Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Je ging het er toch niet meer over hebben?

Of ging je hem nog wel even in de hoerenkeet achterkamer zetten?
Alle reacties Link kopieren
oh ja das waar. Nu echt dan.

Nee, nee niet in de Ak... dat kan ECHT niet.
Ja dat kan wel. Ah toe, kom, gun ons een verzetje!

Lol@ de kleine handen.
Ik moet weg!

De supermarkt roept anders heb ik geen eten!

T was weer gezellig meiden ;)
Oh flauw!

Ik ben nog steeds in shock over het pijpen-plassen-verhaal van Kjong en stond ik het zelfs te visualiseren in de ellenlange rij voor de kassa. Of het advies om dat niet te doen, eigenlijk (alsof ik dat van plan was... mmmm) . Terwijl ik best wel wat gewend ben.

En ondertussen gaat het over de gigapiemel van mr. Lek.

Nemo, als mr. Lek echt zo'n enorme tampeloeris heeft, weet hij wel dat het niet altijd zomaar allemaal past en dat hij het een beetje aan moet passen aan de situatie, zeg maar.

Er zit een kleine kans in dat ik voor het eerst in mijn leven wippend het nieuwe jaar in ga . Het is niet de bedoeling, maar zou er best eens van kunnen komen.

Vanmiddag moest ik bij de buurman langs in de bank en uiteindelijk ging ik met een soort van uitnodiging om samen oud en nieuw te vieren, de deur uit! Hij is alleen, ik ben alleen, dus waarom niet samen alenig op de bank zitten? Lijkt me prima!

Eerst gaan zoon en ik om 18 uur bij het vuurwerk kijken. Dat is hier traditie inmiddels. Een heel groot vuurwerk, met muziek. Hele dorp gaat kijken en wij dus ook.

En dan lekker op de bank met hapjes en een filmpje. Zoon doe ik gewoon in zijn bedje en dan komt de buurman rond een uur of 11. Leuk. Want met die Ieren mocht ik het ook wel vieren, maar dat is niet mijn ding. Zij kennen elkaar al jaaaaaren en praten Iers. Daar pas ik niet echt tussen. Een oppas kan ik toch niet vinden, dus dan maar zo. Werkt ook prima!

Oja, Isiss, grote voeten lijkt me nog het allerlastigst. Mijn reisleidstervriendin heeft ook grote voeten en moet echt altijd zoeken om een goed, leuk, hip, flitsend paar te vinden. Meestal zijn die ook nog onwijs duur.

Ach, zo heeft iedereen wat .

Zo, nu ga ik zoon in schone kleren steken en gaan we richting een ander dorp. Daar zit de au pair van vorig jaar met de hele familie en wij gaan met ze eten! Dat is zooo gezellig! :D
Jeeh, wat zijn jullie lekker bezig!

Kjong, Nemo

Om allebei!

Verder niet zo veel toe te voegen.

Ga lekker mierikswortelsoep met gerookte zalm eten. Lekker en zo klaar

Ohja, ik wil trouwens ook liever een vent die goed kan afwassen, koken vind ik best leuk, maar geen afwasmachine hier. Maarreh, als ik dan toch kan kiezen, 't liefst natuurlijk een vent die allebei heel goed kan

Ine, wippend t nieuwe jaar in. Klinkt niet verkeerd!
Ja, dat snap ik dan ook niet. Nemo - die billenfoto kon wel hier. Dat die piemelfoto nu niet meteen op het viva forum kan, snap ik, maar leve de AK!

En dan mail je hem even via FB naar Spijker, zij wil hem ook vast wel zien .

Of je plakt hem gewoon daar op je prikbord.
Allejezus Ine, jij bent echt de enige die ik ken die binnen één post achteloos van een seksplan naar grote schoenen kan gaan!

En als de grote tampeloeris van Mr. Lek in de achterkamer komt te staan ga ik ook toegang eisen. Dat kan ik echt niet missen. Als ruilmateriaal heb ik in de aanbieding: beschaafde foto's met kleren van mn date. Die echt heel lekker is. Echt Heel Lekker.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Ine schreef op 30 december 2009 @ 17:55:

Of je plakt hem gewoon daar op je prikbord. Ja doe dát!!!!!
Ja, Nemo, ik schrik de ballen uit mijn broek van die andere foto. Dat doe je wel zonder enige terughoudendheid of denkend aan eventuele trauma's en dit onthou je ons weer.

Ine, goed geregeld, oud en nieuw.

Ik moet mijn plannen nog smeden. Er van uitgaande dat ik morgen fit genoeg ben, maar daar ga ik van uit tot het tegendeel gebleken is. Ik voel me een beetje wanhopig als ik nu mensen moet gaan vragen of hun uitnodiging nog staat. Maar er zit niks anders op.
quote:Ine schreef op 30 december 2009 @ 17:38:

En ondertussen gaat het over de gigapiemel van mr. Lek.

Zit ik net bij mijn ouders thuis. Met mn broertje zn nieuwe telefoon die op internet kan. Dus ik dacht, ff de forum checken. Lig ik helemaal in een scheur zegt mn mama: wat is er zo grappig?

Nou, mam, de gigapiemel van mr Lek is het onderwerp van gesprek

Mijn god!

En nou weet ik niet wat ik verder wilde schrijven, Het houdt de gemoederen bezig.
Oh ja, Ine, wippend het nieuwe jaar in. Klinkt goed

Nog iets van de architect gehoord btw? Wat doet die met O&N?

Nog ff volhouden en dan is de drukte weer even wat minder. Of blijft het na O&N ook nog druk? Wss wel het hele winterseizoen bedenk ik me nu... Lekker dat zoonlief straks naar de opvang kan hoop idd dat ie het wat vindt!

Kjong: lekker thuis met een bak warm eten en Gooische Vrouwen?

En die rare bruine billen, zwarte ballen foto was niet serieus. maar dit is wel serieus en ik kan niet zomaar iemand zn edele delen op internet zetten. En stel nou dat ie leuk is dan weten jullie allemaal hoe het zaakie er daar beneden uitziet. Nee hoor, er zijn grenzen!
Heerlijk om hier even bij te lezen, helemaal goed voor de lachspieren dus ik kan weer vrolijk naar bed.

Ooit kom ik wel weer onder mijn steen vandaan!
Ja de Bassist is nog niet helemaal uit mn lijf. Ik zie op facebook op zijn wall een berichtje van een oude vriendin van hem waarin ze iets schrijft als 'oh ik mis je zo, wou dat je hier was!' En ik denk: dat zou ik m ook wel even willen laten weten. Maar om 1000 redenen moet ik dat toch maar niet doen. En omdat voor mij bij alles muziek hoort, zingt nu steeds maar dit liedje door mn hoofd. Moet je de Mrs. veranderen in Mr. maar dan wordt t wel eng toepasselijk.

(zie voor de tekst hier
Spijker, ik heb soms kortsluiting in mijn hoofd. Dan ben ik te druk of druk geweest en dan ga ik heel warrig schrijven. Praten ook trouwens, van de hak op de tak. Voor mij klinkt het allemaal heel logisch als ik het opschrijf, maar als ik teruglees, snap zelfs ik het niet meer .

Nemo, heb je nu een paar dagen vakantie nog? Tijd om een beetje bij te komen? en om als de sodemieter die foto te plakken!

De architect zit in Zuid Afrika met zijn gezin. Zijn vrouw komt daar vandaan. Ze gaan elk jaar, met oud en nieuw, 3 weken op vakantie en dan verder het hele jaar niet meer.

Dus we hebben nu geen contact. De 18e komt hij weer terug.

En oja, ik weet niet of ik daar al op gereageerd had, Isiss, maar natuuuurlijk ben ik tot over mijn oren verliefd. Meer dan ooit. Maar ik begrijp ook dat het feit dat hij mij ook onwijs leuk vindt nog niet genoeg is om aan een toekomst samen te denken. Dat zou ik wel willen, maar ik ga er niet van uit. Dat bedoelde ik met 'iets verwachten'. Ik zal hem nooit vragen daar weg te gaan of te scheiden, dat is zijn keuze.

Straks is het niet meer druk hoor. Tot dinsdag de gasten, dan puinruimen en dan af en toe wat gasten. Het winterseizoen bestaat eigenlijk vooral uit deze twee weken en dan de krokusvakantie. That's it. Daartussen trekken hotels aan de piste de meeste gasten, vaak groepen of bedrijfsuitjes.

De was is bijna klaar, moet alleen nog drogen. Dus vandaag ga ik daar op zitten wachten, met een boek op de bank .
Spijker, natuurlijk is hij nog niet uit je lijf en je systeem. Iets wat zo heftig begon verdwijnt niet zomaar (al was dat soms best ideaal, als dat zo zou werken). Het heeft tijd nodig. En wat anderen ook al zeiden, er mist een echte afsluiting. Het is nog steeds niet helemaal zeker over hoe of wat, dus je kunt er nog helemaal geen punt achter zetten.
Ine, dat weet ik ook wel. En dat is toch niet erg, toch? Als ik er zomaar overheen zou stappen zou ik niet de waarheid hebben gezegd dat het zo heftig was. Dus ja, nee, natuurlijk.,

Sorry mn opmerking over je warrige schrijven. Ik bedoelde het eerder grappig, dat je zo heerlijk ongegeneerd van seks naar schoenen kon gaan alsof daar geen verschil tussen zit. Ik wist niet dat het iets was wat je vaker te horen krijgt. Ik bedoelde het zeker niet negatief.

Wrang hoor, van de architect. Je maakt het jezelf wel lastig, verliefd op een getrouwde man. Maar dat zal je zelf ook wel weten. Je hebt vast de geweldige viva getrouwde mannen smoezenlijst waarom hij niet bij zijn vrouw weg gaat gaan wel eens gelezen...

Vind je dit genoeg? Zou het niet beter zijn om hem af te kappen, groot liefdesverdriet te hebben, maar je daarna wel weer open te kunnen stellen voor iemand die vrij is en die daardoor net zo voor jou kan gaan als jij voor hem?
Mooi liedje Spijker... grappige kerels ook! Vooral die bril, hahaha! Zulke dingen stuur je niet naar Bassist? En hoe zit het nou met die brief je geschreven hebt?

Ine... verliefd... Hoe doe je dat toch? Als ik verliefd ben dan zou ik echt niet kunnen doen wat jij doet. Ik blijf erbij dat ik bij jou in de leer moet.. En ik zou dan al helemaal niet wippend met iemand anders oud en nieuw kunnen starten. En dat bedoel ik zeker niet negatief, maar ik kan die 2 dingen gewoon niet scheiden zo irritant!

Ik heb "vakantie" maar zo voelt het niet, want moet nog zoveel doen voor mn examens. Begin echt te zenuwen nu. Vandaag ook weer veel te laat wakker en ik zit veel te veel tijd op dat stomme (oh nee ik vind het leuk) Paiq.

En dat stomme vuurwerk buiten word ik ook niet vrolijk van! Wat dat betreft mag de jaarwisseling snel voorbij zijn...
Grappige kerels... Pfff, ben half idolaat van Erlend en dan is het opeens een grappige kerel!

Ik heb dat liedje wel doorgestuurd naar Bassist ja, een iets andere uitvoering (die ik op fb heb staan), maar hetzelfde liedje.

De brief staat rustig op mn pc, ik weet niet of ik die moet sturen. En zo lang ik dat niet weet blijft ie rustig staan.

Nemo, ik moet ook heftig voor school aan de slag, maar ik ga dat pas vanaf het nieuwe jaar weer doen. De laatste weken zo met mezelf overhoop, ik geef me maar even vrij. Iedere keer als ik achter een boek ga zitten leidt dat toch tot frustratie.

Staat er al een date gepland met Mr. Lek?
Het zijn toch grappige kerels of niet dan? Niet standaard. Toch? Ze doen met denken aan mr Lek

en nee, geen date.. hij heeft nog niks laten horen sinds ik terug ben... Dus ja. ik wacht het maar af. Ik hoop eigenlijk dat als zijn oud en nieuw "optreden" voorbij is dan ie wel weer wat laat horen. We wachten het rustig af...

Heeft Bassist nog op dat liedje gereageerd? Eigenlijk denk ik van niet, anders had je het wel laten weten.

Zodra er wel een date is zijn jullie zeker de eerste die het horen! De zenuwen gieren al door mijn lijf alleen al bij het idee! Irritant wel (jee, ik vind veel irritant de laatste tijd) dat ie eerst zo graag wilde en nu zo'n afstand creëert... waar ging het fout? Hmm ik weet het niet. Hoeft trouwens niet aan mij te liggen, kan ook aan zijn drukke leven liggen. Want eerlijk is eerlijk.. ik weet dan schunnige details, maar ik weet niks over zijn leven

Marg: waar blijf je nou?!?!?! WIJ WILLEN WETEN HOE HET WAS!
Marg staat op de Eiffeltoren toch?

Waarom heet hij Mr LEK?
Ja Marg is nog niet thuis.

Ik heb ook zo'n hekel aan dat stomme geknal met vuurwerk de dagen voor oudejaarsavond. Gelukkig is het hier ongeveer duizendmaal rustiger dan in mijn stadje in NL. Daar flikker ik elke minuut van schrik van mijn stoel en doe ik weinig anders dan hopen dat die kutkinderen hun vingertjes er af knallen.

Ja, we hebben nog nooit een uitleg gekregen over de naam, Nemo.

Spijker, grappig dat je idolaat bent van Erlend. Ik ben helemaal verliefd op de zanger van de Editors. Als een ware dertienjarige zeg maar.

Ik heb mijn oudejaarsavond geregeld. En voel me redelijk fit. Moet eigenlijk wat boodschappen doen, maar winkel om de hoek sluit al om twee uur (wat te zot voor woorden is natuurlijk). Dat ga ik niet redden want ik moet nog douchen en dat is hier niet makkelijk. Tot nu toe heb ik steeds maar drie minuten warm water kunnen regelen. Vandaag moet ik mijn haar wassen en dat ga ik niet onder een koude douche doen, dus ik trek er veel tijd voor uit. Ik moet en zal zegevieren over die kutdouche (hij heeft me aan het huilen gemaakt toen ik me echt zwaar ziek voelde, dus ik wil wraak).

Iedereen aan de oliebollen?
Oh, Spijker! Ik had ook gedacht dat het grappig bedoeld was! Begrijp me niet verkeerd! Soms zijn mijn postings een beetje warrig, omdat mijn hoofd dan gewoon warrig is. Zelf kan ik er altijd wel om lachen, in het echt ben ik dan ook zo.. ik merk het zelf en het maakt me tot de Ine die ik ben, denk ik dan maar :D.

En tja, de architect. Nee. Ik zou het niet willen afkappen. Heb er een tijd over na zitten denken, nav je post. Er zit een verhaal achter, bedacht ik me. Ook nav het laatste gesprek met de architect.

Onze verhouding duurt nu twee jaar en we kennen elkaar 3 jaar. We hebben het altijd heel goed kunnen vinden, zagen elkaar in de bar waar ik werkte regelmatig en hebben eindeloos veel zitten praten. Dat is nog altijd iets wat ons contact heel fijn maakt. De laatste keer dat hij hier was, hebben we het daar ook over gehad. We hebben het gewoon heel fijn en ik zou nog liever nooit meer seks met hem hebben dan het contact verbreken. Hij is voor mij boven alles een soort maatje, iemand die ik mijn grootste zorgen en mijn ware ik kan laten zien hier in het dorp. Hij en de buurman. Beide vertrouw ik blindelings en dat is wederzijds, bij beide. Bij de architect wordt het nu ineens iets romantischer, dat heb ik niet bij de buurman. Maar ik weet wat ik aan hun heb en zij aan mij.

De architect ziet dat ook zo. Ik ben een hele goede vriendin, hij vertrouwt me dingen toe die verder bijna niemand weet. En ik weet hoe standaard het klinkt als ik zeg 'bij ons is het anders' en 'hij is oprecht', maar ik heb nog nooit een smoes van de smoezenlijst gehoord uit zijn mond. In al die twee jaar nog nooit eentje. Omdat ik het niet van hem verwacht, ik wil die dingen niet horen, daar kan ik niets mee. Laten we lol hebben, laten we genieten van elkaars gezelschap, dat is voor nu genoeg. Wat er later gaat gebeuren, is later. Nu is dit goed en genoeg. Blijft hij bij zijn vrouw, tja, dan is dat zijn keuze en vooralsnog ga ik van die situatie uit. Tot nu toe red ik het zo prima en zie ik wel wat er op mijn pad komt.

De kans om hier echt iemand te vinden is niet zo groot. Ook daar heb ik het met de architect over gehad. Er zijn wel een aantal leuke mannen, maar allemaal jonger dan ik ben. En ik schrik natuurlijk best wel af. Alleenstaande moeder, zelfverzekerd, alleen in het buitenland (menig vrouw was met kind terug naar NL gegaan in mijn situatie, denk ik), zelfbewust - alhoewel het meeste slechts buitenkant is en ik van binnen echt soms enorm over alles twijfel.

Tiroler mannen vinden dat wel interessant, tot zover. Voor het serieuze deel hebben ze liever een wat 'eenvoudiger' en lief meisje waar ze 'de stoere man' bij kunnen uithangen. Snap je wat ik bedoel? Een goed gebekte hollandse, die niet bang lijkt voor de rest van de wereld, het in haar eentje rooit met kind en bedrijf, lijkt nogal bedreigend. Een Tiroler meisje dat laag opgeleid is, braaf een baantje zoekt in een winkel, goed voor de kinderen zal kunnen zorgen en niet al te veel zeurt over zijn buitenechtelijke avontuurtjes, is veel fijner om je leven mee te delen..

De architect en de buurman weten beide dat ik ook een andere kant heb. De rest van de kerels uit het dorp zien alleen de gezellige, goedlachse Ine, die keurig in de make up ergens aan een bar een borrel weg staat te tikken met deze of gene.

En alleen al omdat buurman en architect zo dichtbij staan, ik daar mijn verhaal bij kwijt kan en daar hulp kan vragen als het nodig is, wil ik ze niet schrappen uit mijn leven. De architect zeker niet.

En Nemo, ik heb ook vaak mijn neus gestoten hoor. Dat ik verliefd werd op iemand na seks te hebben gehad en hij eigenlijk alleen maar seks wilde. Maar ik wil ook niet mijn leven stopzetten op liefdesgebied omdat ik vlinders heb voor de architect, vooral omdat het nu nog niet echt bepaald lijkt alsof er een toekomst in zal zitten.

Stieg is uit. Deel 1 dan. Eindelijk. Geen idee waarom iedereen helemaal wild van zijn boeken is! Ik heb er echt moeite voor moeten doen en ben er voor moeten gaan zitten om te lezen. De man van mijn vriendin heeft me deel 2 en 3 geleend, hij had voor elk boek ongeveer een dag of 3 a 4 nodig gehad. Huh? Ik wel een maand, zo niet langer! En ook nu deel 1 uit is, ben ik nog niet helemaal 'om', ookal vond ik het wel prima lezen. Henning Mankell vind ik leuker en pakt me meer. Die zou ik wel in 3 dagen uit kunnen lezen.

Zie je wel, ik ben raar.

Fille, wat ga jij doen vanavond? Ben je opgeknapt?

Cadi, doe jij ook van die rare dingen met je Turk als plassend pijpen?
Sorry, ik was zo bezig in mijn Ines-relatie-tot-de-Tiroler-mannen (alsof het ook maar enige meerwaarde heeft, dit verhaal - het zal een soort eindejaarsevaluatie zijn ofzo. Of de praatstoel), dat ik Fille gecrosst heb.

Mmmm. Oliebollen. Ik heb 5 seconden de gedachte gehad om zelf te gaan bakken. Maaaaar, stank in huis, gedoe, werk, chaos, en dik-worden (want ik eet natuurlijk alles alleen op) hebben me nog weerhouden. Nu denk ik: zal ik toch?

Maar ik heb niet veel in huis, en heb geen idee wat erin moet. En moet nu met een hele schattige mini-sacher naar de buurvrouw, als cadeautje. Dus dik word ik sowieso al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven