Entertainment alle pijlers

tros vermist

24-12-2009 22:55 31 berichten
net na All you need is love, zet ik hem op ned 1 en val midden in Tros Vermist. Tranen met tuiten hier op de bank van dat stukje over de vrouw die haar dochter wilde zien en hoe dat meisje reageert op haar moeder. (En dan maar niet te spreken hoe de vader van dat meisje reageert ). Tja wat wil ik hiermee? Niets, ik kan er niets aan doen, maar het deed gewoon heel even pijn aan mijn moederhart. Ik wou eigenlijk dat ik het niet gezien had.
Alle reacties Link kopieren
Ja en dom en kortzichtig.
quote:Elmervrouw schreef op 31 december 2009 @ 11:53:

Ik heb bewust niet gekeken. Het was al erg genoeg dat ik die stukjes bij Pauw en Witteman zag toen Jaap in de uitzending was. Onverdraaglijk als je zelf in zo'n situatie zit.

En om even op de vraag van Luna te antwoorden: je kunt alle rechten hebben, maar als je kinderen meegenomen worden naar een niet-westers land, heb je daar allemaal niets meer aan. Dan ben je ze doodgewoon kwijt en geen regering of instantie die er nog iets aan doet.
Toch is dit niet alleen het geval met moslimlanden.

Ik ken een dame die in australie heeft gewoond en daar is getrouwd en een dochter heeft gekregen.

Huwelijk liep spaak, dame ging terug naar nl met dochter.

2 jaar later stond de politie op de stoep en heeft haar dochter meegenomen. De vader had hiervoor een vezoek ingediend.

Omdat de dochter in australie is geboren werd ze daar naartoe gebracht.

Het is een maas in de wet, heeft ook een naam. weet ik zo even niet uit het hoofd maar is wel te googlen.

Anyway deze dame is nu volgens mij al 4 jaar bezig haar dochter terug te krijgen, helaas zonder reaultaat.

Zij heeft ook een website met haar verhaal erop.

heel triest zo'n verhaal.
Heb net zitten kijken en oh my, wat een ellende zeg. Arme vrouwen, arme kinderen.
Ach, zulke uitspraken heb ik al vaker gehoord.....

De beste stuurlui staan aan wal hé.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
En dan bedoel ik de uitspraak van Elninjoo.

Sjonge, wat ben ik toch stom en naïef geweest om in onze relatie te geloven, genoeg om samen kinderen te krijgen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven