Glad buiten en dus onderuit gegaan.

05-01-2010 17:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is het buiten spekglad. Vandaag heb ik me toch een aantal maal naar buiten gewaagd waar ik telkens mensen onderuit zag gaan. Overal waar ik keek vloog men alle kanten op. Pechvogel als ik ben besloot ik de rest van de dag veilig binnen te blijven. Vallen zou mij ditmaal niet overkomen! Ik was voorbereid: constant vigilance.

En dus zat ik zojuist vrolijk forummend achter de computer. Niets kon mij gebeuren, ik was veilig binnen. Midden in een post over dun of dik broodbeleg en de psychologische gedachtengang die de keuze voor al dan niet dik broodbeleg met zich meebrengt, hoorde ik opeens een hele harde knal. Nog voordat ik op zijn Elninjoo's kon schelden op vuurwerkafstekende kinderen gleed ik met een gil van mijn stoel en eindigde ik keihard op mijn billen onder mijn bureau. Bleek een van de wielen afgebroken te zijn op de stoel! Grrrrrrrr.

Ik zeg: het is een samenzwering. Van wie weet ik nog niet maar dit kán geen toeval meer zijn!

De wijze les van vandaag is dus: het is nergens veilig. Wie is er ook al op dubieuze wijze slachtoffer geworden van de spekgladde situatie buiten en de samenzwering die hiermee gepaard gaat?
quote:Olijfje_ schreef op 05 januari 2010 @ 17:56:

Ik denk dat je met maat 37 (eigenlijk heb ik 36 maar daar was geen moonboot meer in te krijgen) sneller valt omdat je minder 'stavlak' hebt Dus met deze dagen is een grote maat denk ik best wel handig!Mwa, ik ging met mijn maatje 43 gewoon keihard onderuit hoor. En ik liep nog heel voorzichtigjes ook.
quote:Olijfje_ schreef op 05 januari 2010 @ 17:56:

Ik denk dat je met maat 37 (eigenlijk heb ik 36 maar daar was geen moonboot meer in te krijgen) sneller valt omdat je minder 'stavlak' hebt Dus met deze dagen is een grote maat denk ik best wel handig!Mijn stavlak heeft dan ook een hele hoop te houden, dus als ik val, valt er een heleboel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Misschien moet ik ook maar een kinderrollatorkar (jezus, wat een woord om te typen!) moet kopen. Heb alleen geen kind. Wel 2 katten maar ik denk niet dat ik die een plezier doe als ik ze, als kind verkleed, erin leg
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:misschicken schreef op 05 januari 2010 @ 17:58:

[...]

Mwa, ik ging met mijn maatje 43 gewoon keihard onderuit hoor. En ik liep nog heel voorzichtigjes ook.43 is gewoon te klein.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:59:

[...]

Mijn stavlak heeft dan ook een hele hoop te houden, dus als ik val, valt er een heleboel.Ik wachtte dan ook op een melding van een uitslaande meter ergens hahaha
Eigenlijk wil ik op dit soort dagen gewoon weer kind zijn. Op een slee voortgetrokken worden door een volwassene. Zodat ik niet pijnlijk uitglij en lekker relaxed kan zitten. *heeft spier in lies verrekt; blessure die er bij dit soort dingen heul makkelijk naar voren komt*
quote:misschicken schreef op 05 januari 2010 @ 17:52:

[...]

HUL-DE!
Olijf die katten in karretje gaat zetten. Dat moet ik gaan zien hahaha
Auw Dush!

Ik had vorige week met een zwiepert in de sneeuw, een spier in mijn rug verrekt. Ook auw. Vandaar nu dus de moonboots. Mij krijgen ze niet meer onderuit!
quote:Dushi74 schreef op 05 januari 2010 @ 18:01:

Olijf die katten in karretje gaat zetten. Dat moet ik gaan zien hahahaJa, en dan ik er stampend achteraan! Ik haal vast de krant
Ik heb ze ook -moonboots- maar dacht: ach het zijn maar vijf stappen vanuit het gebouw, dus wat kan me overkomen. Die vuilniszak moet weg. Ik gleed wel lekker onderuit. Had een goede stuntvrouw geweest. Maar zoals Kippie al schreef: nergens, nergens ben je veilig...
quote:Olijfje_ schreef op 05 januari 2010 @ 18:02:

Auw Dush!

Ik had vorige week met een zwiepert in de sneeuw, een spier in mijn rug verrekt. Ook auw. Vandaar nu dus de moonboots. Mij krijgen ze niet meer onderuit! Heb je die ook binnen aan?
quote:Olijfje_ schreef op 05 januari 2010 @ 18:03:

[...]

Ja, en dan ik er stampend achteraan! Ik haal vast de krant Hahaha! Zie het echt zo voor me. Jij ook trouwens auw.
Met gevaar voor eigen leven moest ik met pijn aan mijn voeten naar een postkantoor lopen waar geen auto's mogen komen. Het was al een foutje, bij internetbankieren drukte ik op de verkeerde knop en plop, rekening geblokkeerd voor internetbankieren. Meteen gebeld maar het kon niet terug gedraaid worden.

Dus nu het nieuwe wachtwoord ophalen bij het postkantoor. Brief mee, rijbewijs mee. Moet ik nog iets hebben wat ik niet bij me had, dus nou moet ik morgen weer terug. Oh wat heb ik op de terugweg lopen vloeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Neuh, binnen lekker fluffy lichtroze sloffen. Met anti-slipzool, dat wel
Weet je? Moonboots leuk hoor en idd je glijdt er minder makkelijk mee uit. Maar ik loop erop alsof ik motorisch gestoord ben.
Maar, MV, je bent niet gevallen!
quote:mylenevalerie schreef op 05 januari 2010 @ 18:05:

Met gevaar voor eigen leven moest ik met pijn aan mijn voeten naar een postkantoor lopen waar geen auto's mogen komen. Het was al een foutje, bij internetbankieren drukte ik op de verkeerde knop en plop, rekening geblokkeerd voor internetbankieren. Meteen gebeld maar het kon niet terug gedraaid worden.

Dus nu het nieuwe wachtwoord ophalen bij het postkantoor. Brief mee, rijbewijs mee. Moet ik nog iets hebben wat ik niet bij me had, dus nou moet ik morgen weer terug. Oh wat heb ik op de terugweg lopen vloeken.Postkantoor als onderdeel van de samenzwering, check! Wel enorm kut zeg!
MV jij hebt dus net als Kippie en alle anderen ook een fijne dag gehad
quote:Dushi74 schreef op 05 januari 2010 @ 18:06:

Weet je? Moonboots leuk hoor en idd je glijdt er minder makkelijk mee uit. Maar ik loop erop alsof ik motorisch gestoord ben.Hahaha, ik dacht vanmiddag ook: nu nog een beetje zwiepen met mijn armen en schuimbellen blazen en komt zo vast een busje de hoek omrijden.
Het zijn allemaal complotten. Het nieuwe jaar is begonnen en men wil je natuurlijk wel je huis uit lokken zodat je de economie blijft spekken. Want geld moet rollen al moet je er als mens zelf ook voor rollen -over straat-

Hoor net op NOS dat het strooizout bij sommige gemeentes dreigt op te raken. Kijk nog een complot erbij!
*vindt het heel fijn dat Olijf hetzelfde ervaart als ze moonboots draagt*
quote:bloemetje123 schreef op 05 januari 2010 @ 17:56:

ik dacht slim te zijn en met de auto boodschappen te gaan doen. Bij een kruising sloeg de motor af en ik kreeg 'm niet meer aan de praat. Tijdje gestaan, paar keer geprobeerd maar helemaal niks.

Was net het telefoonnummer van de wegenwacht aan het opzoeken toen een aardige meneer voorbij kwam die het wel even wilde proberen. En ja hoor, stomme auto startte natuurlijk meteen Haha, ja, dat is klote wanneer dat gebeurt. Heel herkenbaar.
quote:Dushi74 schreef op 05 januari 2010 @ 18:07:

MV jij hebt dus net als Kippie en alle anderen ook een fijne dag gehad LE-ZEN Doesj! Ik was vorige week gevallen...vandaag viel het allemaal wel mee hoor!
En je zou maar in die trein in Mongolië hebben gezeten. Gewoon 3 meter sneeuw om je coupe heen. Je zou maar last hebben van claustrofobie zeg....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven