FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Dusss... Korte samenvatting: Wind en LLL hebben het liefst de 9e, en Morrie, Lien, ik en Peb de 16e. En Nathje zegt nog niks.

Als we er nou een poll van maken kunnen meelezers ook stemmen

Toch maar de 16e dan? Gewoon die baby binnenhouden Wind. En je hoeft vast niet alleen, want heen kun je vast wel met Nathje mee, en als je weeen krijgt weet ik zeker dat iedereen (ok, behalve Pebbles want geen rijbewijs en Moshje bij zich) je graag even thuis brengt
quote:lien schreef op 04 januari 2010 @ 16:56:

LLL wil waarschijnlijk zeggen dat ze wel snapt dat we NIET voor de 9-e gaan... En Wind, even heel simpel: of je bent bevallen en je hebt wel wat anders aan je hoofd, of je bent er gewoon bij toch? En als je je niet meer lekker voelt om te reizen tegen die tijd dan voel je je sowieso lekkerder om af te zeggen? Of is dit allemaal te simpel? Er komen echt wel weer nieuwe dates. En dit zeg ik niet omdat de 15-e mij beter uitkomt, had ik ook gezegd als het de 9-e was geworden .

Niet te simpel, maar kans is groter dat ik de 9e nog niet bevallen ben en me nog reisbaar/verplaatsbaar ( ) voel dan de 16e.

Daarnaast vind ik het gewoon heel leuk om jullie nog even te zien voordat de baby komt. Maar goed... knopen doorhakken.
En als je toch al bevallen bent maken we er een kraamvisite-etentje van.

Nemen we allemaal happen mee en komen we gezellig bij je op bed zitten
Ik had gezegd de 16e, maar het mag ook de 15e zijn trouwens. Toch weer een dagje eerder .

Zo, de kinderen liggen in bed. Schorrie in ons bed. Daar is het warmer, zijn eigen kamer is echt ijskoud.

Harrie was enthousiast over GW als aannemer. 'Ik zei toch al dat hij daar een geschikt ventje voor is.' was zijn reactie.

Volgens mij kunnen wij zelf niet meerdere keren stemmen toch? Dat zou betekenen dat er echt al 13 mensen hebben gestemd die niet meeschrijven . Kom maar uit de kast zou ik zo zeggen. Ik denk dat 1 er van Mimsey is, en 1 Pammie.
Zo, de kinderen liggen op bed.

Wat waren ze lief!

Een geschikt ventje

Ik zal het doorgeven!

We hebben net samen even een mailtje gedicht aan het UWV over zijn plannen. Zijn werkcoach is (weer) een maand op vakantie dus per mail naar haar + vervanger bij spoed. Hij gaat zich van de week inschrijven bij de KvK, heeft al een naam en heeft al een paar klussen gezien. Leuk hé? Hij heeft nog wel wat angst en is onzeker (hoe kom ik aan klanten? en Kan ik het wel?). Brochure op de UWV site gelezen en ziet er inderdaad goed uit! Bedrijf opstarten met behoud van uitkering (6 mnd) en als je inkomsten gaat genereren dan kun je kiezen of je je uitkering kort of later terug betaald.

Geloof dat hij het echt ziet zitten!

Leuke ontwikkeling. En het heeft bijna geen risico. De enige kosten die hij nu maakt is de inschrijving bij de KvK (100 euro ofzo) en dan kan hij proberen klussen binnen halen te en dan heeft hij pas materialen/gereedschap nodig (veel gereedschap heeft hij al).

Ja, 19 stemmen terwijl wij met z'n zevenen zijn. Zou echt niet weten wie die andere 12 zijn! Ehm... Pammie, Anky, Elyane en verder kom ik niet. Wie verlost mij en komt uit de (stem)kast?
Stemmers hoeven niet allemaal meelezers te zijn, je kijkt toch vaak even op een nieuw topic, zeker met zo'n belachelijke titel .

Leuk hoor GW zijn plannen! Gaat vast een succes worden als ik het zo hoor!

Ik ga strijken, ben zo waanzinnig goed bij met alle wasellende dat ik het zo wil houden. Het wordt nog weleens wat met mij als huisvrouw.
Leuk... strijken!

Maar als je geen meelezer bent (of een bekende van ons) maar een nieuwsgierige forummer die benieuwd is naar de betekenis van die achterlijke topictitel dan vul je toch zo'n poll niet in?

Ik ga mijn lenzen uit doen, huispak aantrekken, thee zetten en me op de bank nestelen voor Private Practice. GW is naar neef, kinderen op bed dus heerlijk q-time for me and me.
Ik ben zo slecht in rekenen, maar hoe bereken je nou hoeveel van de stemmers er wat heeft gestemd? Dus geen percentage (ik kan ook lezen ) maar de aantallen.
20 stemmen staat er bij mij boven de stemmen. Heb je zelf gestemd?

Ik zal morgen offerte scannen en mailen, goed?

Nu even eten want Aap en ik waren heel laat thuis met de kindjes. Overal stond het vast door de sneeuw!
quote:Wind schreef op 04 januari 2010 @ 20:02:

Ik ben zo slecht in rekenen, maar hoe bereken je nou hoeveel van de stemmers er wat heeft gestemd? Dus geen percentage (ik kan ook lezen ) maar de aantallen.

Haha, een echte alfa zie ik .

Aantal stemmers delen door 100, en dat vermenigvuldigen met het percentage mensen dat gestemd heeft. Dan heb je het aantal.
Ik heb trouwens op jongen gestemd, maar met die nesteldrang van de laatste tijd ga ik weer twijfelen, dus misschien toch een meisje. Dus dat moet je dan ook nog even omrekenen .
quote:Wind schreef op 04 januari 2010 @ 19:58:

Maar als je geen meelezer bent (of een bekende van ons) maar een nieuwsgierige forummer die benieuwd is naar de betekenis van die achterlijke topictitel dan vul je toch zo'n poll niet in?

Wel als je graag even kwijt wil dat je een poll iets voor babybrabbelaars vindt

Leuk dat GW zo enthousiast is! Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Wie weet bevalt het zelfstandig zijn zo goed dat hij niet meer anders wil straks!
quote:Wind schreef op 04 januari 2010 @ 20:02:

11-6-2-1.

De uitleg van LLL snap ik ook niet
Ik kan heel goed hoofdrekenen enzo maar als er percentages aan te pas komen dan raak ik in paniek Bedankt!
Wat is winterthee toch lekker!

Oh, het begint..
Dus 11 meelezers/nieuwsgierige kijkerds vinden ons een babybrabbeltopic, en de 7 andere reacties zijn van ons
Maak er maar 12-7 van
Als je 100 (%) deelt door 21 (stemmers) dan weet je wat 1 stem oplevert aan percentage. En van daaruit kun je het dan verder uitrekeken. Je zit wel met afrondingen hier. Maar je kunt ook zo op het oog al zien dat de onderste twee 2 stemmen en 1 stem hebben gekregen. De eerst zal dan 12 stemmen hebben en de tweede 6. Hoef je niet voor te rekenen .

Ik heb Marokkaanse thee gedronken, dat vind ik ook zo lekker.

Zit ook te bedenken wat ik nou voor mezelf kan doen. Heb wel ideeen. Maar vraag me net als GW af: hoe weet je nou wat je kunt vragen!
Bestaat zoiets al wat je wilt gaan doen? Kun je ook niet ergens onderzoeken wat de bestaande XXX vragen? Of ligt dat teveel voor de hand?

Marokkaanse thee is ook lekker!

LLL al klaar met strijken?
Nee nog niet begonnen

Heb net wat foto's naar mijn moeder gestuurd en ook maar gelijk op hyves gezet. En ben druk aan het onderhandelen op mp. Het weekendje weg heeft een thema en moest nog op zoek naar outfits. Het lukt aardig!
Het bestaat misschien wel, maar prijzen noemen ze niet op de sites.

Ik heb een heeeel belangrijk verzoek op de SG gedaan, willen jullie het doen?
Gedaan Morrie. Daarvoor kun je trouwens ook prima op Babybrabbel terecht
De ultieme babybrabbelaar ben jij. Heb wel netjes 1 mail gestuurd. Maar jij bent een echte e-mail stalker, met al je adressen in het to-veld... Tsssk, dacht dat jij iets met e-mail adressen bestanden deed vroegah .
ik heb ook gestemd op allebei mijn mailadressen. En dan heb ik het niet over de pol hier
Zo, uitgespamt!

Nu maar eens naar beneden naar Harrie, want die weet niet eens wat ik aan het doen ben. Sterker, die weet niet eens dat Schorrie al op die site staat .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven