Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:vivafreak1 schreef op 06 januari 2010 @ 18:27:

Zeg Q had deze discussie even op 3000 gepost hadden we nu O&N gehad

Maar wel dank voor het lachen

Sorry.

Ik vond het gewoon te lang duren voor ik eindelijk eens een OP mocht doen. IEDEREEN mocht eerder dan ik. En ik kan dat natuurlijk niet over mijn kant laten gaan.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 18:48:

Op het poppetje naast je naam klikken kRikken.
Ik vind dat "krik" wel vrolijk staan eigenlijk. Misschien kunnen we dat in het beleidstopic even voorstellen, dat we als regel instellen dat er niet meer geüpt, maar gekrikt wordt. Vind ik wel bij Viva passen eigenlijk.

Krik.
Nog maar 3000. Ik ga nooit ergens bijhoren ben ik bang
Die K AH, met die chocladerepen 2 voor de prijs van 1........ en die pannenkoeken, gaat weer lekker zo het nieuwe jaar.
Lul niet Fus
Vergeet de tastoekoekjes niet Z&Z

(maar dan alleen de puur met amandel....)
Krik krik krik!!
Ik wil ook chocolade enzooooo mijn lever is een beetje ontstoken omdat k pfeiffer heb..
Daarom mag ik geen vet..
Ik lust momenteel eigenlijk helegaar geen chocolade meer. Er liggen hier zelfs nog 6 chocoladeletters
Nouhou Fuss, niet zeggen, had ik nog niet gezien.
Ik ga zo denkik in bad.. lekker
kringspiermusketier
quote:fussie schreef op 06 januari 2010 @ 18:51:

Nog maar 3000. Ik ga nooit ergens bijhoren ben ik bang Jij hoort al bij het meubilair.
.
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal.
.
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off your goal.
.
.
.
.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 19:01:

kringspiermusketier
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven