FRSSWND
maandag 4 januari 2010 om 15:46
Zeg, we zakken af in de lijst.
Moest helemaal zoeken
Ik word echt verwend. Wilde KW gaan halen maar GW stond er op dat hij het ging doen, want het heeft gesneeuwd en is glad. Lief hé?
Ik heb me er lekker aan overgegeven. Nu net appeltje geschild en drinken ingeschonken.
Wat doen we nou?
De 9e, 15e of 16e?
Wie hakt de knoop door?
Moest helemaal zoeken
Ik word echt verwend. Wilde KW gaan halen maar GW stond er op dat hij het ging doen, want het heeft gesneeuwd en is glad. Lief hé?
Ik heb me er lekker aan overgegeven. Nu net appeltje geschild en drinken ingeschonken.
Wat doen we nou?
De 9e, 15e of 16e?
Wie hakt de knoop door?
maandag 4 januari 2010 om 16:28
Missen we dan alleen LLL? Dat is wel jammer natuurlijk.
Hm. Niets persoonlijks. Maarja, er moet een knoop doorgehakt worden. Toch?
Had snel op datumprikker gekeken en op de 9e konden er 2 mesen niet en de 15e en 16e maar eentje niet. (en ik had dus niet onthouden wie niet) Verder komt zaterdag mij beter uit. Dus.
Hm. Niets persoonlijks. Maarja, er moet een knoop doorgehakt worden. Toch?
Had snel op datumprikker gekeken en op de 9e konden er 2 mesen niet en de 15e en 16e maar eentje niet. (en ik had dus niet onthouden wie niet) Verder komt zaterdag mij beter uit. Dus.
maandag 4 januari 2010 om 16:38
Morrie en Lien kunnen de 9e niet in de datumprikker en LLL de 15e en 16e niet ivm weekend weg. Morrie heeft aangegeven vriendinnen te hebben gebeld/sms of afspraak de 9e ook overdag kon. Dus we gingen ongeveer gelijk op. Lien de 9e niet en LLL de 15e/16e niet. Snappieutnog??
Ik heb sterke een voorkeur voor de 9e aangezien de 16e wel heel erg dicht op de uitgerekende datum zit en ik dan eigenlijk niet alleen op stap wil zo ver (denk ik nu).
Maar goed, knoop is doorgehakt dus laat maar
Ik had zelf zo assertief en moeten zijn
Ik heb sterke een voorkeur voor de 9e aangezien de 16e wel heel erg dicht op de uitgerekende datum zit en ik dan eigenlijk niet alleen op stap wil zo ver (denk ik nu).
maandag 4 januari 2010 om 16:44
quote:Wind schreef op 04 januari 2010 @ 16:38:
Morrie en Lien kunnen de 9e niet in de datumprikker en LLL de 15e en 16e niet ivm weekend weg. Morrie heeft aangegeven vriendinnen te hebben gebeld/sms of afspraak de 9e ook overdag kon. Dus we gingen ongeveer gelijk op. Lien de 9e niet en LLL de 15e/16e niet. Snappieutnog??
Ja Wind wees dan ook es wat assertiever .
Maar ik snap het hoor dat jullie voor de 9e gaan en neem het niet persoonlijk . Wel heel jammer, maar mijn weekendje weg is te leuk en te ver (Drenthe) om voor terug te komen .
Ja Wind wees dan ook es wat assertiever .
Maar ik snap het hoor dat jullie voor de 9e gaan en neem het niet persoonlijk . Wel heel jammer, maar mijn weekendje weg is te leuk en te ver (Drenthe) om voor terug te komen .
lilalore wijzigde dit bericht op 04-01-2010 16:45
Reden: verkeerde smiley
Reden: verkeerde smiley
% gewijzigd
maandag 4 januari 2010 om 16:46
maandag 4 januari 2010 om 16:56
LLL wil waarschijnlijk zeggen dat ze wel snapt dat we NIET voor de 9-e gaan... En Wind, even heel simpel: of je bent bevallen en je hebt wel wat anders aan je hoofd, of je bent er gewoon bij toch? En als je je niet meer lekker voelt om te reizen tegen die tijd dan voel je je sowieso lekkerder om af te zeggen? Of is dit allemaal te simpel? Er komen echt wel weer nieuwe dates. En dit zeg ik niet omdat de 15-e mij beter uitkomt, had ik ook gezegd als het de 9-e was geworden .