3000+ deel 17
zondag 3 januari 2010 om 18:16
dit is een collage in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
dit is een overzicht in progress. Ben je hier nieuw dan komt je plaatje er vanzelf bij
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
respect voor elkaar.
persoonlijke postings niet quoten.
verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*
Heb ik dat?!
woensdag 6 januari 2010 om 02:54
Ow he mensen zijn er . Dochter slaapt dus ook nog niet iry?
Zit hier wakker te zijn terwijl ik natuurlijk moest slapen.
Maar gisteren een opwindende dag gehad met het huis en de spanning is nog niet uit mijn lijf. Straks wel weer een drukke dag. Moet om 8 uur weg naar therapie en gelijk door gaan werken tot 23.00.
Moet dus echt gaan slapen eigenlijk.
Zit hier wakker te zijn terwijl ik natuurlijk moest slapen.
Maar gisteren een opwindende dag gehad met het huis en de spanning is nog niet uit mijn lijf. Straks wel weer een drukke dag. Moet om 8 uur weg naar therapie en gelijk door gaan werken tot 23.00.
Moet dus echt gaan slapen eigenlijk.
woensdag 6 januari 2010 om 05:16
woensdag 6 januari 2010 om 08:09
woensdag 6 januari 2010 om 08:15
Morguh allen,
Ik moet de hele dag werken vandaag. Tussendoor even gaan bijlezen, want k verwacht het niet al te druk te hebben.
Justme, wat goed van je dat je dat zo 's morgens vroeg doet en je hebt toch wel een mobiel bij je? Gewoon doen alsof je belt, dat schrikt misschien al beetje af.
Bloempje. Wow al 10 km hardgelopen wat een energie!
Freak: S6 zo bij de opticien, misschien valt het mee
Bianca: Hoe is het met je moeder?
Doei allemaal. Misschien tot vanavond.
Ik moet de hele dag werken vandaag. Tussendoor even gaan bijlezen, want k verwacht het niet al te druk te hebben.
Justme, wat goed van je dat je dat zo 's morgens vroeg doet en je hebt toch wel een mobiel bij je? Gewoon doen alsof je belt, dat schrikt misschien al beetje af.
Bloempje. Wow al 10 km hardgelopen wat een energie!
Freak: S6 zo bij de opticien, misschien valt het mee
Bianca: Hoe is het met je moeder?
Doei allemaal. Misschien tot vanavond.