Aandacht te kort

01-01-2010 23:09 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu 2 maanden een relatie.. En de man in questie geeft mij geen tot weinig aandacht. We hebben in die maand 1x afgesproken. Ik krijg geen smsjes, en als ik wat stuur krijg ik ook nooit wat terug. Hij is niet bepaald een type om vreemd te gaan. Dus dat laat ik links liggen.

Ik ben depressief, en heb het dus al moeilijk genoeg. Nu ik ook al geen aandacht van hem krijg, word ik er alleen maar ongelukkig van.. Vele mensen raden mij aan om de relatie te beëindigen.

Ik heb hem overigens er vaak op geattendeerd dat hij mij te weinig aandacht geeft. Hij zegt dan dat het allemaal beter zal worden. Maar reageert er verder niet op.

Wat moet ik doen?

Wat moet ik doen?

Totaal aantal stemmen: 31

Zeggen dat het over is (94%)
Hem er boos op attenderen dat hij meer aandacht moet geven Geen stemmen
Hem jaloers maken. (6%)
Een goed gesprek met hem aangaan lijkt me een goede optie. Hierin vragen wat hij van jullie 'relatie' vind en wat zijn verwachtingen zijn tussen jullie. Gesprek werkt vaak heel verhelderend.
Ik forum mobiel dus kan de pol helaas niet zien. Maar "jaloers maken" lijkt mij sowieso geen optie, ik geloof namelijk niet dat het hem echt iets interesseert wat jij wel of niet doet.
quote:nummerzoveel schreef op 01 januari 2010 @ 23:35:

Ik forum mobiel dus kan de pol helaas niet zien. Maar "jaloers maken" lijkt mij sowieso geen optie, ik geloof namelijk niet dat het hem echt iets interesseert wat jij wel of niet doet.

Optie 1: uitmaken

Optie 2: jaloers maken

Optie 3: Hem er boos op attenderen dat hij meer aandacht moet geven
Krullebola, hoe oud zijn jullie?
quote:krullebola schreef op 01 januari 2010 @ 23:09:

Hallo,

Ik heb nu 2 maanden een relatie.. Gefeliciteerd en gelukkig nieuwjaar En de man in questie geeft mij geen tot weinig aandacht. Dat vind jij prima anders had je geen relatie met hem neem ik aan We hebben in die maand 1x afgesproken. Ik dacht dat je net zei dat je een relatie had? Ik krijg geen smsjes, en als ik wat stuur krijg ik ook nooit wat terug. Wow, jij hebt één van de weinige exemplaren die liever echt contact heeft, of eentje die jou niet wil, dat lijkt me iets logischer. Hij is niet bepaald een type om vreemd te gaan. ja maar dat zijn ze nooit Dus dat laat ik links liggen. bullshit, want je benoemt het wel. Tipje; niet liegen in je (openings)post

Ik ben depressief Dat maakt je zo aantrekkelijk voor hem, en heb het dus al moeilijk genoeg en dat wil je graag overschuiven naar hem, heel begrijpelijk . Nu ik ook al geen aandacht van hem krijg pinkt traantje weg. Vind je het gek? Jij bent depressief, hij heeft daar natuurlijk geen zin in. , word ik er alleen maar ongelukkig van.. En hij moest je nou net gelukkig maken, want dat is totaal niet je eigen verantwoordelijkheid.Vele mensen raden mij aan om de relatie te beëindigen. relatie????????? welke relatie?

Beeindigen? waarom toch? hij moet je toch zeker gelukkig gaan maken? Sleep hem aan zijn haren naar je toe als hij niet uit zichzelf aandacht geeft. Eis het op enzo. Gedraag je idioot, verwacht teveel.. dat helpt

Ik heb hem overigens er vaak op geattendeerd dat hij mij te weinig aandacht geeft. Heul goed, co-mmu-ni-ce-ren. Gewoon aan zijn kop zeiken totdat hij de boodschap begrijpt. Bedel, net zolang totdat hij gaat opzitten en pootjes geven. Verander hem, richt hem af Hij zegt dan dat het allemaal beter zal worden. Luister vooral naar wat hij zegt en kijk absoluut niet wat hij doet Maar reageert er verder niet op. Joh, wat raar

Wat moet ik doen?

Nog meer claimen? Nog onzekerder worden? Doordaten? Allemaal opties.

Of ehm, volwassen worden

idioot.
Dankjewel letgo!

Eisen stellen in een prille "relatie" is ook geen goede start, valt dus ook af. En dan hou je over... Uitmaken! Maar ja, dat is dan weer lastig als het niet echt aan is geweest...
Sorry, je hebt geen relatie. Je hebt een man in je leven die minder geïnteresseerd is in jou dan jij in hem.

Kies voor jezelf. Zeker als hij je alleen maar depressiever en verdrietiger gemaakt en af en toe een kus geeft tussen de lessen/klassen door.
Als je op school zit, dan speel je met je autootjes ( of drink je bier met je vriendjes ofzo) en weet je niet wat een relatie is.

Grote kans dat het hem ook even ontgaan is......

Een relatie is iets voor grote mensen!
Prima, ik wou het al stoppen. Toch bedankt voor de extra steun *kuch*
Wat ga je stoppen dan?
quote:krullebola schreef op 01 januari 2010 @ 23:53:

Prima, ik wou het al stoppen. Toch bedankt voor de extra steun *kuch*Richt je op het advies waar je wel wat aan hebt en laat de rest (waar je niets aan hebt) voor wat het is.
Mmm, je klinkt niet erg heartbroken. Gewoon laten gaan deze jongen en uitkijken naar een exemplaar die wel helemaal de kriebels van je heeft en ze jou ook geeft.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat voor steun had je precies verwacht hier te krijgen dan? Jij hebt het over een eenzijdige tienerverliefdheid en noemt dat een relatie. Ik denk dat je meer steun zult vinden op het Yes forum.
Is hij er ook van op de hoogte dat jullie een relasie hebben?
pluk de dag
Een geval van; "Zij vond een vriend, hij vond van niet".
Ik zou hem ten huwelijk vragen.
quote:paloma schreef op 01 januari 2010 @ 23:59:

[...]

Richt je op het advies waar je wel wat aan hebt en laat de rest (waar je niets aan hebt) voor wat het is.Of beter gezegd 'wat ze niet wilt horen'? Vindt jij dit zelf nu goed klinken? Heb net bij een ander topic ook al gezien dat je daar meteen in de verdediging schiet voor de TO, maar als zij hun verhalen hier plaatsen, mogen wij daar toch onze oprechte mening op geven. Wat hebben wij er nu aan om haar dingen te gaan vertellen die naar ons gevoel niet zouden kloppen? Zo doe jij bijna.
Je bent depressief en verwart een date met een relatie. Kan gebeuren je bent nog jong.

Zou je niet beter meer tijd in jezelf stoppen in plaats van in een ander? Ik denk echt dat je dat nodig hebt als je depressief bent. Sterkte ermee.
Eens met Simoon, (zeker) in het begin van een relatie horen de vonken er van af te spetteren. Dat is hier niet het geval. Ik krijg niet het idee dat hij gek op je is of ook maar enige moeite voor je wilt doen. Uitmaken, niet op zoek gaan naar een ander en laat je verassen door die persoon waar het wel mee klikt en die wel gek op je is.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het ziet als een relatie. Anders had hij je wel gebeld of vaker met je afgesproken. Hij zegt het alleen niet letterlijk. Meisje, je zit al niet zo lekker in je vel zeg je: ga je richten op leuke dingen voor jezelf. Probeer je niet meer met hem bezig te houden en zoek contact met je vrienden (platonisch).
Only dead fish go with the flow
Allereerst: "de man in questie"? Moest dit even een paar keer lezen voordat ik begreep dat je "in kwestie" bedoelde.

Maar goed, on topic, als jij het gaat "uitmaken" denk ik dat betreffende jongen werkelijk niet begrijpt waar je het over hebt. Daarmee zet je jezelf dus behoorlijk voor schut. Doe maar niet dus. Ga eerst maar eens je aandacht op jezelf richten en zorgen dat je van dat depressieve gevoel afkomt. Want ik vind dat erg zwaar klinken voor volgens mij nog een behoorlijk jonge meid.

Pak je eigen problemen dus liever eerst aan voordat je uberhaupt je aandacht op jongens richt. Je zult op dit moment, met dit gevoel, namelijk waarschijnlijk niet de beste vriendjes aantrekken.

Sterkte!
Je schreef zelf al dat je ermee wilde stoppen, met deze topic of met je vriendje.

Je poll jaloers maken, hoe dan het lijkt hem niets te kunnen schelen.

uitmaken, vind hij ook dat jullie verkering hebben of ziet hij je meer als leuke meid om op school mee te pronken (stoer tegenover zijn vrienden)

boos op attenderen dat hij je meer aandacht moet geven, als dat al zo snel nodig is zit het niet goed.

komt misschien hard over maar als ik alles zo lees heb je geen echte relatie, hopelijk kom je snel een jongen tegen die wel echt iets om je geeft en dat je de aandacht krijgt die je verdient, maar dat zal niet gebeuren als je dit verder zo door laat gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven