Komen jullie anders gezellig naar mij toe, dat zal ze leren
Anoniem_6491ce2e8aba3
woensdag 30 december 2009 om 17:02
quote:schaap1001 schreef op 30 december 2009 @ 17:01:
Tsja boogje... keuzes ik wil gewoon niet kopen. Een keer gedaan en er klaar mee.Maar je bent met kopen vaak goedkoper uit dan huur en op de langere termijn hou je er nog wat aan over.. je bouwt kapitaal op..
Maar je bent met kopen vaak goedkoper uit dan huur en op de langere termijn hou je er nog wat aan over.. je bouwt kapitaal op..Tsja maar de prijzen zijn hier gewoon niet leuk meer
quote:floor72 schreef op 30 december 2009 @ 17:01:
Goedemiddag. Ik kom even dongelen en daarna ga ik mijn cliënt opsporen.Ben je m kwijt? Waar heb je m voor het laatst gezien? Tsssk...laat jij altijd cliënten rondslingeren? Die hoor je achter je kont aan op te ruimen
quote:rosanna08 schreef op 30 december 2009 @ 17:02:
Qwert en Boog niet zo hard piepen, er zijn nog helemaal geen uitnodigingen de deur uit gegaan Ik werd ineens heel zenuwachtig van het idee dat ik dan met Boogje alleen opgescheept zou zitten. Maar gelukkig is Minny er ook nog.
En ik 10 pagina's teruggelezen of jij nog wat gezegd had.
Lekker lelijk he.
Anoniem_6491ce2e8aba3
woensdag 30 december 2009 om 17:07
quote:qwertu schreef op 30 december 2009 @ 17:06:
Ik werd ineens heel zenuwachtig van het idee dat ik dan met Boogje alleen opgescheept zou zitten. Maar gelukkig is Minny er ook nog. Nou zeg.. alsof ik zo'n engerd ben... ik kan best lief zijn hoor... toch Min?..