blauwe maan dip
zaterdag 2 januari 2010 om 00:46
Hallo,
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
Sinds we een blauwe maan hebben gehad zit ik in een dip, herkent iemand dit?
Zijn er mogelijk nieuwe-tijdskinderen die dit gegeven kennen?
Ik zie al op tegen het jaar 2028 want dan krijgen we weer met de blauwe maan te maken.
Sorry voor de type-fouten, maar dat hoort er ook allemaal bij...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:21
zaterdag 2 januari 2010 om 01:26
quote:zjena35 schreef op 02 januari 2010 @ 01:20:
Hannaviva, jij zit hier niet voor je algemene ontwikkeling, maar alleen om iemand uit te lachen, zie je eerste post.
En om jouw algemene ontwikkeling op peil te houden vewijs ik je graag naar de Jippo.
Ik bedoelde niet dit topic.
Het was trouwens een oprechte vraag, mijn eerste reactie. Jammer dat je het (ondanks dat ik me voorzichtig uitdrukte) verkeerd opvat.
Maar ik weet het antwoord al, net gelezen in dat andere topic.
Hannaviva, jij zit hier niet voor je algemene ontwikkeling, maar alleen om iemand uit te lachen, zie je eerste post.
En om jouw algemene ontwikkeling op peil te houden vewijs ik je graag naar de Jippo.
Ik bedoelde niet dit topic.
Het was trouwens een oprechte vraag, mijn eerste reactie. Jammer dat je het (ondanks dat ik me voorzichtig uitdrukte) verkeerd opvat.
Maar ik weet het antwoord al, net gelezen in dat andere topic.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:29
Er zullen toch wel meer mensen op dit forum zitten die gevoelig zijn voor de kosmetische veranderingen in het heelal. Bijvoorbeeld de uitdijing van het universum is ook niet niets, dat gaat iemand die daar gevoelig voor is ook niet in de koude kleren zitten.
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:31
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 01:29:
Er zullen toch wel meer mensen op dit forum zitten die gevoelig zijn voor de kosmetische veranderingen in het heelal. Bijvoorbeeld de uitdijing van het universum is ook niet niets, dat gaat iemand die daar gevoelig voor is ook niet in de koude kleren zitten.
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...Wat zie je bij mijn naam?
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...Wat zie je bij mijn naam?
pluk de dag
zaterdag 2 januari 2010 om 01:33
quote:stratego schreef op 02 januari 2010 @ 01:29:
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...Toch die Jippo maar eens lezen dan dat sluit wel aan bij cijfers en namen lezen.
Ik zie nu ook allemaal kleuren bij cijfers en namen...Toch die Jippo maar eens lezen dan dat sluit wel aan bij cijfers en namen lezen.
zaterdag 2 januari 2010 om 01:37