Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
DDDJ, je hebt je uiterst goed vermaakt hier he, kon ook niet anders Zo grappig dat je zo verbaasd bent over de omgeving hier hihi.

Jullie allemaal goeie avond en nacht van mij!
Happy New Year meisjes!

Hebben jullie allemaal een geslaagde avond gehad?

Hier simpel en rustig. Heb om 00.00 uur nog geprobeerd Daphne wakker te maken, maar dat is niet gelukt dus die hebben we maar laten liggen. Op haar kamertje vanachter het raam het vuurwerk gekeken en om 01.00 uur lag ik op bed. Lekker rustig Wij vinden er nooit zo heel veel aan. Je zit tot twaalf uur te wachten en dan... pang boem pfieuw en that's it. Ook de bubbels zijn niet aan ons besteedt, dus die zijn voor het grootste gedeelte in de gootsteen verdwenen. Aaah zonde he?

Nou meiden, fijne 'zondag'!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Ik vertel alles nog wel, maar ben nu helemaal kapot!!

DJ, jouw eindejaarsdagen klinken heerlijk!! Super!
Halllooooo! Gelukkig Nieuwjaar!

Heel rustig uiteinde gehad met ons viertjes. Lagen om kwart voor 2 in bed. Man heeft vuurwerk afgestoken voor de bengel en hij wás me daar een partij enthousiast! Echt een jongen Heb ze nog gefilmd.

Nieuwjaarsdag alleen even bij mijn ouders en schoonouders langsgeweest, kerstboom was al op een oudjaarsvuurtje beland, dus die hoefden we ook niet meer af te tuigen.

Vera slaapt niet meer doohoohoor.... wheee. De nachtjes zijn maar kort, maar maakt niet uit, komt wel weer een keer goed

Hoe ist met jullie?
*nieuwsflits*

NIWGN, man heeft zijn eerste bruids-shoot gehad vlak voor de kerst! Ik mail je/jullie de link wel even, dan kan je inzien wat 'ie ervan heeft gemaakt
He wat super, Jac! Is je kraamvisite nog steeds in volle gang of heb je zin om binnenkort even af te spreken!!

Jeetje, ik ben zo benieuwd!!

Klinkt super je oud en nieuw!! Super he, dat het zo leuk is als ze wakker zijn. Dit is eigenlijk het eerste jaar dat we Bo hebben wakker gemaakt en ze vond het echt super!
Jaaa we kunnen binnenkort wel wat afspreken hoor, leuk! Ik overleg even met man vanavond, hij laat wel even van zich horen/ lezen
Hoi meiden!

Wat is het hier glad zeg... Heeft vandaag de hele dag wel gesneeuwd en blijkbaar nu ijzel. Ben naar huis komen glibberen. Getver! Ik ben er nu wel klaar mee, met die bende. Moest wel lachen, ik haalde Daphne op van het kdv en toen zei ik, pas op hoor want het is glad. Zegt ze, he getverdikkie, ik wil nu wel weer gewoon een zonnetje Echt meer een zomertiepje.

Ik zou vanavond weer gaan zwemmen, maar met die gladde bende ga ik de weg niet meer op. Dus dan maar een extra avondje bankhangen. Helemaal niet erg

Hoe is het hier? Iedereen weer over tot de orde van de dag na al die gekke feestdagen? Ik vond het wel weer tegenvallen hoor, vanmorgen. Daphne ook. Die huilde hartverscheurend dat ze liever bij mij wilde blijven. Ja, en daar brak mijn moederhart in 500 stukjes. Ach ja.. dat blijft he? Maar toen ik haar op ging halen, was ze gezellig en vrolijk en had ze het leuk gehad. Dus vooruit dan maar weer.

Meisjes, fijne avond!
Up!

Zo. Mama dag. Heerlijk!

Vakantie vorige week was heerlijk, maar Daphne is op haar best als we gewoon in ons ritme zitten. Lees; als we op vakantie zijn (=uit het ritme) is ze eigenlijk ontzettend onwijs Niet Te Genieten. Dus nu lekker mama-dag en lekker knuffen met m'n meisje die gewoon gezellig is. Nu een bakkie en strakkies even naar buiten. Daphne zit de bruine beer in het blauwe huis te kijken ofzo. Brrr.

Oh lachen zeg, nu de avonturen van Bert & Ernie. Nog nooit gezien.

Nou, meiden, fijne dag vandaag!
.
.
Is ook zo, Punkie straks 4!! Spannend joh en echt al groot! Op wat voor leuks gaat ie trakteren/ afscheid nemen?

Zo, even crisismoment gehad gisteren met Tris. Lang verhaal, ik verloor mijn geduld tijdens een van zijn fijne explosies. Naja, de lucht is weer geklaard, Tris is nog uit logeren, kan ik even mijn slag slaan in huis.

Ben naar buro geweest met Vera. Heb het met kinderarts én wijkverpleegkundige gehad over gisteren... kreeg begrip en steun, waardoor ik nu weer iets minder boos ben op mezelf. In maart ga ik naar peuterles : vier (lange!) bijeenkomsten die (hopelijk) inzicht geven in peuters met driftbuien. Kijken of we daar iets mee kunnen.

Vera was goed gegroeid! Nu 4035 gr. en 54,5 cm.

Zo en nu aan de poets!

DDDJ, tnx voor je hyvesknuffel!
.
mag ik even opscheppen, ik ga naar de basisschool! (en dan schepje inpakken met snoepjes erop)

zwaaihandjes maken van papier (= afscheid)

maak nog maar gauw een foto van mij, want na vandaag zie je me hier niet weer (en dan speelgoedcameraatje erbij)

....

*denkt weer verder*
knapzakjes van roodwitte servet, stokje eraan, snoepjes erin "ik ga naar het volgende avontuur"
Tris is nog bij opa en oma, wat ruimt het lekker op! Ik ben lekker bezig en het blíjft netjes Scheelt weer, want vanavond kraamvisite.
.
.
Ah kijk, ja ik ben zelf ook van de symboliek. Heb laatst bij de kringloop een roestig hoefijzer op de kop getikt. Die ligt te wachten op een mooie gelegenheid
Vtel, meisje, jongetje?!! Vroeg het me laatst al af!
Wat is Vera trouwens ge-mak-ke-lijk. Ik kan gewoon stofzuigen. Tristan huilde altijd van de stofzuiger....
.
.
*deuk ligt* Gáán we weer!
Roestig heeft geen extra betekenis hoor, vond ik wel mooi om erbij te vermelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven