Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
quote:delphicat schreef op 06 januari 2010 @ 23:52:

[...]

Kun jij niet even mijn gemiddelde opkrikken terwijl ik slaap?

Volgens de wet heet het dan verkrachting, heb ik begrepen. Ik weet niet hoor, maar aanzetten tot een misdaad is óók strafbaar, toch?

Je kunt ook gewoon heel vriendelijk vragen: "Boogje, wil je mijn gemiddelde even opkrikken? Ik wil er best voor wakker blijven!"

Da's voor Boogje misschien ook wel fijner...
Ho-oooi Haasje
Haasje, jij moet er echt nog VEEEEEL!!!

Jij zit gewoon nog onder de 100!
over 5 jaar hoor ik misschien ook wel bij "het"groepje.
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 23:57:

Jij zit gewoon nog onder de 100! (ik kan dat dus nergens zien hè...... ik voel me echt genaaid!)
Ik kom nog niet eens in de buurt dus ik zal veel op dit topic te vinden zijn.
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:55:

Een schadeclaim neerleggen bij Viva omdat jij achterlijk bent. Nou, ik ben reuze benieuwd naar de uitslag

Tja.. was het hier maar Amerika.. .. dan kun je de fabrikant van je magnetron aanklagen omdat er NIET in het boekje staat dat je je hondje niet moet drogen in de magnetron...

of Mcdonalds.. omdat ze de koffie te heet maken en je je kruis verbrand als je de koffie in je schoot mikt..

of bij iemand inbreken en vallen over een rolschaats die in de huiskamer ligt te slingeren en dan met succes de eigenaar van het huis aanklagen...

ach, wat een geweldig land..
Op het poppetje naast je naam klikken.
Zo weinig berichten en dat weet ik dan weer wel?!
Haasje, hoe het moet is me bekend. Het heeft bij mij alleen niet het gewenste resultaat.
quote:boogje schreef op 06 januari 2010 @ 23:58:

ach, wat een geweldig land.. Ik vind vooral de vuurwapenwet geweldig.
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 23:58:

(ik kan dat dus nergens zien hè...... ik voel me echt genaaid!) .. tja.. ingewikkeld zo'n forum he..
Qwertu, hoe voelt dat nou om bij "het" groepje te zitten

En bestaat "het" echt?
ben benieuwd naar dat "Het Groepje".. is het groot?
quote:boogje schreef op 07 januari 2010 @ 00:01:

.. tja.. ingewikkeld zo'n forum he.. Ik heb het al (nou ja...al) gevonden. Het is dat poppetje bóven je avator, niet die daar onder.....
quote:loomii schreef op 07 januari 2010 @ 00:03:

Ik heb het al (nou ja...al) gevonden. Het is dat poppetje bóven je avator, niet die daar onder.....goh.... die had ik dan weer niet gevonden... da's nieuw.. ..
quote:Haasje82 schreef op 07 januari 2010 @ 00:01:

Qwertu, hoe voelt dat nou om bij "het" groepje te zitten

En bestaat "het" echt?Nou, ik vind het dus een beetje een deceptie. Iedereen hier is reuze vriendelijk tegen me verder hoor (op een enkele uitzondering na, van wie we het inmiddels wel gewend zijn, ik noem geen namen... ), maar ik had toch echt wel een soort van warm welkom verwacht, een soort van overgangsrite... niets van dat al. Zelfs geen ontgroening. Ja, d'r wordt een beetje gedreigd met een gangbang, maar dat is het wel...
Loom:.. ik dacht dat jij veel meer posts zou hebben trouwens.. valt nogal mee... eens kijken of ik daar overheen kan komen..
Grappig, dat Loomii zich juist niet bewust is van het poppetje bovenop, terwijl Boogje geen oog heeft voor het poppetje onderop.

Je zou haast denken dat er toch sprake zou kunnen zijn van iets van een rolbevestigende kokervisie ofzo...
quote:qwertu schreef op 07 januari 2010 @ 00:06:

Iedereen hier is reuze vriendelijk tegen me verder hoor (op een enkele uitzondering na, van wie we het inmiddels wel gewend zijn, ik noem geen namen... Jaaaaa, dat ben ik
quote:boogje schreef op 07 januari 2010 @ 00:07:

Loom:.. ik dacht dat jij veel meer posts zou hebben trouwens.. valt nogal mee... eens kijken of ik daar overheen kan komen.. Loomii heeft niet zo veel posts nodig om haar punt te maken. Dat kan ze vaak al in één sneer.
quote:boogje schreef op 07 januari 2010 @ 00:07:

Loom:.. ik dacht dat jij veel meer posts zou hebben trouwens.. valt nogal mee... eens kijken of ik daar overheen kan komen.. Mijn posts springen er nogal uit vanwege de kwaliteit. Ik heb er dus naar verhouding minder van nodig om bij het niet bestaande groepje te horen.
Hé, ik krijg gezelschap in het topic "hoe overleef ik de kleutertijd"!
quote:loomii schreef op 07 januari 2010 @ 00:09:

[...]

Mijn posts springen er nogal uit vanwege de kwaliteit. Ik heb er dus naar verhouding minder van nodig om bij het niet bestaande groepje te horen.Ghegh, Boog, eerst eens zien of je dáár overheen komt.
quote:qwertu schreef op 07 januari 2010 @ 00:09:

Hé, ik krijg gezelschap in het topic "hoe overleef ik de kleutertijd"! Zit jij nog in je kleutertijd?.... .. ah.. dat verklaart een hoop..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven