Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
eh, da's laat geworden, Mimsemeis!

~zet ontbijtje klar voor de langslapers en gaat zelf maar weer eens achter het bureau~
Wwerken? Op de laatste dag van het jaar?

Ik vond dt altijd zo gemeen. net als werken op je verjaardag, of werken met sinterklaas.

Ik pleit voor 3 extra vrije dagen in het jaar!
~geniet van het ontbijten~

Werken vandaag is inderdaad Niet Leuk. En dan kunnen we ook geeneens functioneel werkmailen, Lil. Da' s dubbele pech...

Kortom, eensch met Tila voor wat betreft de extra vrije dagen.

Het was inderdaad geen vroegertje vannacht. Vanmorgen gelukkig ook niet. Mops was heel stilletjes voor de tv gaan zitten met het geluid zacht, en kwam mij om kwart over negen een kus geven met de mededeling; "Doornroosje, word je wakker?"

Kwart over negen, dus.

Dubbele

Mijn dochter weet wat belangrijk is in het leven!

Wat wilde ik nou toch typen?
Goed zo! Als ze morgen ook uitslapen is het helemaal fijn
*stommelt Kasteel binnen met een duf hoofd en stijf lijf*

Heb vannacht nauwelijks geslapen, kon niet in slaap komen. Wel een erg leuke avond gehad met Vrienden, veel gelachen om mijn briljante (al zeg ik het zelf) Steve Irwin-imitatie en lekker gegeten/gedronken. Daarna in bed met onze nieuwste verslaving: Planet Earth. Heb gisteren de DVD-box gekocht met alle losse afleveringen en men, wat is dat prachtig! Mediteren is niet meer nodig na een uurtje PE te hebben gekeken.

Nu boodschappen doen en de hulp achter haar vodden zitten, en dan komen eind van de middag Broer met Neef (joepie!) en mijn ouders voor gourmet/champagne/oliebollen en vuurwerk. Jihaaaa!
.
Doe hem de groetjes,
*gaat op handen zitten om niet een enorm bijdehandte opmerking te maken....*

Da's goed hoor Mims, ik zal 'm de groeten doen :-).
.
Marie, ga even van jouw handen af dan, en haal mijn naam even weg,
sorry!!!!!!
.
Gaat lekker zo . Gelukkig maar dat je een dochter hebt die weet wat belangrijk is als haar moeder weer eens tot díep in de nacht moet forummen of aanverwante bezigheden bedrijven .

Ik mis op je op de werkmail, Mims!

M'nas: een Steve Irwin imitatie?? Ik zeg: kóm maar door met de data voor de Kasteel-meet! Dat moet ik zien! Zag trouwens gisteren, toen ik naar de foto van jou en je mooie zoon keek, ook je niet minder dan volledig bril-jan-te 70s outfit, geweldig!

Ik vind werken niet zo erg hoor, het is een kort dagje, ben lekker thuis bezig, hang tussendoor eens een wasje op en haal wat oliebollen in huis voor man en dochter (als ik toch íets vies vind...), gaat allemaal prima zo. Naar een kantoor gaan nu had ik inderdaad minder fijn gevonden.

Zo. Heb alles binnen voor vanavond en morgen, zag net dat de gemeente eindelijk mijn kliko's geleegd heeft (na 5 x bellen waarom ze dat niet gewoon op dinsdag hadden gedaan, sukkels)

Planet Earth is mooi!

Waar ik zo om moest lachen: de NL traditie om op oudjaarsdag te gaan blauwbekken in de rij van de oliebollenkraam gemiddelde wachttijd was een uur zelf bakken is zowat sneller!
Hai Lil!

Jij gaat in die rij staan? Wow!
Ik ga ook niet in die rij staan, mijn vader bakt de lekkerste oliebollen van de wereld!

Lil: dan krijg je de Willem Nijholt-imitatie er gratis bij; die doe ik ook heel behoorlijk :-).

Bah, het knalt hier al dat het een lieve lust is, bleeeghhh.
.
quote:lilian02 schreef op 31 december 2009 @ 11:57:

Gaat lekker zo . Gelukkig maar dat je een dochter hebt die weet wat belangrijk is als haar moeder weer eens tot díep in de nacht moet forummen of aanverwante bezigheden bedrijven .Welluku aanverwante bezigheden? Zijn er hier dan mensen met een léven naast het forum? Grijns.
.
dag lieve kasteeldames. Ik zou zeggen: sluit dit jaar vanavond op elegante wijze af en maak van het nieuwe jaar een jaar dat nog mooier, gezonder, fijner en gelukkiger was dan dit jaar!
Nóg gelukkiger? Bentetje,dat is ambitieus . SMAK terug mooie vrouw, en right back at ya!

Joehoepie, gaan we niet komend weekend maar weekend daarna allemaal naar M'nas? Voor de Grote Imitatie Show? Doe je dan ook je gouden laarzen aan, please, pretty please??!!

Een leven naast het forum? Welnee. Mims doet alleen maar dingen die op eoa wijze tot het forum terug te herleiden zijn. Toch? Mims?

Ik hoefde niet in de rij, ik had keurig alvast opgegeven wat ik wilde bij het lekkerste bakkertje hier (eh, de bakkerswinkel die de lekkerste dingen bakt, bedoel ik) en hoefde het alleen maar even af te halen, 10 minuutjes uit & thuis. Ik moet immer nog wérken .
Huh?

Wat?

Ikke?

~kijkt heel onschuldig~.
En Bent is lief.
Vanwege de top 2000 zocht ik net op google naar afbeeldingen van de zangeres Anouk, samen met Mops.

Tja, en nu wil Mops dus gouden voortanden...

Vertel haar maar dat Anouk alllllaaaaang geen gouden voortanden meer heeft. Wel even oppassen dat ze dan niet een tattoo-sleeve wil natuurlijk.

Lil: welja joh, gouden laarzen erbij, we maken er gewoon een freakshow van :-). Weekend van de 9e kan ik trouwens niet. Weekend daarop wél.

Goh, ga ik net even boodschappen halen bij de Ap, kom ik met een nieuwe bril thuis. Hmmmmm. Nou ja, montuur uitgezocht dan. Wel een prachtig montuur!
.
quote:lilian02 schreef op 31 december 2009 @ 13:08:

Een leven naast het forum? Welnee. Mims doet alleen maar dingen die op eoa wijze tot het forum terug te herleiden zijn. Toch? Mims?

Wat dan zoal?
.
quote:bentetje73 schreef op 31 december 2009 @ 12:33:

dag lieve kasteeldames. Ik zou zeggen: sluit dit jaar vanavond op elegante wijze af en maak van het nieuwe jaar een jaar dat nog mooier, gezonder, fijner en gelukkiger was dan dit jaar!Thanks, en jij ook!
.
Grijns mops met gouden tanden.

Dat was een latertje vannacht Mims...

Dat weekend waarin Marie kan kan ik ook, al is de zondag nog even onduidelijk.

Het is zoo mooi hier. Steeds nog sneeuwen, ligt inmiddels al een dik pak. En het is zooo mooi.

Heb neef nog niet gezien trouwens. Broer beld evanmorgen en die vertelde dat neef vanmorgen heel enthousiast naar de slaapbank was gelopen in de hoop tante suup te zien, maar helaas, tante suup zit ergens anders. Mooi appartement trouwens.

Lieve meiden alvast allemaal een hele fijne avond gewenst.

Tila en Mims samen (met de kids en zo) Marie met de familie, Lil en GG en Dotje. Bloes in Londen met GG en de meiden. Ik in broerstad en Darly wat doe jij eigenlijk?
quote:bentetje73 schreef op 31 december 2009 @ 12:33:

dag lieve kasteeldames. Ik zou zeggen: sluit dit jaar vanavond op elegante wijze af en maak van het nieuwe jaar een jaar dat nog mooier, gezonder, fijner en gelukkiger was dan dit jaar!Lief Bent. Alle goeds ook voor jou
Om een of andere reden vind ik een tattoosleeve toch een stuk beter te hachelen.

Mops begint trouwens mee te lezen hier. Gevaarlijk, gevaarlijk.

Ze zit naast me op de bank te "lezen", en opeens hoor ik een stemmetje "Ooooh, mam, nu heeft die mevrouw weer een echte naam neergezet.... Ga je nu weer sms'en?".

Lekker ding (valt het op dat ik haar de afgelopen dagen gemist heb, en zo retetrots op haar ben??).

Niets, Marie, helemaal niets.

Ik ben gisteren heel vroeg gaan slapen, dat weet je toch.

Suup, klinkt goed. Knuffel Neef maar extra vandaag, en maak een lekkere sneeuwwandeling. Ontspannen, dat is het devies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven