Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Ow, leuk, filmpjes!

http://www.youtube.com/watch?v=DdGzyN1KZF0
quote:boogje schreef op 07 januari 2010 @ 00:28:

?.. da's die kleutertijd waar je het over had he? Jep. Ik kijk dit elke dag.
quote:loomii schreef op 07 januari 2010 @ 00:28:

Ow, leuk, filmpjes!

http://www.youtube.com/watch?v=DdGzyN1KZF0
nog een filmpje dan..

http://www.youtube.com/watch?v=8ZepG2db6lM
En alsof de infantilisering nog niet compleet was met het kijken alleen... ik zit de hele avond al met dit liedje in mijn hoofd. En ik vind het práchtig.

http://www.youtube.com/watch?v=YeA6kYj3nJg
quote:boogje schreef op 07 januari 2010 @ 00:37:

nog een filmpje dan..

http://www.youtube.com/watch?v=8ZepG2db6lM
Ik ga naar bed trouwens. Even een ander gemiddelde opkrikken. Uren slaap, zeg maar.
Welterusten.......
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Slaap lekker.....
welgemeend hoor......

Wat een postings Qwertu
quote:binkie14 schreef op 07 januari 2010 @ 00:47:

welgemeend hoor......

Wat een postings Qwertu

En allemaal kwalitatief hoogstaand. Ja, ik ben d'r maar druk mee.

Trusten!
quote:qwertu schreef op 07 januari 2010 @ 00:49:

[...]

En allemaal kwalitatief hoogstaand. Ja, ik ben d'r maar druk mee.

Trusten!

Maar goed jij zit dan nu ook bij "het groepje"

Ik was gister druk met mijn zoontje die bedacht dat hij niet meer ging slapen. Wat een feest, de hele nacht bezig!!
623 (48)

Goedemorgen!
624 (47)

Als het hier zo rustig blijft, dan wordt het nog een zware dobber vandaag...
Ik dacht dat ik goed bezig was, maar nu ik eens een keer inlog op een PC blijkt dat ik nog geen 5000 postings op mijn naam heb staan

Tijd om een topics te gaan vervuilen zodat ik ook mee ga tellen
Vergeleken met mijn aantal postings hoor jij al bij de "incrowd" Haha
Goeiemorgen! Heb klokje rond geslapen haha
Ik ben jaloers op je kabouter!!
kun je nou beter je kachel constant op 20 graden laten staan, dat hij dan constant stookt. Of als het warm in huis is je kachel uitzetten en dan later weer opstoken als je het weer koud hebt? Ik heb echt geen idee wat het allemaal kost hahah!
Heb geen zin om alles bij te lezen, maar jemig wat is hier een hoop onzin gel*ld!!!
quote:Haasje82 schreef op 07 januari 2010 @ 11:27:

Ik ben jaloers op je kabouter!!Wil wel met je ruilen hoor
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 11:27:

kun je nou beter je kachel constant op 20 graden laten staan, dat hij dan constant stookt. Of als het warm in huis is je kachel uitzetten en dan later weer opstoken als je het weer koud hebt? Ik heb echt geen idee wat het allemaal kost hahah!Haha... daar heb ik thuis ook de hele tijd een discussie over. Maar dan gaat het om de nacht. Ik vind het onzin een verwarming ongeveer 8uur voor niks te laten branden, mn vriend meent dat het meer kost om 's ochtends die kou te verdrijven. Een beetje kip en ei..
Ja idd! Daarover gaat het hier dus ook, snachts houden de dekens mij wel warm! Maar ik heb ook voor het eerst een CV dus ik weet helemaal niet hoeveel eneco nu aan me verdiend haha! Stroom én water?
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 11:27:

kun je nou beter je kachel constant op 20 graden laten staan, dat hij dan constant stookt. Of als het warm in huis is je kachel uitzetten en dan later weer opstoken als je het weer koud hebt? Ik heb echt geen idee wat het allemaal kost hahah!

Als je een thermostaat hebt, en je wilt graag dat het 20 graden is in huis, dan zet je hem op 20 en blijf je er verder vanaf. Anders ga je zelf voor thermostaatje spelen door voortdurend de boel af en aan te zetten. Niet handig, daar is dat apparaat voor.

Als je geld wilt besparen zet je hem een graadje (of een halve) lager dan 20.

En een uur voordat je naar bed gaat, kan hij op de nachtstand. Bij mij is dat 14 graden, een vriendin zet hem bv op 11. Dat laatste vind ik echt te koud in huis, brrrr.
quote:Kabouter23 schreef op 07 januari 2010 @ 11:30:

Ja idd! Daarover gaat het hier dus ook, snachts houden de dekens mij wel warm! Maar ik heb ook voor het eerst een CV dus ik weet helemaal niet hoeveel eneco nu aan me verdiend haha! Stroom én water?

Nee, geen water

Je cv is een gesloten systeem, daar wordt geen water verbruikt. Je moet hem wel af en toe bijvullen (eens per jaar of zo?).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven