Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Nee!

Snelle zwaai, ik ga lekker naar bed, alles prima hier (op de enorme stuwing na....au)
.
Heee Jac wat ben jij een supermama zeg idd ff een kind baren en snel weer op 'Oehhhhh' *klapt*

Je omschrijving van het aanleggen van de kleine meid is zo lekker plastisch dat ik samengeknepen te(pels)nen achter de pc zit

Jakkie kan me het gevoel nog zó goed herinneren en ja ook ik heb me mega-schuldig gevoelt en tranen met tuiten er om gehuild maar B-tje is er niet minder om gegroeid... Goed gedaan meid!

Wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat, het is je gegund hoor.

Lekker genieten nog!

Alle andere digi tantes: PROFICIAT met ons nieuwe digi nichtje :-D

Dikke x voor allen!
"ons nieuwe diginichtje"

Punkertje, post is binnen hoor, lieieieieieieef & gaaf!!!

De kaartjes kunnen dadelijk met de post, pompidom Het popje ligt zalig te slapen, die slaapt van fles naar fles, wát een verschil met de bengel hahaha.

Zwaai!
.
Jaaaa fijn he! Was wéér even spannend vandaag, want we dachten dat de post vanochtend al geweest was. Hing een envelop in de deur (zo'n voorgefrankeerd ding). Dát was óók een gevalletje *fiew* !! Hoorde later vandaag opeens een knal op de mat, ik denk, dát kan niet missen!

Ze zijn zó mooi geworden, tjonge.
.
.
Goedemiddag meiden!! Ik heb vanochtend behoorlijk uitgeslapen na een feestje van mijn mams. Kinderen ook, dus ik moest de psz afbellen haha. Ik zou daarna naar de tandarts, maar die afspraak heb ik ook naar iets later verzet. Ik heb nooit een wekker nodig, maar nu was het bijna kwart voor negen...

En toen kwam ik thuis van de tandarts en wat lag daar op de mat: een super super mooi kaartje, dank je Jac! Super leuk. Complimenten voor degene die hem heeft ontworpen SUPER

En het klinkt allemaal zo goed bij je, op een pijnlijk punt na, autsj!

Geniet ervan, meid!
Hoi!!
anoniem_7504 wijzigde dit bericht op 09-12-2009 16:04
Reden: één keer is voldoende
% gewijzigd
Jas, bedankt voor je kaartje!! Echt een heel mooi kaartje, complimenten voor de ontwerper idd
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haaai!

Kraamweek alweer voorbij..! Nu moeten we het zelf doen. Maar tot nu toe fietsen we er doorheen, dus dat komt wel goed

Bah, ik word zo klef en verliefd van bevallingen *bloos* Maar gauw eens nadenken over anticonceptie whahaha!

*zet roze bril éven af* Hoe gaat het met jullie hier?
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuppp!

Hier alles goed! Vera is een doorslapert, al meteen vanaf het begin, dusseh, alles goed!
hai!

Frans, je paddenstoelenshirtje staat 'r zó knap, wat een knapperd

Wat had jij een baaldag zeg.... man moest lachen om het nirvana-cd-verhaal haha. vandaag weer zo'n dag? succes!
Jeetje Jac wat ben je actief, enthousiast en wat zit lekker op een rose wolk! Heerlijk. Een bevalling bij jou en de dagen erna lijken wel een feestje (heel anders dan de hel die ik me herinner )

*wordt er bijna jaloers van*

x
.
.
Nou, ik durf me hier niet zo goed meer te laten zien whahaha!

Haaaai! Man is jarig, maar we vierden het vanmiddag alleen met de ouders en schoonouders. En dát is me eigenlijk al iets te druk hoor. Vanochtend al vroeg eruit om een appeltaart te bakken etc. Vanavond nog twee broers op bezoek en dat was dat.

Punkertje de Sneeuwfan Jij kan je lol wel op he vandaag!!
Haai! Fijn dat het zo lekker gaat Jac! Alleen maar goed om te horen.

Zwaai aan allemaal!
.
Hier veeeeel sneeuw!! En dat vind ik zo leuk... Maar ik ben ziek. Behoorlijk ziek. Woensdag zijn we naar Racoon geweest (vriend en ik) en toen was ik zo blij dat het sneeuwde die avond. Maar toen werd Bo die nacht ziek, vreselijk, wij dus ook geen oog dicht gedaan. Maar helaas was ik die ochtend ook vreselijk ziek, het kwam overal uit haha. Vriend heeft er twee uur over gedaan om naar z'n werk te gaan, maar die moest onderweg steeds een raampje opendraaien om te spugen. Die is dus weer teruggegaan!! Iedereen weer beter, behalve ik! Dus ik geniet van achter het raam van de sneeuw! Het is wel super gaaf, zoveel.

Wat jammer voor jou Punkertje, maar er is inderdaad nog hoop!

Jac, je klinkt echt zo heerlijk. Blijf jij hier vooral komen, dat houdt ons topic een klein beetje up-to-date toch?

Zwaai naar allemaal!!
Vaag verhaal, zie ik, sorry!!
Hai!

Oei, ziekenboeg bij NIWGN thuis... beterschap voor jou!

Bah, ik weet het even niet meer hoor. Die bengel....pffff. Hij is zó moeilijk af en toe. Weet me er af en toe geen raad mee. En tijdens zo'n paniek-/driftbui van 'm heb ik er helemaal even geen zin meer in en kan ik alleen maar weglopen uit de situatie. En dan baal ik als hij me huilend met open armen naloopt.

Dus dan jank ik maar een potje met hem mee.

Pfffff...

En ons meisje slaapt maar lekker in dr reiswiegje haha.....
(hmm, het is weer logeertijd geloof ik...)
Hè bah, Jac!! Ik voel zo ontzettend met je mee. Ik zou wel advies kunnen geven, maar ik had vandaag hetzelfde probleem met Bo!

Ik denk dat kinderen heel goed kunnen aanvoelen dat ouders even geen zin hebben, geen zin in gedoe, geen zin in ruzie en vooral geen zin in moeilijke dingen.

Jij hebt het nu gewoon helemaal moeilijk, want je hormonen zitten je in de weg. Je moet je aandacht ook nog eens verdelen en dan is het gewoon heel fijn als je mama wel aandacht voor je heeft als je een driftbui hebt. Zo is het wel op papier (ik heb namelijk alle mogelijke oplossingen als gegoogled vanavond )

Gewoon k*t en je kunt er ook nog eens niks mee!

Hier: Bo wil niet eten, al een tijdje niet meer. Als de tafel gedekt wordt, gaat ze huilen en dramatisch doen. Vanavond weer en ik had het gehad. Zei: dan niet Bo, dan ga je maar naar boven (heel rustig, eindelijk). Ze ging en ik ging mee. Pyjama aan, ingestopt en toen wilde ze een verhaaltje. Ik zei: nee, vandaag niet, ik ga eten. En ik liep weg en dat was het! Ze ontplofte, sprong op haar bed, gilde, strekte zich, sprong tegen me aan, probeerde me te kussen, gilde weer etc etc. Vriend kwam boven en werd heel boos: ze werd nog bozer. Ik heb honderd keren geprobeerd om haar rustig te krijgen en gevraagd of ze nog wilde eten. Wilde ze niet, ze lust geen lasagne. Ik dus: we eten geen lasagne, we eten gewoon aardappeltjes en boontjes. Hoef ik niet, ik wil een verhaaltje. Dtit heeft een half uur geduurd en toen kon vriend haar overtuigen te gaan eten. Toen weer aan tafel: hoeveel hapjes nog? Ik zei: begin eerst maar eens en snel. Tygo deed toen ook mee, wilde ook niet meer eten!!

Ik heb het dan ook gehad, ik ben in bad gaan zitten, hoofd onder water en even niks. Daarna Bo rustig naar bed gebracht en weer vriendjes geworden

Ik vind eten ook niks meer aan zo, het is altijd ellende.

Sorry, wilde ook even mijn ei kwijt en zag jouw bericht ook... zullen we duimen dat ze zich morgen weer voorbeeldig gaan gedragen???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven