Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
@Raccoon hoop dat jullie inmiddels een leuke dag achter de rug hebben met kleine Raccoon. Verder weinig te melden.
raccoon 5 dec sint, 24 kerstman, 27 jan dutchies verjaardag...tja wij gaan door hahahah

SFO hebben julie nog wat mee gekregen van die winter storm....-19 vannacht hier..mijn handen zaten zowat vast aan het stuur
Hallie, hallo!

Met mij gaat het wel goed, alleen baal ik dat mijn mailadres het nog steeds niet doet.

En ik de sleutel van mijn nieuwe huis pas a.s. maandag krijg ipv afgelopen maandag. Mijn huisje was nog niet voor bewoning geschikt verklaard, lees niet klaar met de werkzaamheden en dat waren er nogal wat. Dus ipv zaterdag wordt er pas na de Kerst verhuisd, wil niet in de puinzooi nog een boom moeten op zetten.

Moet veel werken en regelene en bellen en dingen doen, razend druk dus.

En o ja! Heb promotie gemaakt! 32 urige werkweek ( plus de rest ), loonsverhoging, eigen mailadres op het werk, ben nml. leidinggevende geworden! Jippieajee, en dat al na 2 maanden!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

SFO, nog geflapperstaart met uwen geboortedag, meende dat dat gisteren was, jammer dat ik je niet te pakken kon krijgen vannacht! Of ben ik nou blondddddtttt en heb ik de verkeerde datum voor ogen gehad?
bloessie! gaaf meid! wel verdient na al die ellende!!!!!

Super gaaf zeg!

dikke kus
Ja, cool he? Dikke terug hoor!
Bloesie ik dacht laat ik het dit jaar eens stilhouden dat het de 10e, tevens dezelfde datum waarop ik 4 jaar geleden uit NL vertrok. Echter Raccoon was scherp vandaag.
bloesie leuk pakje heb je aan werk uniform?
Ha,ha,ha, ja Dutch, geweldige outfit, niet?

Hoop op deze manier een beetje meer fooi binnen te halen!

Sfo, bedankt voor de mededeling, zal het gelijk in mijn agenda pleuren.

4 jaar geleden alweer he? Man he, wat gaat de tijd snel! Weet het nog als de dag van gisteren, the farewellparty!
@Bloesie was inderdaad een geweldige party met een verdomd gezellige gastheer en gastvrouw. Jammer dat ze nu in Zwitserland wonen anders deden we het nog eens over.

The Farewellparty was inderdaad op vrijdag de 9e en een dag later vloog (1st class) brak naar Cancun.

Hier weer de Slaap studie in de clinic overleeft, nu mag ik de eerst komende weken naast de vrouw blijven snurken.
Bloessie wel een gebreide onderbroek aan doen anders zit je met een blaas onsteking hehehehe..

SFo ik hoop dat er iets uit komt..je snurkt toch het lekkers naast je lief...
Dutch, ik heb een nude look gebreide aangetrokken. Mag oo wel met die kou, man o man he, ik had echt bijna bevroren tenen en vingers vanochtend. De verwarming van mijn fwatuur doet ut niet, is kaputti en de garagehouder heeft het druk....

Ach, bij ons is het een beetje wit en tja, dan gaat iedereen zo lekker debiel rijden, terwijl er gestrooid is....
HIer is de vorst weer verdwenen Bloesie..liever dat dan die domme regen..

Dus promomtie, niet huis..fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat..
hier is het overdag rond het vries punt...snachts -12... mijn vingers vriezen zowat vast aan het stuur.... moet maar zon pluizig stuur condoom kopen..in tiger print hahahah...

nog 5 nachtjes dan is dutchie mams er!
Het kon hier wel voorjaar wezen, heel zacht weer met regen natuurlijk. Doe mij maar het pak sneeuw van het vorig jaar.

Nog een dagje school en dan hebben de kids vakantie..ik vind het prima..
En het is me nog steeds heel erg koud! Min 15 vannacht en we krijgen nog een lekker portie sneeuw erbij! Brrrrr, geef mij maar ietsje warmer!

Iedereen een fijn weekend!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Het is echt winter hoor! Het sneeuwt behoorlijk! Ga zwaar op tijd maar eens richting mijn werk, weet maar nooit wat je onderweg tegenkomt!

SFO, kan ik je bellen? Emailadres is nog steeds niet actief, wat er aan de hand is weet ik niet. Zelfs Ziggo weet het niet. De kinderen kunnen wel mailen, deze dame niet.
@Bloesie natuurlijk kun je bellen, doe toch niet zo mal. Een van de redenen dat ik ooit op gmail ben overgestapt is dat ik geen last van een internet provider heb.

Dacht hier nog even de tweede helft van mijn voetbal clubje te aanschouwen maar met het opstarten van de laptop zag ik de tekst van mijn oude buurman omhoog floepen; Voetbal afgelast vanwege sneeuwoverlast.
SFO, ben blij je weer eens gesproken te hebben, zat ik toch goed.
Bloessie, SFO, Raccoon en Kodak...

hele fijne feest dagen dutchie mams zit in de lucht vnadaag laaste werk dag.......

Kussie van uit ohio
Ik heb nog even aan je moeder gedacht Dutchie..fijn hoor dat ze komt. Mijn moeder zal deze kant wel niet meer opkomen.

Maak er een leuke tijd van met jullie allen..
raccoon zeg nooit nooit..mijn oma is op 80 jarige leeftijd toch nog langs gekomen (10 jaar terug)...

ik maak er een hele leuke tijd..leuker dan vorige keer!

kussie
Lieve mensen, hoop dat jullie een fijne Kerst hebben gehad!

Ik iig wel!

Wens jullie al het goede voor het nieuwe jaar alvast!

Dutch, geniet lekker van elkaars gezelschap!! Dikke
ik wil iedereen even de beste wensen wensen voor een goed gezond en liefde vol 2010. En dat we al het slechte ver..heel verweg in 2009 achter mogen laten.

dikke kus!

Dutch
Raccoon, heel erg bedankt voor je lieve berichtje!
Middag!

Iedereen een prachtig 2010 gewenst!

Sluit me volledig bij Dutch aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven