Vertel hier je Uitstrijkje-anekdotes.
woensdag 6 januari 2010 om 17:19
Gisteren mocht ik weer voor een uitstrijkje, joepie. Nou ik draai er mijn hand niet voor om. Dus ik lag in vol ornaat, toen kwam de assistente erachter dat ze iets niet paraat had dus dat moest ze halen in de aangrenzende kamer, en dus ging de deur van het slot. Ik zei: laat de eendenbek maar even zitten hoor. En een paar seconden later ging de deur weer open en kwam er een wildvreemde man binnengestormd die recht in mijn eendenbek keek, sorry stamelde en niet wist hoe snel ie weer naar buiten moest.
Ik moest keihard lachen en door de druk zat de eendenbek niet meer goed, de assistente die binnenkwam begreep er niks van...
Ik moest keihard lachen en door de druk zat de eendenbek niet meer goed, de assistente die binnenkwam begreep er niks van...
woensdag 6 januari 2010 om 18:50
woensdag 6 januari 2010 om 18:51
Ik was hem alweer vergeten maar nu ik dit zo lees herinner ik het me weer:
Tijdens de bevalling van de eerste moest ik halverwege naar het ziekenhuis. Ik had mijn lelijkste onderbroek aangetrokken zodat ik hem na de bevalling gewoon kon weggooien. Het was dus zo'n vleeskleurige. Komt er halverwegen een arts in opleiding kijken. Tilt het laken omhoog en kijkt heeeeel vreemd en verbaasd. Zegt de verpleegkundige: "eeehm ze heeft haar onderbroek nog aan hoor!"
Dokter werd meteen heel rood!
Jemig zal hij nou echt gedacht hebben:"hoe moet dat kind er in hemelsnaam uit ik zie helemaal geen gat!"
Tijdens de bevalling van de eerste moest ik halverwege naar het ziekenhuis. Ik had mijn lelijkste onderbroek aangetrokken zodat ik hem na de bevalling gewoon kon weggooien. Het was dus zo'n vleeskleurige. Komt er halverwegen een arts in opleiding kijken. Tilt het laken omhoog en kijkt heeeeel vreemd en verbaasd. Zegt de verpleegkundige: "eeehm ze heeft haar onderbroek nog aan hoor!"
Dokter werd meteen heel rood!
Jemig zal hij nou echt gedacht hebben:"hoe moet dat kind er in hemelsnaam uit ik zie helemaal geen gat!"
woensdag 6 januari 2010 om 18:53
Echt gebeurd... Ik liet mijn spiraaltje zetten, alles was voorbereid, eendebek erin dus alles stond fijn open. De HA pakt de verpakking van het spiraal en roept: Nu gaat de echte doos open...
Ik heb mij HA nog nooit met zo'n rood hoofd gezien, en hem nog nooit zo zijn excuus aan horen bieden voor zijn 'ongepaste opmerking'... En dat terwijl ik de grootste lol had.
Ik heb mij HA nog nooit met zo'n rood hoofd gezien, en hem nog nooit zo zijn excuus aan horen bieden voor zijn 'ongepaste opmerking'... En dat terwijl ik de grootste lol had.
woensdag 6 januari 2010 om 18:58
woensdag 6 januari 2010 om 19:06

woensdag 6 januari 2010 om 19:10
woensdag 6 januari 2010 om 20:02
quote:meds schreef op 06 januari 2010 @ 19:14:
Vaginale echo bia, ik kreeg dat ding niet in mijn muil.
Maar wat moet je als je op je gyn valt? Boodschap in je schaamhaar scheren? Kwaaltjes veinzen, want ik ben al twee jaar niet meer geweestBriefjes in je doos stoppen. Zeker weten dat ze dat eruit halen en lezen. Is ook makkelijker dan zinnen in je schaamhaar te scheren...
Maar wat moet je als je op je gyn valt? Boodschap in je schaamhaar scheren? Kwaaltjes veinzen, want ik ben al twee jaar niet meer geweestBriefjes in je doos stoppen. Zeker weten dat ze dat eruit halen en lezen. Is ook makkelijker dan zinnen in je schaamhaar te scheren...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
woensdag 6 januari 2010 om 20:04
quote:meds schreef op 06 januari 2010 @ 19:14:
Maar wat moet je als je op je gyn valt? Boodschap in je schaamhaar scheren? Kwaaltjes veinzen, want ik ben al twee jaar niet meer geweestKan die man geen liplezen?
Maar wat moet je als je op je gyn valt? Boodschap in je schaamhaar scheren? Kwaaltjes veinzen, want ik ben al twee jaar niet meer geweestKan die man geen liplezen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 januari 2010 om 20:08
Weet je wat een halve oefenpop kost?
http://images.google.nl/i ... 8HUk2DUt2jgRu1W4PIWHPf3uc=&h=500&w=548&sz=39&hl=nl&start=14&um=1&tbnid=aPrRurFjPbo0mM:&tbnh=121&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3Dinwendig%2Bonderzoek%2Bgynea%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26sa%3DG%26um%3D1
http://images.google.nl/i ... 8HUk2DUt2jgRu1W4PIWHPf3uc=&h=500&w=548&sz=39&hl=nl&start=14&um=1&tbnid=aPrRurFjPbo0mM:&tbnh=121&tbnw=133&prev=/images%3Fq%3Dinwendig%2Bonderzoek%2Bgynea%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26sa%3DG%26um%3D1
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 6 januari 2010 om 20:10
quote:Starshine schreef op 06 januari 2010 @ 17:29:
Nou, ik moest eens voor een uitstrijkje en ging vooraf nog even de pruim wassen (want je wilt wel fris de tafel op). Helaas had mijn dochter die dag glitters op haar gezicht gedaan en dat weer afgewassen met dat washandje. Je begrijpt de verraste blik van de huisarts.
zoiets Meds?''Single''
Nou, ik moest eens voor een uitstrijkje en ging vooraf nog even de pruim wassen (want je wilt wel fris de tafel op). Helaas had mijn dochter die dag glitters op haar gezicht gedaan en dat weer afgewassen met dat washandje. Je begrijpt de verraste blik van de huisarts.
zoiets Meds?''Single''
woensdag 6 januari 2010 om 21:09
Jezus, ik ben echt saai.
Ik kwam binnen, deed mijn ondergoed uit en rok omhoog, ging liggen in de beugels. Er werd wat gefrummeld en het was klaar.
2 weken later de uitslag. Alles was goed.
De verloskundige heb ik trouwens wel recht in haar gezicht gepiest. Ik moest persen tijdens het bevallen, maar moest ook piesen, volgens haar moest ik niet piesen maar persen.
Ook goed.
Ik zie nog zo tussen mijn gespreide benen door een straal plas in haar gezicht vliegen, en veel en hard hoor ! Haar bril en haren dropen. Zij was niet blij. Ik wel, luister dan gewoon naar een vrouw als ze zegt dat ze niet moet persen maar piesen.
De relatie met deze verloskundige is ook nooit meer goed gekomen.
Ik kwam binnen, deed mijn ondergoed uit en rok omhoog, ging liggen in de beugels. Er werd wat gefrummeld en het was klaar.
2 weken later de uitslag. Alles was goed.
De verloskundige heb ik trouwens wel recht in haar gezicht gepiest. Ik moest persen tijdens het bevallen, maar moest ook piesen, volgens haar moest ik niet piesen maar persen.
Ook goed.
Ik zie nog zo tussen mijn gespreide benen door een straal plas in haar gezicht vliegen, en veel en hard hoor ! Haar bril en haren dropen. Zij was niet blij. Ik wel, luister dan gewoon naar een vrouw als ze zegt dat ze niet moet persen maar piesen.
De relatie met deze verloskundige is ook nooit meer goed gekomen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 6 januari 2010 om 21:13
Haha, Starshine, dr Koudstaal! Ik woonde ooit nog elders, daar waren geen vrouwelijke gyneacologen, die ik toch liever had. Dus naar dat ziekenhuis gebeld, specifiek om vrouw gevraagd. Afspraak gemaakt, zit er keurig te wachten. Komt hij me oproepen. Ik kon alleen maar verbouwereerd uitroepen: Maar u bent een man!!
woensdag 6 januari 2010 om 21:29
woensdag 6 januari 2010 om 22:40
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 21:29:
Ik heb het de laatste keer echt gezellig met mijn huisarts gehad tijdens het uitstrijkje en we hebben samen vreselijk gelachen. Kreeg nog een hand van hem met de woorden " dit was mijn leukste uitstrijkje ooit " .Heb jij hem uitgestreken dan?
Ik heb het de laatste keer echt gezellig met mijn huisarts gehad tijdens het uitstrijkje en we hebben samen vreselijk gelachen. Kreeg nog een hand van hem met de woorden " dit was mijn leukste uitstrijkje ooit " .Heb jij hem uitgestreken dan?