3000+ deel 16 alweer!
woensdag 30 december 2009 om 21:10
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...

woensdag 30 december 2009 om 23:28
quote:noanne schreef op 30 december 2009 @ 23:16:
En ik jou ook hoor Bi, geniet ervan, maar niet te krampachtig. Ik merk zodra ik me krampachtig ga zitten realiseren dat het perfect moet zijn, omdat... ik niet meer kan genieten.
Het zal voor ons beiden een raar oud en nieuw worden.
Klopt No... ik had het met de kerst heel sterk. Het moest een hele mooie kerst worden want het was de laatste met zn allen. Nou.... het was een kutkerst, van buiten leek het allemaal heel mooi maar van binnen was het verschrikkelijk. Morgenavond blijven mr Bianco en ik lekker thuis, misschien komt mn broer langs en we gaan begin van de avond naar het ziekenhuis. Maar dar kunnen we toch niet tot twaalf uur blijven, is veeels te vermoeiend.
Vreselijk dubbel allemaal... voor jou ook natuurlijk. En de eerste die Gelukkig Nieuwjaar tegen me zegt die grijp ik bij zn oren! (haha neehoor, dat laatste natuurlijk niet )
En ik jou ook hoor Bi, geniet ervan, maar niet te krampachtig. Ik merk zodra ik me krampachtig ga zitten realiseren dat het perfect moet zijn, omdat... ik niet meer kan genieten.
Het zal voor ons beiden een raar oud en nieuw worden.
Klopt No... ik had het met de kerst heel sterk. Het moest een hele mooie kerst worden want het was de laatste met zn allen. Nou.... het was een kutkerst, van buiten leek het allemaal heel mooi maar van binnen was het verschrikkelijk. Morgenavond blijven mr Bianco en ik lekker thuis, misschien komt mn broer langs en we gaan begin van de avond naar het ziekenhuis. Maar dar kunnen we toch niet tot twaalf uur blijven, is veeels te vermoeiend.
Vreselijk dubbel allemaal... voor jou ook natuurlijk. En de eerste die Gelukkig Nieuwjaar tegen me zegt die grijp ik bij zn oren! (haha neehoor, dat laatste natuurlijk niet )
woensdag 30 december 2009 om 23:30
woensdag 30 december 2009 om 23:33
Ik weet hoe je soms kan denken bij goedbedoelde en algemene wensen en uitdrukkingen (hoe noem je het?) maar je er aan ergeren of je er ongelukkig door voelen helpt niet echt.
Ik typ nu wel wat maar ben eigenlijk niet in staat om precies het juiste te zeggen wat ik bedoel dus als ik uit mijn nek klets zeg het dan maar.
Ik typ nu wel wat maar ben eigenlijk niet in staat om precies het juiste te zeggen wat ik bedoel dus als ik uit mijn nek klets zeg het dan maar.

woensdag 30 december 2009 om 23:37

woensdag 30 december 2009 om 23:42
Sjah Bianca, toen Man net was overleden vroeg en zei ik ook dingen waarvan mensen dachten van "wat kan jou dat nou nog schelen" maar de wereld draait door en ik ben daar misschien wel een beetje erg hard in maar volgens mij voor mij is dat de manier om door klotetijden heen te gaan.....
Door me te richten op iets anders, op iets dat wel gewoon doorgaat.....klets weer dom denk ik maar oké
Dan maar een voor Bianca en Noanne om het domme geklets goed te maken en alvast voor morgen....
Door me te richten op iets anders, op iets dat wel gewoon doorgaat.....klets weer dom denk ik maar oké
Dan maar een voor Bianca en Noanne om het domme geklets goed te maken en alvast voor morgen....

woensdag 30 december 2009 om 23:44