Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
SFO, dan blijf morgen maar lekker bij huis..

Bloesie, hopelijk is je zoontje weer helemaal de oude..

De gordelroos zakt af, maar mijn klieren zijn opgezet..maar vlagen echt pijnlijk.. Weerstand is drie komma nul..ga morgen met wandelen beginnen, de conditie moet terug weer een beetje beter worden..

Zoon is er de vorige week achter gekomen dat de kerstman niet bestaat, het zelfde telt voor de toothfairy..zopas zei hij van hoe zit het eigenlijk met de paashaas..Maar nuchter zoals altijd, laat de eieren voortaan maar weg, alleen maar chocolade..:)))
Kijk aan Raccoon dus die gaat in vervolg in de kasten zoeken wat hij krijgt. Of kan hij zich toch wel in houden voor zijn kleine zus.

Wandelen is inderdaad een goed idee om er even uit te zijn en meteen wat aan je conditie te doen. Beterschap overigens.

Ik heb mij beperkt voor kleine ronde op een fire trail, voor het normale werk moet de hond gewoon nog even wachten.
Beterschap voor degenen die ziek zijn!

Mijn zoontje is gelukkig weer beter!

En ik ga als een Razende Roeland naar mijn werk!
Zo, iedereen weer druk met een leven naast het forum?

Ik ook hoor!

Maar goed bericht: Heb een andere woning aangeboden gekregen. Niet groot, beetje aftands, maar het is gelukkig in ieder geval wat. En niet al te duur, dus dat moet goed komen! Ga woensdag kijken, en dan hoop ik voor de Kerst toch wel verkast te zijn.
Dat klinkt goed Bloesie..wat versta je aftands?? Ik hoop dat jullie met de kerst een mooi nieuw huis hebben.
Ook hier even een teken van leven, ben druk, druk ,druk en lach mij rot dat deze electrieker uit de NL's vaak toch bij het rechter eind heeft.

Vanmiddag even met mijn ouder collega + vrouw en later Sfo-vrouw uitween borrelen.

Nou ben ik kapot dus ik ga lekker af de interent.
Ha,ha,ha,ha, SFO!

Ja, kan erg goed tussen de regels door lezen!

Raccoon, wat ik bedoel met aftands is dat het huisje aardig uitgeleefd is. Ik moet er wel flink wat aan doen wil het een beetje bewoonbaar zijn. Maar dat mag de pret niet drukken, het gaat mij lukken!
hey peeps hier in Ohio genieten we van een idian summer met 75 graden.. dus dutch is goed gemutst hahaha. heb het giga druk op mijn werk..en forummeren schiet er een beetje bij in...

Raccoon,..jammer zeg... weer een fase over ben benieuwd net als SFO zegt of ie het geheim kan houden hihihi

BLoes het zou lekker zijn om nog voor het einde van het jaar te kunnen verhuizen.... dan kan je 2010 hemaal met een schone lei beginnen! en een super start maken.

SFo is de brug weer open.... als ik iets niet kan uit staan is het verkeers ophouw vooral in de de ochtend... dan laat de hpplkut heel wat fbombs fallen hahaha
Hey Dutchie, je klinkt als een echte Dutchie, ha,ha,ha!

Ik kan ook heerlijk foeteren en schelden als ik in de auto zit, mijn kinderen ergeren zich dood aan mij en schamen zich kapot!

Kan me niks schelen, moeten ze maar niet zo blonderige doosjes achterlijk rijden dan wel de boel opbreken dat de halve stad doorgecrossed moet worden om op plaats van bestemming te kunnen komen.
En bloessie heb je sint maarten overleefd?

hoe gaat het hier met iedereen.... sorry dat ik hier niet meer zoveel ben maar ik heb gisteren ook een heerlijke "back stabbing" gehad van een collega...... af en toe die amerikaanse werk mentaliteit..... komt me gewoon de strot uit.....

dikke hug van uit OHIO

SFO speel je nu al cornhole?
@Dutchie nee ik speel nog steeds geen Cornhole, wel heb ik al enkelen malen HorseShoe gespeeld.

Heb nog steeds last van mijn bekkie en Ibuprofen is mijn lekkerste Candy op dit moment.
En of ik Sint Maarten heb overleefd Dutchie! Heb gewerkt gisteravond, dus ik had er niets mee van doen deze keer.

En tja, dat backstabbing gedoe is niet alleen in Amerika zo hoor, weet er alles van hier!

Een collega van mij probeert op een hele mieze manier een andere collega eruit te werken en mij zit ze ook met de lulligste opmerkingen op de huid. Ja, hallo, kunnen wij er wat aan doen dat zijzelf niet zo goed is als dat ze gezegd heeft? Dat nu de aap uit de mouw komt is haar probleem en niet die van ons!

SFO, beterschap met je bekkie, dont eat too much candy!

Deze dame is druk met allerlei zaken regelen voor de nieuwe woning, heb een aanbod gekregen waar ik geen nee tegen gezegd heb en met een beetje mazzel zijn al mijn zorgen in èèn klap voorbij! Maar ik juich niet eerder dan dat ik de sleutel in mijn handen heb en die kan omdraaien!

Dikke knuffel vanuit een kapitale woning in Overijssel!
Bloesie, dat zou fijn zijn dat jij de zorgen vaarwel kunt zeggen..ik hoop het echt voor je.

Dutchie, ik denk niet dat het zozeer Amerikaans is..ik denk dat sommige mensen gewoon achterbaks zijn, waar je ook woont..

SFO..heb je je reistas al gepakt??

Weer even rust in huis, ze zijn weer aan het sporten met zijn allen..ik ga misschien nog even op pad..
Nou daar ben ik dan weer even, weinig puf om wat te schrijven.

Kan jullie zeggen dat het met het bekkie goed gaat en geen pijnstillers meer slik.

Wat betreft de collega's van jullie beiden, mate naaiers heb ik een verschrikkelijke hekel aan. Sterkte beiden.

Raccoon de tas is nog niet gepakt, ik heb nog ruim een week toch???
SFO fijn te horen dat het goed gaat met je bekkie,.... pijn in het bekkie straalt al gauw door naar koppijn en dan kan je niets meer doen!

Raccoon ik denk dat SFO een last min packer is.....

mijn zus had een leuke verspreken... ze zilde "kop up dutch zeggen in het engels... en schreef dus... keep your pecker up!

dus dat was effe goed voor een goede lach.

creatcoolcakes.com is een feit iets wat ik ga doen als een side business, een website waar je custom cupcakes can bestellen maar ook recepten en ideetjes op doen wie weet word het wat. zodra hij online is zal ik het aan jullie doorgeven.

mini dutchies denken dat sint volgende week aankomt..dus ik heb nog een week hahaha

dikke kug (kus en hug) van uit Ohio (68 degree's) not complaining!
dubbel
Dikke kug terug, Dutch!

Ben blij dat je niet helemaal van het forum weg blijft!

Lig af en toe dubbel om jouw manier van verslag doen van jullie wel en wee!

Ga allemaal maar morgen voor me duimen!

Heb om half 12 een intakegesprek bij de woningbouwvereniging voor nieuwe woning! Huurachterstand is vanaf vandaag foetsie en sta zelfs voor met de huur!
Yippieajee! Yippieajoooo!!!!!

Ik heb 'm, ik heb 'm!!!!

7 december de sleutel en de 17e verhuist zijn!

Joehoeoeoeoeoe!
super bloesie gefeliciteerd,.. nou 2010,.. een super jaar en kan je 2009 hopelijk helmaal achter je laten!!!!
Hallo Amerika fans!

Mijn naam is Jennifer en ben 18 jaar en heb sterk het verlangen om Amerika te ontdekken. Daarom ben ik van plan om begin mei naar Amerika te gaan om daar stage te lopen bij een summer camp (CCUSA). Daar zal ik gaan werken als begeleider voor de kindjes en hoop zo daar een super tijd te hebben. Dit zal voor 12 weken zijn. Dan heb ik nog de keus om 3 weken in zelf in Amerika te vertoeven vanwege het verloop van m'n visa. Aangezien ik dit in mn eentje ga doen en ik heel graag ook Amerika wil gaan ontdekken, zoek ik nog wel hulp voor een verblijf plaats. Aangezien ik het met weinig geld moet doen ben ik op zoek naar een hostfamily die mij onderdak kan bieden voor deze 3 weken.

Ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven voor mijn zoektocht en misschien zelfs enige ervaring hoe ik het beste kan aanpakken?

Groetjes Jennifer!
jenny weet je waar je naar toe gaat. als je ohio bent kan je bij mij wel terrecht
Hey Dutschie, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb een retour ticket van New York. Maar aangezien de summer camps door het hele land zijn krijg ik daar een enkele vlucht vanaf New York naar de camp. Maar dat krijg ik nog te horen. Dan kan ik zelf bepalen waar ik wil verblijven als ik maar wel weer terug kom in New York voor m'n retour vlucht. Ohio zou daarom heel goed te doen zijn! Ik zou dan zelf een enkele vlucht moeten regelen vanaf de summercamp naar Ohio en dan na 3weken weer terug naar New York.

Ik zou het echt super vinden om bij je terecht te mogen komen Dutchie!
Heb je een rijbewijs?

tja summer camps zijn over heel amerika,....

tja zomer vakanties zijn zo lang, mijn jongens zijn van eindmei tot en met begin september vrij
Ik heb helaas nog geen rijbewijs, maar geldt een nederlands rijbewijs dan ook in Amerika? Of kan je hem om laten zetten of iets dergelijks? Want er is een kans dat ik hem wel voor mei heb.

Ik heb ook al gekeken waar de camps van CCUSA zijn en dat zijn in de staten New York & Pennsylvania.

Dat zijn inderdaad wel hele lange zomervakanties zeg! Gaan zeker alle Amerikaanse kinderen om vakantie te vieren naar zulk soort summercampen?
ja daarom zijn er van die summer camps een gemiddelde amerikaan heeft maar 10 vakantie dagen.

je kan gewoon met je nederlandse bewijs hier rijden hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven