3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
donderdag 31 december 2009 om 00:01
quote:mamalief schreef op 30 december 2009 @ 23:56:
Mocy, had/heb jij ook het gevoel dat dat onverwachte diepe gesprek niet toevallig was?Ja, later zeker en ik was er blij mee. Want we hebben die dag echt alles besproken wat er te bespreken viel. Ik werd ziek (wat ik toen nooit was), was bij mijn moeder en bleef maar, zij verzorgde mij (was geen verzorgend type) en het was zo'n mooie dag.
Mocy, had/heb jij ook het gevoel dat dat onverwachte diepe gesprek niet toevallig was?Ja, later zeker en ik was er blij mee. Want we hebben die dag echt alles besproken wat er te bespreken viel. Ik werd ziek (wat ik toen nooit was), was bij mijn moeder en bleef maar, zij verzorgde mij (was geen verzorgend type) en het was zo'n mooie dag.
donderdag 31 december 2009 om 00:02
Maar Mocy, serieuze vraag van mij hoor.
Had zelf namelijk met Man dat de laatste dag ook goeie gesprekken werden gevoerd en daarvoor ook "toevallige" dingen die niet toevallig konden zijn...
Vakantie met broer die hij niet vaak zag, goed gesprek met ouders wat nooit voorkwam, toevallig na een avondje oppassen dat niet lang duurde, toevallig vrij zijn op die ochtend, toevallig dat de kinderen ook vrij waren, zijn belofte dat "hij nooit meer ruzie ging maken met mij"
Allemaal heel toevallig maar achteraf....
Had zelf namelijk met Man dat de laatste dag ook goeie gesprekken werden gevoerd en daarvoor ook "toevallige" dingen die niet toevallig konden zijn...
Vakantie met broer die hij niet vaak zag, goed gesprek met ouders wat nooit voorkwam, toevallig na een avondje oppassen dat niet lang duurde, toevallig vrij zijn op die ochtend, toevallig dat de kinderen ook vrij waren, zijn belofte dat "hij nooit meer ruzie ging maken met mij"
Allemaal heel toevallig maar achteraf....

donderdag 31 december 2009 om 00:15
Hoi Iry, hier kun je volgens mij niet echt verkeerd binnenvallen hoor. Ik zap in ieder geval ook de hele tijd heen en weer tussen hier en beleid en mod.
BAM, vrees dat je echt in je mailbox moet gaan kijken, je berichtje op mod is verwijderd.
BAM, vrees dat je echt in je mailbox moet gaan kijken, je berichtje op mod is verwijderd.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!