Wie is er nog meer blij dat kerst bijna voor bij is?!

26-12-2009 20:34 58 berichten
Ik ben zoo blij dat de kerstdagen bijna voorbij zijn!

Hoop dat ik er volgend jaar beter voorsta, gedumpt 3 dagen voor kerst. Weliswaar door een prille liefde, maar toch, leuk is anders

Ouders allebei het land uit en andere familieleden en vrienden hebben natuurlijk ook hun eigen verplichtingen.

Kerstavond heb ik ECHT gevierd, 1e kerstdag uit eten geweest met een single vriendin en dat was aangezien het niet echt druk was ook niet echt bruizend.

Denk dat ik straks maar even een bar onveilig ga maken als statement, ik heb de kerst overleefd!!

Volgend jaar ga ik voor een supergezellige kerst met familie, vrienden en misschien een leuke liefde

Wie is er ook blij dat de kerst voorbij is, ik ben vast niet de enige
Alle reacties Link kopieren
Dat gevreet komt me eerlijk gezegd mijn neus uit. Ben dan ook van plan om volgend jaar niks bijzonders meer te doen, qua eten. Nou ja, voor de kinderen wel misschien, maar die zijn ook erg blij met patat en kip, dus....
Vanmorgen de kerstboom opgeruimd.

Begrijp je?
Ik heb ook een heerlijke kerst gehad...

Ik ben net verhuisd, dus hectische tijd achter de rug, want ik kan niet zo goed tegen veranderingen.

Na drie weken, verven, hollen en tussendoor gewoon werken had ik eindelijk twee dagen voor mezelf. (Tot grote ergernis van mijn moeder, dat ik niet naar huis kwam, want je gaat toch niet alleen zitten met kerst.) Heerlijk in mijn nieuwe huis dozen uitgepakt, meubels in elkaar gezet, toch weer dingen weggegooid. Restje gegeten en vroeg naar bed gegaan.

Gisteren, tweede kerstdag, 's middags bezoek gehad van mijn broer, schoonzus en mijn neefje.

Doe mij volgend jaar maar weer zo'n kerst
Voor het eerst in jaren weer een heerlijke kerst gehad.
Ik heb ook wel een lekkere kerst gehad, niet enorm vol gevreten, lekker met familie1, familie2, vriend én vrienden gegeten en gebruched. Gisteravond ge-wel-dig feest gehad in de dorpskroeg, nu lekker uitbrakken en met oud en nieuw hopelijk hetzelfde sfeertje in de kroeg maken als gisteravond. Heb dr nu al zin in!

:yeah:
heerlijk! mocht voor mij langer duren
Yesssss,1 januari,boom is de deur uit........doe maar gewoon weer gewoon!!!!

Allemaal de beste wensen trouwens!Dat dan weer wel......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven