten.... zit aan de koekjes, toastjes, 2e fles prosecco net geopend en ga nu verder afwassen en thee zetten. Nieuw smaakje gekocht en ff testen.

Wellicht tot later en sterkte met/voor alle dieren.
Meiden de beste wensen voor het nieuwe jaar. Moge het nieuwe jaar mooie dingen brengen.

Heb mams gesproken, ook daar ongerust en geen zin in festiviteiten. Mams heeft vandaag het laatste onderzoek gehad. volgende week meer daarover.

Ik ga genieten van muziek en wachten tot mijn mannen weer thuis zijn. (tja er moet iemand bij de beesten blijven. Waarvan kat trouwens rustig ligt te pitten en hond voor de deur ligt want de mannen zijn weg

Oh de mannen zijn weer thuis, want koud Ga nog even met de kleinste knuffelen op deze bijzondere nacht

Thee mooie opening trouwens!
Thnx Caylinn, dacht het plaatje maar even weer aan te passen.

Jij ook de beste wensen incl. natuurlijk voor je mams.

Ik was welgeteld 2 minuten buiten. Geen buren, wel mooi vuurwerk aan die kant van de flat maar ook KOUD.

Ik wens iedereen een mooi, liefdevol, gelukkig, gezond, grappig, niet baanloos, spannend 2010 toe!!!
Allemaal het allerbeste in het nieuwe jaar! Dat het nieuwe jaar mag brengen wat je in je hart wenst.

Ik loop achter hier met reageren.

Caylinn, heel veel sterkte met je moeder en het wachten op de uitslag.

Thee, heb je iets gewonnen in de staatsloterij? (wij helaas niet)

Had je ook mooi uitzicht op het vuurwerk vanaf de flat?

Dee en Dreamer, wij hebben de hond wat rescue spray op de tong gedaan, dat werkte erg goed.

Freak, ben je nog op tijd wakker geworden?

Twin, ik hoop dat je een hele gezellige avond in de kroeg gehad hebt! (en dat de dag erna meevalt! )

Carlien, ik moest erg lachen om je verhaal over Sibbe, ik zag jullie 's avonds al uitgeput over de bank hangen terwijl hij ernaast zit zo van 'wat zullen we nu eens gaan doen'. . (dacht achteraf al, ik had op je hyves wel even kunnen vragen hoe het nu met hem gaat alleen dat is er later ook weer bij in geschoten)

Maar heerlijk dat hij zo levendig is, leuk!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Wat een leuk plaatje Thee! *gaat even verder lezen*

Enne, alvast, of nog weer, de allerbeste wensen voor jullie, dat het maar een heel mooi 2010 mag worden!
quote:jasmine schreef op 01 januari 2010 @ 01:47:

Twin, ik hoop dat je een hele gezellige avond in de kroeg gehad hebt! (en dat de dag erna meevalt! )

Nah, dat was best wel leuk, heb Twin en R net gedag gekust, het was mooi geweest. Maar leuk dus, lekker gedanst, hoewel de dj wat tegenviel. Jammer, omdat de band die daarvoor live speelde zoveel beter was, maar ja, desalniettemin (moeilijk woord) toch leuk.

Dat Rescue spray moet ik volgend jaar toch maar eens in huis gaan halen, stom dat ik dat nu niet gedaan heb.

Het is hier nu heerlijk rustig, maar voor 12en was er erg veel vuurwerk, vlgs mij meer dan normaal, maar kan ook zijn dat ik me er steeds meer aan erger, en het dus meer opvalt.

Nogmaal, heel goed, gezond en liefdevol 2010 voor jullie allemaal
Gelukkig Nieuwjaar!

Ben net even met Milo uitgeweest, kon nu weer want er wordt niet meer geknald. Over vannacht kan ik niet oordelen (want wegens Milo binnen gebleven) maar om de oudjaarsnacht heen is er echt veel minder geknal. Normaliter werd ik wakker, op welk moment van de nieuwjaarsnacht ook, en hoorde ik knallen. Het is nu al hele tijd stil. Ook de weken in aanloop naar O&N waren volgens mij rustiger. Niet erg, trouwens, maar wel apart.

In elk geval gisterenavond gezellig spelletjes gedaan, met zn 6-en en was gezellig. Met pijn in hart naar bed gegaan, toen er nog hevig geknald werd, en Milo dus alleen gelaten. Meenemen wilde ik niet aan beginnen, dan zouden wij ook niet slapen, ben ik bang. Maar het is wel goed gegaan, voor zover ik kan oordelen.

Nu weer naar bed, want natuurlijk te kort nachtje gehad, zo
Later is nu
(en ik vind je avatar ook zo mooi bij het nieuwe plaatje passen, Thee )

Later is nu
Gelukkig nieuw jaar allemaal lieve meiden

Het was best een bijzondere O&N in mijn eentje maar op moment supreme lief vriedinnetje aan de foon.....

Hier echt belachelijk veel vuurwerk in de straat!

Ik heb gisterenavond maar een half uurtje op bed gelegen maar dat was precies genoeg om fit te zijn de rest van de avond...

maak er wat van allemaal vandaag en het rest van het jaar
Gisteren een rustig dagje gehad en vandaag lijkt het weer zoéén te worden. Heerlijk! Morgen moet LD alweer trainen. En het sneeuwt weer. Ik weet dat een ietsje warmer alternatief regen zou zijn, en dit prettiger/mooier is, maar mèn, ik heb het er al wel weer mee gehad. Toch levert het mooie plaatjes op

Lijkt me inderdaad heel apart, oud en nieuw alleen vieren. Thee doet dat al langer, toch? Wat doe je dan zo'n avond, tv kijken? Zou het voor mij op uitdraaien, denk ik, en zoveel vond ik er dit keer niet op, eigenlijk. Hoewel.. cabaretier is vaak wel leuk. Spelletjes doen vind ik er wel echt bijhoren, eigenlijk

Zo, ik ga eens eendjes voeren. Las vandaag in de krant dat vogeltjes pindakaas lekker vinden. Mn bolletjes eten ze maar niet op, misschien moet ik die eens insmeren
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven