3000+ deel 16 alweer!

30-12-2009 21:10 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we dan weer.....voor de zestiende keer!

Laat de koningin maar kletsen, virtuele contacten zijn wél waardevol!

3000+

het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:

respect voor elkaar.

persoonlijke postings niet quoten.

verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.

Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Thanks Bi
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:floor72 schreef op 30 december 2009 @ 23:02:

Ohw.... en of die 'andere' kinderen ook een vuurwerk-bril op moeten? Yep..... is al gehaald!Een wátte?
had No op de chat..mmmm kanjer is het !
Bianc en No, ik hoop dat jullie allebei een mooie jaarwisseling zullen hebben. Niks moet, gewoon laten gaan zoals het gaat lieverds
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
valt het hier stil...kan ik bijlezen ?????
quote:vivafreak1 schreef op 30 december 2009 @ 23:20:

valt het hier stil...kan ik bijlezen ?????Als je dan straks de samenvatting wilt neerzetten
zo dan, complete muiterij op het modtopic
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:noanne schreef op 30 december 2009 @ 23:16:

En ik jou ook hoor Bi, geniet ervan, maar niet te krampachtig. Ik merk zodra ik me krampachtig ga zitten realiseren dat het perfect moet zijn, omdat... ik niet meer kan genieten.

Het zal voor ons beiden een raar oud en nieuw worden.

Klopt No... ik had het met de kerst heel sterk. Het moest een hele mooie kerst worden want het was de laatste met zn allen. Nou.... het was een kutkerst, van buiten leek het allemaal heel mooi maar van binnen was het verschrikkelijk. Morgenavond blijven mr Bianco en ik lekker thuis, misschien komt mn broer langs en we gaan begin van de avond naar het ziekenhuis. Maar dar kunnen we toch niet tot twaalf uur blijven, is veeels te vermoeiend.

Vreselijk dubbel allemaal... voor jou ook natuurlijk. En de eerste die Gelukkig Nieuwjaar tegen me zegt die grijp ik bij zn oren! (haha neehoor, dat laatste natuurlijk niet )
Ik vat dat 'gelukkig nieuwjaar' de hele tijd op als: Gelukkig, nieuwjaar (zo van: Gelukkig is dat stomme 2009 met z'n nare diagnoses en chemo enz voorbij, nieuw jaar, nieuwe levensfase.)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Dat is een goeie instelling Noanne.

Beter er een goeie draai aan geven dan je ergeren aan de beste wensen.
Pffff... No en Bianc! Wat zijn jullie dapper.

Ik weet hoe je soms kan denken bij goedbedoelde en algemene wensen en uitdrukkingen (hoe noem je het?) maar je er aan ergeren of je er ongelukkig door voelen helpt niet echt.

Ik typ nu wel wat maar ben eigenlijk niet in staat om precies het juiste te zeggen wat ik bedoel dus als ik uit mijn nek klets zeg het dan maar.
bam, kletst uit je mond en niet uit je nek (wil eigenlijk ook voor de smiley geen hoofdletters gebruiken, maar t gaat niet anders.)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Lady's, voor wie ik morgen hier niet meer zie:

Ik wens iedereen dat wat ie graag wil voor 2010.

Voor Floor en de dames die daar verblijven: Heel veel plezier.

En voor de rest: tot morgen!
Neehoor Bam... hoe graag ik ook tegen je zeg dat je uit je nek kletst Deze keer heb je gelijk. Net zoals het moeilijk is om te zien dat mensen blij zijn, winkelen (met hun moeder!!!), Co Stompe aan het darten is... de wereld draait nou eenmaal door.
quote:noanne schreef op 30 december 2009 @ 23:35:

bam, kletst uit je mond en niet uit je nek (wil eigenlijk ook voor de smiley geen hoofdletters gebruiken, maar t gaat niet anders.)Dát is weer een puntje voor op het beleid of modtopic Noanne
quote:noanne schreef op 30 december 2009 @ 23:30:

Ik vat dat 'gelukkig nieuwjaar' de hele tijd op als: Gelukkig, nieuwjaar Die is mooi No... die hou ik er in Gelukkig... een nieuw jaar!
No.... mag ik je een hele rare en persoonlijke vraag stellen, die ik vervolgens weer weghaal?
En dapper... ach Floor... je moet nou eenmaal op de been blijven. En zoals mn moeder zegt: Als je geen zin hebt... dan maak je maar zin
Friezinnetje... tot morgen
Sjah Bianca, toen Man net was overleden vroeg en zei ik ook dingen waarvan mensen dachten van "wat kan jou dat nou nog schelen" maar de wereld draait door en ik ben daar misschien wel een beetje erg hard in maar volgens mij voor mij is dat de manier om door klotetijden heen te gaan.....

Door me te richten op iets anders, op iets dat wel gewoon doorgaat.....klets weer dom denk ik maar oké

Dan maar een voor Bianca en Noanne om het domme geklets goed te maken en alvast voor morgen....
En nu wacht iedereen op het antwoord van No... en de vraag van Floor
Ik denk wel dat ik na deze periode een stuk rustiger word Bam. Puur omdat ik meer zou relativeren (nog meer ). Maar hoe lang dat duurt? Geen idee!
Nah Bianc, ik vind het dapper! Iedereen hier weet hoe moeilijk jullie het hebben en toch weten jullie op bepaalde momenten het 'luchtige' weer op te pakken! Dat maakt dat mensen 'normaal' blijven doen, zonder het gevoel te hebben aan jullie gevoel voorbij te rennen. Dat vind ik knap en dapper.
Rustiger Bianca?

Of "mijn-god-wat-deed-met-mijn-tijd-voordat-de-ellende-begon"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven