Glad buiten en dus onderuit gegaan.

05-01-2010 17:24 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is het buiten spekglad. Vandaag heb ik me toch een aantal maal naar buiten gewaagd waar ik telkens mensen onderuit zag gaan. Overal waar ik keek vloog men alle kanten op. Pechvogel als ik ben besloot ik de rest van de dag veilig binnen te blijven. Vallen zou mij ditmaal niet overkomen! Ik was voorbereid: constant vigilance.

En dus zat ik zojuist vrolijk forummend achter de computer. Niets kon mij gebeuren, ik was veilig binnen. Midden in een post over dun of dik broodbeleg en de psychologische gedachtengang die de keuze voor al dan niet dik broodbeleg met zich meebrengt, hoorde ik opeens een hele harde knal. Nog voordat ik op zijn Elninjoo's kon schelden op vuurwerkafstekende kinderen gleed ik met een gil van mijn stoel en eindigde ik keihard op mijn billen onder mijn bureau. Bleek een van de wielen afgebroken te zijn op de stoel! Grrrrrrrr.

Ik zeg: het is een samenzwering. Van wie weet ik nog niet maar dit kán geen toeval meer zijn!

De wijze les van vandaag is dus: het is nergens veilig. Wie is er ook al op dubieuze wijze slachtoffer geworden van de spekgladde situatie buiten en de samenzwering die hiermee gepaard gaat?
De Google-ads bij dit topic zijn weer briljant: voordelige bureaustoelen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik heb gewoon blauwe billen en pijn in mijn hoofd van de val! Geen bureaustoel van Leen Bakker voor mij meer. Zou het een Leen Bakker samenzwering zijn?
nog net niet onderuit gegaan, wel een paar keer bijna, en met mijn motoriek is dat wel 'fantastisch'
Ik heb vandaag - alsof ik een hoogbejaarde was - een jonge Allochtoon moeten vragen mij te helpen de stoep af te gaan en nadat hij het in keulen hoorde donderen bood hij mij zijn arm en staken we samen over. Een schaamtevol, maar ook lief moment .
quote:iris1969 schreef op 05 januari 2010 @ 17:31:

Ik heb vandaag - alsof ik een hoogbejaarde was - een jonge Allochtoon moeten vragen mij te helpen de stoep af te gaan en nadat hij het in keulen hoorde donderen bood hij mij zijn arm en staken we samen over. Een schaamtevol, maar ook lief moment .Maar wel overeind gebleven?
Dat is karma, Zwieb. Succes met de blauwe plekken!
Hier van de week ook een wiel van de bureaustoel af, das pas een samenzwering. Overigens een ikea-stoel, uiteraard.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wat leuk Iris. Zo maak je nog es wat mee. :-)
Dik broodbeleg levert dikke billen, dus je kwam zacht neer.

David Dunning
Niet onderuit gegaan met mijn fiets (gelukkig). Op zich een wonder aangezien ik motorisch minder begaafd (flink gestoord, aldus Lemonman) ben.

Iris, wel een lief moment inderdaad
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:33:

Hier van de week ook een wiel van de bureaustoel af, das pas een samenzwering. Overigens een ikea-stoel, uiteraard.

Dat meen je niet...nu is er niemand meer die wil geloven dat we twee verschillende personen zijn. Wel een goed punt.

We hebben tot nu toe dus twee slachtoffers geveld door bureaustoelen in de laatste 72 uur. Wie sluit zich hierbij aan?
quote:Solomio schreef op 05 januari 2010 @ 17:33:

Hier van de week ook een wiel van de bureaustoel af, das pas een samenzwering. Overigens een ikea-stoel, uiteraard.Een stoelenmaffia samenzwering
Eergister ook gigantisch op de galerij uitgegleden op mijn heup, hoofd, schouder. Gister zout gehaald bij de gemeente en het hele ding vol gegooid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nah Zwieb, wat rot voor je.

Billen doen nog auw?

Kom maar hoor, het is allemaal niet eerlijk!

(ja, bij uitstek geschikt voor de huiliepijler dit topic)
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2010 @ 17:34:

[...]

Dat meen je niet...nu is er niemand meer die wil geloven dat we twee verschillende personen zijn. Wel een goed punt.

We hebben tot nu toe dus twee slachtoffers geveld door bureaustoelen in de laatste 72 uur. Wie sluit zich hierbij aan?Hier was het een stoel met 5 wieltjes, waar er dus 1 afviel. Maar de stoel bleef nog wel staan. En zoon zat erop, dus de schade bleef beperkt.

David Dunning
Mijn smurf en ik hebben de ijselijke tocht naar de supermarkt zowaar overleefd. Zó multifunctioneel, die kinderwagens! Je kunt er je kind in vervoeren en ze werken uitermate stabiliserend. Eigenlijk zijn ze kinderkar en rollator ineen (maar dat durft niemand hardop te zeggen )
quote:eleonora schreef op 05 januari 2010 @ 17:35:

Nah Zwieb, wat rot voor je.

Billen doen nog auw?

Kom maar hoor, het is allemaal niet eerlijk!

(ja, bij uitstek geschikt voor de huiliepijler dit topic)Met name mijn rechterbil klopt van de pijn En mijn hoofdpijn was na dagen eindelijk weg en die is nu opeens terug. Het is zo gemeen!
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2010 @ 17:36:

[...]

Met name mijn rechterbil klopt van de pijn En mijn hoofdpijn was na dagen eindelijk weg en die is nu opeens terug. Het is zo gemeen!Ik heb hoofdpijn zonder dat ik gevallen ben, ook toevallig zeker?

David Dunning
quote:Zwieber schreef op 05 januari 2010 @ 17:32:

[...]

Maar wel overeind gebleven?

Ja dat wel, maar deze gek had dus haar torenhoge hakken aan .

Hier geen afbrekende bureaustoelwielen, maar wel een grote kattenpisvlek op mijn computerstoel. Ook de katten doen mee in het complot, dus pas maar op.....
quote:AlettaJacobs schreef op 05 januari 2010 @ 17:36:

Eigenlijk zijn ze kinderkar en rollator ineen (maar dat durft niemand hardop te zeggen )
quote:iris1969 schreef op 05 januari 2010 @ 17:38:

[...]

Ja dat wel, maar deze gek had dus haar torenhoge hakken aan .

Hier geen afbrekende bureaustoelwielen, maar wel een grote kattenpisvlek op mijn computerstoel. Ook de katten doen mee in het complot, dus pas maar op.....Ik heb gelukkig geen kat maar er woont er wel een in de buurt die zo plotseling tevoorschijn kan komen dat je van schrik uitglijdt.
Haha Solomio en Leo zijn alvast met de nieuwe forumverdeling begonnen, leuk! Nu nog een roddelrubriek
Kan Mr Zwieber het niet even verzorgen?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven