Over angels, beleid en discussies

20-11-2009 12:57 3177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
Hoewel...als ik ooit angel ambitie's heb, heeft Leo de juiste pijler wel al goed ingeschat.

Wie weet wat de toekomst brengt.

Maar ik denk dat ik een vette kruis bij ongeschikt krijg

* ook wel verdacht dat Naomi zo snel reageert op mijn verzoek *
quote:Vivamod schreef op 06 januari 2010 @ 22:02:

@loomii, daar geloof ik niets van. Het Groepje bestaat!

Jij had nooit de Da Vinci Code moeten lezen hè......
Ja, hey. Lé-zen! Notice me, please notice me, I'm an attention whore! quote:Ligeia wrote on 06 January 2010 @ 21:34:

Ik wil nooit op die lijst! Vammelevenie!...
Lijst, welke lijst, ik wil ook op de lijst
quote:minny schreef op 06 januari 2010 @ 21:21:

[...]

Ikke ook!

Niet dat ik het ooit zou worden, ben veels te stout volgens mij, maar sta toch gaarne op de lijst!

Nou kan ik natuurlijk niet achterblijven he. Zet me maar op de lijst.

Minny heeft namelijk al beloofd dat ik aartsengel mag worden.
Oh en de brainstormsessie in Hoofddorp lijkt me heel leuk!
Ach, en anders zijn we gewoon nog de meet-dictators toch Zwieb. Mag gaarne een beetje meet-modderen.
quote:Zwieber schreef op 06 januari 2010 @ 22:16:

Oh en de brainstormsessie in Hoofddorp lijkt me heel leuk!Ik wil ook wel brainstormen.
Ahum Zwieb dat heeft ze ookal aan mij beloofd, lekker zeg .....
quote:Zwieber schreef op 06 januari 2010 @ 22:16:

Oh en de brainstormsessie in Hoofddorp lijkt me heel leuk!Ja, daar wil ik sowieso graag bij zijn
quote:zusenzo schreef op 06 januari 2010 @ 22:18:

Ahum Zwieb dat heeft ze ookal aan mij beloofd, lekker zeg .....Echt niet! Zwieb is de enige echte aartsengel.

Jij mag hulp-engeltje worden, op Digi
Nou bedankt weer............ ik zie jou wel op de meet buiten....
Ghe, moet je wel komen dan he?
Ik wil wel brainstormen. Hoofddorp is ook lekker bereikbaar hier vandaan (Haarlem) als de bussen weer rijden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 22:07:

[...]

Jij had nooit de Da Vinci Code moeten lezen hè......
@ Noami: Aan het Angelschap moet ik echt niet denken, maar brainstormen lijkt me best leuk en heel nuttig. Zet mij maar op die lijst, als je interesse hebt in een (hopelijk) frisse wind.....
Ja ja dat zeg je nu.
quote:minny schreef op 06 januari 2010 @ 22:20:

[...]

Echt niet! Zwieb is de enige echte aartsengel.

Jij mag hulp-engeltje worden, op Digi Dank voor deze tijdige correctie van de misvatting van Zus..
quote:minny schreef op 06 januari 2010 @ 22:17:

Ach, en anders zijn we gewoon nog de meet-dictators toch Zwieb. Mag gaarne een beetje meet-modderen. En dat doe je verrekte goed! *steekt megaveer in reet*
Jammer , heb teweinig posts om ook op de lijst te mogen
*zit pruilend in een hoekje, heeft haar jubileum en mag nog geen aartsengel worden van Minny*

Nou ok dan Zwieb is een goede keus, dat wel, maar ik heb eigenlijk altijd gelijk, dus.
quote:lambo schreef op 06 januari 2010 @ 22:29:

Jammer , heb teweinig posts om ook op de lijst te mogen [afbeelding]Moet je voor deze lijst ook al weer een minimum aantal posts hebben? En hoeveel nu weer?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Zwieber schreef op 06 januari 2010 @ 22:28:

[...]

En dat doe je verrekte goed! *steekt megaveer in reet*Jij ook met lokatiejagen en alles daar!

Wanneer gaan we kijken?
quote:lambo schreef op 06 januari 2010 @ 22:29:

Jammer , heb teweinig posts om ook op de lijst te mogen [afbeelding]Postaantal is naar mijn weten geen vereiste.
quote:minny schreef op 06 januari 2010 @ 22:32:

[...]

Jij ook met lokatiejagen en alles daar!

Wanneer gaan we kijken?Kan jij ook een keer op een doordeweeksedag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven