** December 2009 **

19-07-2009 09:38 973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, prima idee van Isis, hier zijn we weer met ons oude vertrouwde december-topic.

naamlftdUDkidsbijzonderheden... Saskia1807 27 3-12-09 nee 07/12/2009 Ayla Diddda 30 3-12-09 nee 09/12/2009 Lyse Stella792 30 4-12-09 2 07/12/2009 Tijl Willem Bandit4live 23 4-12-09 nee *jongetje!* Ikje 30 10-12-09 nee 22/11/2009 Luca Biennie 12-12-09 3 05/12/2009 Lente Jumper1 34 12-12-09 nee 29/11/2009 Isolde Suffeltje 35 28-12-09 2 19-5-9 echo , 17-6 nekplooimeting IsisVG 32 28-12-09 1 30/12/2009 Thijn Arnoud Summer73 36 30-12-9 nee 08/01/2010 Pieta Fabindia 37 30-12-9 nee 28/10/2009 Ralph
Computer says nooooo
HOERA!

Wat een mooie namen, Isis!! Geniet van elkaar!
Computer says nooooo
Isis, hadden we tegelijk gepost gister, dus je liet ons helemaal niet wachten.

Wat een mooie naam, gefeliciteerd met deze flinke knul.

Doe rustig aan en geniet van de kraamweek-zorg.

Summer, ga jij er nog voor vandaag? of toch 2010? succes met de laatste loodjes in ieder geval.
Hihi.. hekkensluiter ja.. spannend hor!

Nee niet meer dit jaar hoor, ik ga zo graag vanavond gezellig bij mijn vader&fam. O&N vieren met oliebollen en flappen, dus opteer voor 2010. 02/01/2010 bijvoorbeeld .. dat lijkt me wel een mooie

Isis: lekker aan het genieten vandaag?

Vast een geweldige jaarwisseling!

biennnie: tnx voor de support!!
Computer says nooooo
Isis, van harte met je zoon, mooie namen!

Jumper,

En Summie, lieve hekkensluiterT, een en een voor jou en een rustige nacht gewenst. Op naar 02-01-10!
Zooo, Isis, wat een flinke jongen. Gefeliciteerd meid.
Lieve meiden, een heel gelukkig gezond liefdevol en vrolijk 2010!!

En alle kracht en gezondheid voor de kleine nieuwe mensjes. Met een extra kaarsje voor Isolde.

Dank voor alle felicitaties, grappig hoe dat een heel fijn gevoel geeft al kennen we elkaar helemaal niet irl.

Enne, zit nog niet achter de pc hoor Biennie. Heb zo'n leuk speledingetje genaamd I-phone, waarmee ik heerlijk in bed kan forummen als ik wil. Nu ook in half donker in bed. Thijn slapend naast me. Viggo en papa beneden aan het keten.

Gekke O & N was dit. Om tien uur naar bed gegaan, slapen lukte nog niet omdat Thijn een enorme zuigbehoefte had de hele avond. Maar mijn tepels trekken het echt nog niet om vaker dan elke twee uur aan te leggen, au! Thijn pakt de borst wel super en productie ook al op gang.

Thijn presteerde het om om 00.01 uur in slaap te vallen, haha. En zo begon voor ons 2010: met kleine slapende Thijn tussen ons in, vanuit bed naar buiten kijkend naar het vuurwerk.

Viggo sliep dwars door alles heen, heeft werkelijk niets gemerkt van alles.

Voel me wel beetje geradbraakt nu. De adrenaline van de eerste dag valt weg en heb enorme spierpijn in mijn liezen en bovenbenen. En veel naweeen. Ben wel superdesuperblij dat ik geen hechtingen heb, prettig voor het herstel!

Had ik tijdens de bevalling niet gedacht. Zo heftig als de weeen waren en zo snel als het persen ging en Thijn een groterd, toch ongehavend uit de strijd.

Summer en Milaatje, succes met de laatste loodjes, ben heel benieuwd hoe en wanneer jullie zullen bevallen.

Ik neem ook virtueel plaats op de tribune en denk aan jullie. Spannend hoor!

Liefs, Isis
Isis, fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie. Toch knap dat je de energie op kan brengen om te forummen vooral op zo'n klein dingetje.

Ja, ja die na-weeën bij zo'n tweede is dan weer iets wat je niet verwacht. Vooral bij het voeden....oehoehoe, ik weet het nog, en zo'n flinkerd heeft meteen honger!
* HAPPY NEW YEAR, veel gezondheid en Liefde voor 2010! *

Isis, wat fijn dat je zo ongehavend uit de strijd bent gekomen, jullie Oud en Nieuw klinkt inderdaad erg bijzonder .. die vergeet je nooit meer ..

ik heb (eindelijk, excuus!) je bij gezet in de OP,

=> als Milaatje wilt, kan ze wat mij betreft ook een plekje krijgen hoor

En nu maar weer naar afwacht-modus. Ik neem mijn zak kettle rozemarijn maar mee en neem mijn plek weer in op de tribune. Wetende dat ik er ook als eerste weer vanaf zal komen, haha.

Heerlijke avond gehad gister bij mijn vader en nog wat andere familie met een heleboel eten, zelfgemaakte superverse oliebollen en flappen.
Computer says nooooo
Een gelukkig, mooi, bijzonder en liefdevol 2010 gewenst voor jullie allemaal!

Isis: wat lief, hetgeen dat je schrijft. Met jullie kleine hummeltje hebben jullie 2010 ingeluid, wat een bijzonder begin van het nieuwe jaar!

Goed om te horen dat je redelijk ongehavend de bevalling hebt doorstaan, hopelijk herstel je spoedig.

Summer: bij jou nog steeds geen vuiltje aan de lucht? Oh, je hoeft bij niet persé in een tabel te zetten hoor Ik ben een 2010-er

Ik heb telkens het gevoel gehad dat ze met 38 weken gewoon zou komen. Nog twee weken wachten tot de 40, het duurt lang...
Fijn nieuwjaar decemberdames!

Fijn dat alles zo goed verloopt Isis! Vind het wel heel bijzonder dat je zo'n groot deel van je bevalling alleen hebt gedaan. Lijkt me erg pittig!

Summer: jij bent echt aan de beurt nu! Laat de Kettle je smaken

Mila: ik ben zo te lezen 1 week eerder uitgerekend, heb ook steeds gedacht dat ze wel ergens voor de 39ste week zou komen, maar mooi niet dus Het wachten vind ik ook lang duren hoor....ik ben er wel echt aan toe nu. Herken dus wel wat je schrijft Zet m op nog even!

Voor Jumper een knuffel, het grijpt me erg aan wat jullie moeten doormaken.

*breekt weer uit, tjuus!*
Oh wat leuk Sophy, dan schelen wij een week Is het de eerste voor jou, of heb je al een kind(eren)? Weet je al wat het wordt, een jongetje of een meisje?

Ja, poeh, ik word stiekem ook wel een beetje jaloers op de vrouwen hier die al hun kindje hebben. Ik zat er gisteren na O&N voor het eerst een beetje doorheen, had gekookt en gedaan voor 12 man en was volledig uitgeput. Ik vind eigenlijk niet dat ik mag klagen, er zijn vrouwen die een problematischere zwangerschap hebben gehad en tot over de 40 weken liepen, maar toch Af en toe even janken over hoe zielig ik ben lucht wel op
Hihi milaatje, ik heb ook een erg probleemloze zwangerschap, maar vind mezelf soms ook best zielig Vooral als ik niet kan slapen Een vriendin van mijn moeder zei het mooi: je verweekt gewoon helemaal, lichamelijk maar ook geestelijk, anders kan je dat kind nooit baren. Die verweking herken ik wel

Vind wel dat je echt nog superveel hebt gedaan! Ik ben niet meer zo heel actief hoor!

Het is mijn eerste en het is een meisje! Weet jij wat het wordt? En is het jouw eerste?
Dat verweken klopt wel, ik ben wat meer een softy geworden Zo actief ben ik ook niet meer, ik vind na de AH fietsen al een hele opgave, maar probeer wel wat te doen. Vanaf vandaag ga ik echter op mijn rustmodus, geen inspannende afspraken meer gepland.

Wat leuk, ook jouw eerste, die van mij ook! En wij krijgen ook een meisje! Leuk hoor! Laat je wel van je horen als je bevallen bent?
ha, zo eenzaam is het dan niet voor Summer hier, ook Milaatje en Sophy kunnen dus publiek op de tribune gebruiken!

Spannend hoor, hoe en wanneer! En alledrie een meisje en voor alledrie de eerste!

Succes dames!
Hoi meiden

Als eerste een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!!

Isis gefeliciteerd met Thijn!!!

En Summer is er al nieuws??

Hier gaat het op het moment weer aardig goed. Van het consultatiebureau hoefden we het water voor de flesjes niet eerst te koken maar mochten we het in de magnetron opwarmen. Nu bleek alleen dat Ayla nogal heftig reageerde op de kalk in het water wat constant buikkrampjes opleverde en heel harde ontlasting.Gelukkig is dat nu allemaal weer over nu we het water gewoon weer eerst koken. dus heb weer even wat meer tijd om te schrijven.

liefs saskia
Ik laat het zeker weten en hou het hier goed in de gaten spannend hoor!
Vandaag is het 2 januari...En en en Summer?

Sophy: leuk als je hier ook meepost. Kunnen we samen aftellen
Haha Summer, 2 januari idd, dat is toch 'jouw' datum?

mila: hoe is het bij jou? Hier heel onrustige nacht maar nu weer alles rustig. Zuhucht.

Hebben de andere dames geen bezwaar tegen aftellende inbrekers cq meeschrijvers?
Vol verwachting klopt mijn hart .. en summinni is nog heerlijk aan het loungen. Eigenwijs meisje... lijkt denkelijk op haar vader.

Want volgens mijn schoonmoeder begint het circus pas als je kindje héél rustig is, en dat is ze niet echt.

VK afgelopen woensdag zei overigens aankomende week te gaan strippen als intussen nog niets is gebeurd. Daarbij krijg je dan homeopatische tabletjes met wat natuurlijke oxytocine oid. mee naar huis. En verder doen we er hier thuis natuurlijk ook alles aan zoveel mogelijk oxito-dingetjes vrij te laten komen ..

Sophy en milaatje: heerlijk dat jullie de hekkensluiter-rol van mij over nemen, zo voel ik me inderdaad veel minder alleen. Wat fijn ook dat iedereen lekker op de tribune blijft zitten.

Isis: hoe gaat eht op je roze wolk? En hoe vind Viggo zijn broertje?

Tia, topperT, wat leuk dat je af en toe langs komt waaien!!

jumper: erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Een veelbewogen start van het nieuwe jaar..

Fijne dag weer allemaal!
Computer says nooooo
Vanaf de tribune: Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Ralph kwam om half twaalf en kreeg een flesje, ik dacht gezellig, dan ben je erbij, maar om twee voor twaalf viel hij in mijn armen in slaap en miste zo net nog alle oliebollen en vuurwerk.

Mila: ik vind je ook nog erg actief hoor, maar ook wel lekker als dat nog lukt allemaal. Doe rustig aan, je hebt straks al je krachten nodig.

Sophie: doe gezellig mee of breek in, moet je wel wat meer over jezelf en je zwangerschap vertellen

Summer: pom pom pom, ik neem nog een ouwe oliebol.....

Jongens, ik realiseer me ineens dat ik dus nooit meer uit zal slapen. Dat is dus nu begonnen zoals zoveel vrouwen mij al gewaarschuwd hadden. Ach ja.....maar ik kan nu nog tukken op de bank....
quote:Fabindia schreef op 02 januari 2010 @ 15:50:

Summer: pom pom pom, ik neem nog een ouwe oliebol.....

.... Heb er vandaag ook al 1 op ... én een ananas-roomflap! Erg he...
Computer says nooooo
ananas... Ook de harten Summer? Dan kan het nog feest gaan worden!
En toen was het 3 januari .. Gaat de mooie datum, summini zit nog lekker warm en comfy blijkbaar

Harten had ik even niet aan gedacht

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Computer says nooooo
De 10e dan maar Summer? Ook mooi 10-01-10 toch? Voel je je oke?

Hier "Dolly Partondag" borstvoeding loopt als een tierelier, maar vandaag gruwelijke stuwing, auwauwau. Maar wel een indrukwekkend decollete haha. Vooral 'leuk' omdat ik normaal een bescheiden cup A/B heb en nu, wat zal het zijn, DD?

Gaat verder lekker allemaal. Thijn is een zoeterdje, heeft alleen 's avonds tussen acht en twaalf veel onrust, met veel zuigbehoefte, maar ook vol zitten (spugen hikken poepen). Had Viggo de eerste weken precies zo.

Vrien houdt zich vooral bezig met Viggo, die zich heel goed houdt, maar ook wel snel over the top is en hyper. Morgen moet vriend weer werken, zie daar erg tegenop... Weliswaar nog tot woe kraamzorg, maar juist de allervroegste ochtenduurtjes (hij moet 6.30 de deur uit) en de eind vd middag komt het dus op mij alleen aan.

Mijn moeder komt een dagje en mijn schoonvader een middag en verder heeft vriend nog recht op 1 vrije dag, dus het valt nog mee komende week.

Milaatje en Sophy, bij jullie ook nog rustig?

Jumper, hoe gaat het met Isolde en hoe gaat het met jullie?

Fabindia, oh ja, uitslapen.... Nee, dat is er niet meer bij nee. Hier al ruim anderhalf jaar op rond zessen.... Tzt als Ralph wat groter is vooral weekendjes logeren plannen! Al lukt uitslapen misschien niet eens meer, niks hoeven 's morgens is ook heerlijk!

Nu met een kleine baby vooral zoveel mogelijk meeslapen overdag! (zegt iemand hier heel wijs die dat zelf ook te weinig doet....)

Saskia, leuk om ook weer wat van jou te horen!

Biennie, hoe gaat het bij jullie met grote broer en kleine zus? Jouw man was wel lekker veel vrij nu toch?

Fijne dag!
Nou, hier niet veel vrij hoor. De eerste week heeft mijn man halve dagen gewerkt en de tweede week is hij vrij geweest. Nu moet hij veel overwerken. Mijn man werkt voor een ziektekostenverzekering. Dus nu topdrukte (polisveranderingen, overstappen etc.). Morgen moet hij bijv. tot 8 uur werken Dus heb ik de kids heel de dag alleen. Het is pittig,maar het gaat. Het is gewoon heel anders als bij de eerste. Ik kom nu helemaal niet toe aan het huishouden. Dat is voor woensdag en het weekend (woensdag is Ruben naar KDV) en in het weekend is mijn man thuis). Lente gaat 's avonds slecht slapen. Ze slaapt elke keer pas om 1.00 uur. Maar dat is dan na een paar uur van krijsen en veel voeden. Maar dat is al beter dan dat het was.

Jumper hoe gaat het bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven