3000+ Deel 18

woensdag 6 januari 2010 om 21:51
Ελλα φιλρακια
3000+
het kletsgroepje waar ook serieus gepost wordt, waar we samen geinen en grienen, waar maar drie regels gelden en dat zijn:
-respect voor elkaar.
-persoonlijke postings niet quoten.
-verdriet wordt niet vergeleken: elk leed is leed.
Have fun en we zullen zien hoe snel dit topic weer vol is...
Zus, met je 10.000 postings.
Bam en Floor, volgende week zijn jullie thuis
No en Bi van ons allen
*Minny mag onder geen beding en onder geen enkele omstandigheid geknuffeld worden*[/quote]
.

woensdag 6 januari 2010 om 22:27
Eerste een enorme voor Appel en voor Ibi... ik snap niet helemaal wat er aan de hand is Ibi maar ik lees dat je er in elk geval een kaaauuuteee-dag door hebt gehad, en das nie leuk nie!!
Mn moeder gaat hard achteruit. Is nu nog nauwelijks wakker en als ze even wakker is heeft ze óf pijn, óf dorst, óf ze wil anders liggen maar weet zelf niet hoe. Dus we helpen haar zoveel we kunnen. Door drinken te geven, aan een natte washand te laten sabbelen of haar te helpen bij het anders gaan liggen.
Ze is zooo zwak, kan niet eens de papegaai (dat houvast ding boven haar bed) goed beetpakken, dan valt haar arm gewoon weer naar beneden. Die arm vangen we dan op en leggen hem rustig neer omdat we als de dood zijn dat ie op haar buik valt, want dat doet enorm veel pijn.
Ik denk nog een paar dagen, ik hoop dat ze er nu al tussenuit glipt, dan heeft ze in elk geval deze mensonterende ellende niet meer!!
Mn moeder gaat hard achteruit. Is nu nog nauwelijks wakker en als ze even wakker is heeft ze óf pijn, óf dorst, óf ze wil anders liggen maar weet zelf niet hoe. Dus we helpen haar zoveel we kunnen. Door drinken te geven, aan een natte washand te laten sabbelen of haar te helpen bij het anders gaan liggen.
Ze is zooo zwak, kan niet eens de papegaai (dat houvast ding boven haar bed) goed beetpakken, dan valt haar arm gewoon weer naar beneden. Die arm vangen we dan op en leggen hem rustig neer omdat we als de dood zijn dat ie op haar buik valt, want dat doet enorm veel pijn.
Ik denk nog een paar dagen, ik hoop dat ze er nu al tussenuit glipt, dan heeft ze in elk geval deze mensonterende ellende niet meer!!

woensdag 6 januari 2010 om 22:29
woensdag 6 januari 2010 om 22:29

woensdag 6 januari 2010 om 22:30
Ja het gaat absurd snel No... aan de ene kant zwaar kl*te, aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan (voor haar).
Net een goeie week geleden kregen we de uitslag en begon ze met 12,5 mg morfine... nu is ze bijna van de wereld en zit ze al op 75 mg morfine, met daarnaast zetpillen en injecties tegen de pijn. Het is niet te bevatten en dat probeer ik dus ook maar niet
Net een goeie week geleden kregen we de uitslag en begon ze met 12,5 mg morfine... nu is ze bijna van de wereld en zit ze al op 75 mg morfine, met daarnaast zetpillen en injecties tegen de pijn. Het is niet te bevatten en dat probeer ik dus ook maar niet
woensdag 6 januari 2010 om 22:32
ja, dit klinkt niet echt meer naar leven Bi. Ik had jullie graag nog een tijdje in relatieve gezondheid gegund, maar als die er niet meer is, dan gun ik jouw moeder, maar jullie als omstanders ook, dat het snel afgelopen is. Ach Bi, ik denk veel aan je en aan je moeder.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!