Ook ik heb liefdesverdriet

03-01-2010 15:16 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt.

Ik ben vanacht gedumpt door mijn vriend(ex). We hadden 3 weken een relatie. Die meteen heel serieus was en het voelde goed van beide kanten. Het lijkt kort, maar ik ben echt stapelgek op hem. Hij is gewoon precies de man die ik zoek. We hebben allebij een rot jaar achter de rug met alle twee een lange relatie achter de rug.

We waren eerst gewoon vrienden, maar uiteindelijk toch besloten om het te proberen en het voelde super goed. Ik ben met kerst en oud en nieuw bij hem geweest. Hij heeft me aan iedereen voorgesteld en ik hem ook. En nu ineens is zijn gevoel weg. In 1 dag. Dat is iets wat ik niet kan begrijpen. Hij snapt dat het moeilijk voor me is, maar wil wel gewoon vrienden blijven.

Ik heb al heel de nacht en dag gehuild. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet.
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 16:41:

[...]

We zijn er alle twee vol voor gegaan.

Hij dus blijkbaar niet.

Maar ben je er al achter gekomen of hij een ander heeft?
Zie QR
quote:kaasfondue schreef op 03 januari 2010 @ 16:48:

[...]

Hij dus blijkbaar niet.

Maar ben je er al achter gekomen of hij een ander heeft?Hij zegt op dit moment van niet. Hij wil even geen relatie. Hij denkt dat hij te snel is gegaan, nadat het van de zomer uitging met zijn ex na 10 jaar
Misschien is het allemaal toch te snel gegaan dan en benauwde het hem...?

Misschien kan hij het wat verder voor je toelichten dan alleen: het gevoel is over....vragen staat vrij toch.

Als jij duidelijkheid nodig hebt...
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 16:47:

[...]

en dat was niet voor de sex, want daarin had ik me nog niet gegeven.

Dat is het probleem dus.

Trek je jarretellen aan, bel hem op en geef hem de beste sex die je kan verzinnen en hoppah, 'relatie' hersteld.
Zie QR
quote:biebelie schreef op 03 januari 2010 @ 16:49:

Misschien is het allemaal toch te snel gegaan dan en benauwde het hem...?

Misschien kan hij het wat verder voor je toelichten dan alleen: het gevoel is over....vragen staat vrij toch.

Als jij duidelijkheid nodig hebt...

Ik wil komende week ook met hem gaan praten, maar wil hem eerst een paar dagen rust gunnen.

En ik mag ook gewoon komen praten. Dat heeft hij gezegd. Hij zal er voor me zijn als het nodig is. Dat heeft ook met andere dingen te maken, omdat er nog heel wat speelt met mijn ex.
quote:kaasfondue schreef op 03 januari 2010 @ 16:52:

[...]

Dat is het probleem dus.

Trek je jarretellen aan, bel hem op en geef hem de beste sex die je kan verzinnen en hoppah, 'relatie' hersteld.

Als het zo simpel was. hahahaha

Nee daar ligt het niet aan. Dat weet ik zeker.
Je kan in ieder geval weer lachen.
Zie QR
Duidelijk: rebound!
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 16:39:

[...]

we kenden elkaar in totaal 2 maanden ruim. We zijn al die tijd heel close geweest. Omdat we alle twee een heftig jaar achter de rug hadden. En ja misschien ben ik onvoorzichtig geweest met mijn hart, maar zo voelde het op dat moment en ik ben zo iemand die er dan gewoon helemaal voor gaat.

(Behalve met de seks dan..... )

Misschien moet je wat voorzichter zijn......je kent elkaar amper
quote:siesa schreef op 03 januari 2010 @ 17:01:

Duidelijk: rebound!Ja daar zit ik helaas ook aan te denken. Ik hoop wel dat ik hem nu ook niet kwijt ben als vriend, want kan heel goed met hem praten.
Lonely, wat houdt dat in 'er vol voor gaan'?
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 17:03:

[...]

Ja daar zit ik helaas ook aan te denken. Ik hoop wel dat ik hem nu ook niet kwijt ben als vriend, want kan heel goed met hem praten.Vrienden gebruiken je niet als rebound zonder je daarover in te lichten.
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 16:47:

[...]

Tot oud en nieuw zijn we er beide vol voor gegaan. Dat merkte ik gewoon aan hem. Waarom stelt hij me anders voor aan zijn zus die aan de andere kant van het land woont. Waarom stelt hij me voor al een hoop vrienden en klanten van hem. Waarom vertelt hij tegen iedereen dat hij zo super blij met me is en dat hij hoopt dat we nog lang bij elkaar mogen blijven. Waarom ben ik dan bijna elke dag bij hem geweest. Zelfs 's nachts na het werk bleef hij voor me wakker en dat was niet voor de sex, want daarin had ik me nog niet gegeven.Ik dacht dat je heel jong was, maar nu blijkt dat hij een relatie van 10 jaar erop heeft zitten. Hoe oud ben je? Want dat hij je voorstelt aan je zus en zijn vrienden zegt natuurlijk helemaal niks. Ik vind het heel naief om te denken dat dat een teken is dat hij van je houdt. Je kan ook niet echt weten wat een ander vindt. Jij veronderstelt dat hij er vol voor is gegaan, blijkbaar is dat niet waar, anders maakt hij het niet uit.
quote:Chardonnay schreef op 03 januari 2010 @ 17:04:

Lonely, wat houdt dat in 'er vol voor gaan'?Ik heb me bijna helemaal gegeven en we zijn heel vaak bij elkaar geweest en ik heb hem ook al aan mijn vrienden en familie voorgesteld. We waren echt verliefd en dol op elkaar. Dat was ook duidelijk te zien aan ons allebij.
praten met je ex? dat is vragen om moeilijkheden.
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 17:07:

[...]

Ik heb me bijna helemaal gegeven en we zijn heel vaak bij elkaar geweest en ik heb hem ook al aan mijn vrienden en familie voorgesteld. We waren echt verliefd en dol op elkaar. Dat was ook duidelijk te zien aan ons allebij.jij bent geen helderziende, je weet niet hoe hij er van binnen over denkt. Nogmaals, blijkbaar was hij een stuk minder enthousiast, anders zou hij je niet dumpen, want dat is namelijk wat er gebeurd is.
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 17:03:

[...]

Ja daar zit ik helaas ook aan te denken. Ik hoop wel dat ik hem nu ook niet kwijt ben als vriend, want kan heel goed met hem praten.Ik denk dat je dat zelf in de hand hebt door hoe je je nu tegenover hem gaat opstellen. Als je tegen hem net zo praat als tegen ons (niet lullig bedoeld) maar met opmerkingen als toekomst, lange relatie, vol voor gaan, met hem gaan praten etc etc schrik je hem waarschijnlijk af. Als je hem laat weten dat je baalt van de situatie, dat je het je wat anders had voorgesteld maar dat je het accepteert en graag vrienden met hem wilt blijven dan geef ik je de meeste kans op succes.
quote:meds schreef op 03 januari 2010 @ 17:07:

[...]

Ik dacht dat je heel jong was, maar nu blijkt dat hij een relatie van 10 jaar erop heeft zitten. Hoe oud ben je? Want dat hij je voorstelt aan je zus en zijn vrienden zegt natuurlijk helemaal niks. Ik vind het heel naief om te denken dat dat een teken is dat hij van je houdt. Je kan ook niet echt weten wat een ander vindt. Jij veronderstelt dat hij er vol voor is gegaan, blijkbaar is dat niet waar, anders maakt hij het niet uit.

ik ben 23 en hij is 28.

En blijkbaar heb ik me in hem vergist ja. Helaas kom ik mezelf weer tegen. Ik was eindelijk blij dat ik weer gelukkig was. Na een rot jaar te hebben gehad was ik zo blij, maar dat is helaas van korte duur.
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 17:07:

[...]

Ik heb me bijna helemaal gegeven en we zijn heel vaak bij elkaar geweest en ik heb hem ook al aan mijn vrienden en familie voorgesteld. We waren echt verliefd en dol op elkaar. Dat was ook duidelijk te zien aan ons allebij.

Ik snap dat jij daar een hele betekenis achter ziet maar ik heb ook weleens iets dergelijks meegemaakt (bijna een jaar lang zelfs)

Zn familie,vrienden en uiteindelijk zelfs zn kinderen ontmoet...ik dacht: nu is het serieus..

Maar dat was dus niet zo...

Misschien ziet jouw ex daar ook niet zo heel veel betekenis in,het voelde op dat moment oké..dus hij deed het.

Nu wil hij niet meer...dus daar handelt hij naar..

Kut met peren maar het leven geeft geen zekerheden op dat gebied
quote:lonely5 schreef op 03 januari 2010 @ 17:11:

[...]

ik ben 23 en hij is 28.

En blijkbaar heb ik me in hem vergist ja. Helaas kom ik mezelf weer tegen. Ik was eindelijk blij dat ik weer gelukkig was. Na een rot jaar te hebben gehad was ik zo blij, maar dat is helaas van korte duur.lieve meid, relaties kunnen je niet gelukkig maken, mannen kunnen je niet gelukkig maken. Zorg er eerst voor dat jij gelukkig bent met jezelf en je leven zoals dat nu is. Hang nooit je geluk op aan een vent, want je wordt gegarandeerd teleurgesteld.
Vind dat wel een dooddoener hoor meds, uiteindelijk wil je toch gewoon in the long run een leuke relatie en dat is nu eenmaal vaak (als je vrouw bent) met een "vent", en een relatie aangaan en dat graag willen en verliefd zijn wil niet meteen zeggen dat je dan alles ophangt aan een "vent". Vind "vent"ook wel erg manonvriendelijk klinken..jij niet?
Nou ik begrijp heel goed wat Meds bedoelt. Blijkbaar had TO nogal een kutjaar achter de rug en dan is het beter om eerst weer gelukkig te zijn me jezelf en je leven en dan die leuke kerel die evt weer op je pad komt als aanvulling te zien en niet meteen daar al je eigen geluk van te laten afhangen.
Heb niet alle posts gelezen, maar kan mij voorstellen dat je je rot voelt. Na zo'n rotperiode eindelijk weer een leuke vent tegenkomen met wie het klikt en plots is het voorbij. Misschien gaat het allemaal te snel voor hem, geef hem de even de ruimte. Als hij gaat nadenken over hoe fijn jullie het hadden, draait hij misschien bij. Maar ga er niet vanuit/ op wachten...daaar bereik je natuurlijk niets mee. Soms zijn dingen niet voorbestemd, dan ben je bespaard gebleven voor nog meer hartzeer moet je maar denken. Als ik je zo hoor is het misschien ook geen slecht idee om je even lekker op jezelf te focussen en weer lekker in je velletje te zitten. Sterkte! x
quote:wolkje8 schreef op 03 januari 2010 @ 20:37:

Vind dat wel een dooddoener hoor meds, uiteindelijk wil je toch gewoon in the long run een leuke relatie en dat is nu eenmaal vaak (als je vrouw bent) met een "vent", en een relatie aangaan en dat graag willen en verliefd zijn wil niet meteen zeggen dat je dan alles ophangt aan een "vent". Vind "vent"ook wel erg manonvriendelijk klinken..jij niet?

hoezo wil je in de long run een relatie? de meeste relaties lopen vroeg of laat stuk, en dan? ga je dan dood? of wil je nog een leven voor jezelf opbouwen?

Vent is synoniem voor man, de lading die jij eraan geeft, geef jij eraan
Hoe je het ook wendt of keert: ook na 3 weken verkering, is dit natuurlijk geen leuk begin van het nieuwe jaar. Probeer je zoveel mogelijk op jezelf te richten nu. Ga hem bijvoorbeeld niet bellen om antwoorden te krijgen, want die zijn er niet. Blijkbaar heeft hij zich mee laten slepen door het lekkere gevoel van elkaar lief vinden. Probeer afleiding te zoeken en ga in geen geval achter hem aanlopen. Sterkte voor nu, maar je zult zien dat je na een paar weken er wel aardig bovenop bent.

meds heeft wel een punt vind ik. Natuurlijk is het fijn om een liefdevolle en respectvolle relatie te hebben, maar zelfs na jaren elkaar trouw zijn en beloven, heb je geen garanties. Een relatie vormt zich pas na een aantal jaren en niet binnen 3 weken, ook word je voorgesteld aan familie en vrienden. Ik zou zelf ook het gevoel hebben dat ik geen ONS zou zijn als hij dat zou doen, maar je hebt - hoe dan ook - nooit een garantie binnen een relatie. Houd je er dus nooit aan vast, aan zgn. 'voortekens'.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven