** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een plaatje gemaakt. Na zoveel jaar. Was het wel vaker van plan maar soms moet ik ook even een schopje onder mn kont krijgen... (dank aan Nemo)

Wilde eigenlijk een actuelere, maar kon geen impala in de sneeuw vinden ;)
.
Whaaaah spannend spijker, you go girl! Lijkt er op dat je hem leuk-leuk-leuk vind Maar hoe zit het nu verder met je lange-afstand-vent, helemaal verleden tijd?

Moest echt zo lachen om die uitglijder van file (vind 't wel vervelend voor je dat je gevallen bent, maar 't stond zo leuk geschreven)

Ik ben weer positief! Vandaag weer een berichtje vanuit 't zuidelijk halfrond. Weetje, soms vraag ik me af of ik niet gewoon terug moet proberen te gaan omdat ik hem zo ontzettend erg mis....
Spijker, niks mis met vooroordelen, als je ze maar los kunt laten.

Mevrouwtje, zie,komt goed. En definitief terug? Zo ja, dan eerst je diploma halen. Een diploma is je eerste man, of wat ze in Suriname ook mogen zeggen.

Ik ben blij dat jullie lachen om mijn uitglijder. Terecht, het beste vermaak is immers leedvermaak.Ik heb er zelf ook om gelachen. Toen ik bijgekomen was. Want het was wel een uitglijder van de genantste soort, dus niet vallen en opstaan en hopen dat niemand het heeft gezien, maar serieus benen in de lucht enzo. Erg. Ik dacht nog: ik ben blij dat dit een grote stad is en niemand me dus herkent. In een dorp hoor je dan zaterdag bij de bakker meteen: 'Noh, ik zag je gaan hoor woensdag. Dat zag er lelijk uit'. Ja fijn dat je dat oprakelt.

Impala, ik vind dat echt een vieze uitdrukking voor seks. Voor mij zou het al niet meer hoeven dan. Maar goed, ik hou niet van honden.
die slijmbal!

Impala, ik zou zeggen, zoek een latino Mijn vriend was van het begin af aan al heel attent, kwam bv. mij ophalen van de sportschool alleen om me naar huis te wandelen, droeg altijd mijn tasjes, en gaf vaak onverwachte cadeautjes. Ook goedkope dingen hoor, of hij zong liefdesliedjes voor me, of kookte lekker (dat was onze eerste date: hij nam me mee naar de markt en zei 'kies maar uit wat je wilt dan maak ik het voor je klaar'). Toen we een half jaar ofzo wat hadden kwam hij thuis met een beige broek in mijn maat want 'het was hem opgevallen dat ik nog niets in die kleur had in mijn garderobe' Ik vind het stiekem hartstikke leuk om helemaal vol te hangen met sieraden die hij me heeft gegeven. Verder doet hij ook andere 'luxe' dingen zoals mijn haren wassen, mijn schoenen poetsen, en dat soort dingen. Een keer was hij naar Parijs, toen waren we echt platzak allebei, en toen kwam hij terug, zei hij dat hij geen cadeautje had kunnen kopen vanwege het geld, maar toen had hij allemaal mode tijdschriften meegenomen met de verslagen van de laatste modeshows omdat hij wist dat ik er van hou. Dat soort dingen is voor mij dus net zo waardevol.

Ik doe trouwens ook al die shit voor hem hoor, niet dat we een dienaar-meester relatie hebben ofzo. Ik vind het ook leuk om hem in de watten te leggen en sta bv. gerust op om drinken te halen voor hem als ik zelf geen dorst heb en we zitten film te kijken ofzo, ik kook extra lekker en maak vanalles (en ik geniet er dan het meest van als mijn vriend de koelkast openmaakt en niet weet wat hij moet pakken omdat hij alles lekker vindt ), ik knip zijn teennagels en al die dingen haha.

Wij hebben wel een verwen-relatie.
Mevrouwtje, gelukkig! En eens met Fille, eerst afstuderen (nog maar een halfjaartje toch? Echt dat kom je echt echt echt echt echt door! Maar... gingen jullie niet naar Azië....?)

Ik hou ook niet van dat soort opmerkingen trouwens Fille (verrassing ), in een gesprek met vrienden ok, maar als voorspel... nee. Maarja ik vind niets aantrekkelijk, ook niet 'zullen we er nog even tegenaan' of wat voor andere dingen je maar kan verzinnen. Brrrr. Toen Ine zei 'als ik zin heb bel ik de buurman op' dacht ik dat ook al. Wat zeg je dan? Ik zou dus echt alleen eufemismes gebruiken hoor, of je zin hebt om wat te komen drinken ofzo. Gewoon niet aantrekkelijk
Bij hij wast mijn haar moet ik meteen aan SATC denken als Miranda en Steve op huwelijksreis zijn en hij haar haar wil wassen omdat dat romantisch is en vervolgens met een brok zeep in de weer gaat.
'Kom je 'm er effe inhangen'

Nee dat soort dingen doen het ook niet voor mij.
Je knipt zijn teennagels.... Sorry marg maar serieus, je knipt zijn téénnagels?

Nee, dat is niet romantisch. Dat is niet verwennen. Dat is gewoon maf. Teennagels knippen en pijpen op de wc, ik loop wel tegen mijn eigen preutse grenzen aan in dit topic!

PS

Zien jullie iets aan mij? Ja? Zien jullie het? Ziet er heel anders uit he!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:fille schreef op 06 januari 2010 @ 23:26:

Bij hij wast mijn haar moet ik meteen aan SATC denken als Miranda en Steve op huwelijksreis zijn en hij haar haar wil wassen omdat dat romantisch is en vervolgens met een brok zeep in de weer gaat.

Hahaha, ik heb echt te weinig SATC gekeken, want die ken ik niet!

Mijn haar is nog nooit gewassen maar zondagochtend stelde hij wel voor om samen te douchen en heeft me toen liefdevol ingezeept.

Ik was natuurlijk romantisch als een baksteen dus toen hij de zeep pakte vroeg ik serieus 'stink ik'? Ja nou, kan toch? Soms stink ik 's ochtends hoor. Maar nee ik stonk niet, hij vond t gewoon leuk om me in te zepen.

En gelijk had ie.
Ik zie het metéén!

Ik vind de teennagels ook niet romantisch. Maar nou moet ik zeggen dat ik ook niet heel romantisch ben, dus er zijn wel meer dingen in het rijtje waar ik gewoon een beetje zenuwachtig van zou worden. Maar ik hou wel van weekendjes weg e.d. en de koelkast vol met lekkere dingetje vind ik héél lief.
Slijmbal.

In het engels. zo moeilijk

Sucker up klinkt voor geen meter.

en slimeball doet het ook gewoon niet...

Leg dat maar eens uit.
Trusten!

Morgen 2e tentamen.

Die ga ik dus ECHT NIET verpesten

- ik geloof erin, ik geloof erin, ik geloof erin, ik geloof erin -

Op hoop van zegen
Ik geloof er ook in. Slaap lekker, succes en ik duim.
Ik duim met je mee Nemo, zet m op!
Jij gaat het echt wel halen, Nemo! Zal ook voor je duimen morgen.

Hmm, ik heb E.'s nagels ook wel eens geknipt. En toen ik zo ziek was heeft ie mn kots ook wel eens opgeruimd (dat vond ik zelf dan weer niet zo fijn, deed het liever zelf, maar hij was me voor).

Vind t niet zo raar eigenlijk. Tis toch je eigen vent.
Ik vind iemands nagels knippen heel eng. Straks knip ik er naast. Nee, dat doet hij maar zelf. Ik vind het ook niet romantisch.

Kots opruimen als iemand ziek is vind ik nogal vanzelfsprekend. Wat doe je anders? Schreeuwen? "Gadverdamme, zit je nou alweer te kotsen? Ruim het op. Ruim het op zeg ik je!"
Ik knip zijn teennagels niet uit romantiek hoor Niet dat ik zeg he schat, ben je er eindelijk, ik heb de kaarsjes aangestoken, Marvin Gaye opgezet en het nagelschaartje klaargelegd. Dat niet dus. Ik vind het gewoon de lol van dat soort 'persoonlijke' dingen doen bij elkaar. Meer confessions? Ik knip ook zijn okselhaar, ik ga gerust plassen als hij staat te tandenpoetsen. Maar ik doe er niet moeilijk over, ik epileer soms ook de haartjes bij mijn broertje tussen zijn wenkbrauwen, ik maak mijn vaders oren schoon met een wattenstokje (en toen ik in een naïeve periode dacht dat het een goed idee was om mijn oksels te harsen voortaan heb ik ook de hulp van mijn vader ingeroepen). Het leukste vind ik een hele pedicure (het leukste vind ik eelt wegsnijden met een mesje, dat doe ik ook bij mezelf, maar ik heb dan nooit veel), maar daar heeft mijn vriend dan weer het geduld meestal niet voor. Als mijn vriend me wast onder de douche wast hij alles, onder mijn oksels, tussen mijn tenen, etc.

Knijpen jullie nooit puistjes of mee-eters uit? (ik dacht dat dat wel universeel genot was )

Met vriendinnen lakken we ook elkaars nagels ofdoen elkaars haar, mijn nichtje harste mijn benen, enzovoort enzovoort enzovoort.

Laatst was ik in de hammam en dat dan iedereen elkaar scrubt en inmasseert met olie, vinden jullie dat ook raar?

Maargoed, ik doe het dus niet uit romantiek of uit voorspel of wat dan ook, gewoon uit 'samenzijn'. Maar ik weet nog heel goed de eerste keer dat ik zijn tandenborstel moest gebruiken, toen moest ik wel een mega drempel over. Maar zoals jullie zien, daarna ging het dan ook helemaal los
Nemo, succes morgen! Je kan het!
Ik hoor het al, jullie willen de hond niet uitlaten ;)

Het klinkt niet zo ranzig als het leest, hij kijkt er heel guitig bij en ik kan er wel om lachen. Zal ik hem er ff in hangen, da's weer van een héél andere orde voor mij.

Goedkope/gratis lieve dingen doet hij gelukkig wel, anders zou er niks aan zijn he. Liedjes zingen, toneelstukjes opvoeren, mijn rug scrubben en mn haar knippen, lekkers maken, dekentjes om me heen slaan, mijn hoofd masseren, Marokkaanse kruidendrankjes brouwen als ik ziek ben (bleeeeh), mij favo tv programmas opnemen als ik er niet ben. En dus warme sokken kopen En het belangrijkste: me elke dag aan het lachen maken

Maar het is gewoon een krent als het om geld gaat. Toen ik hem leerde kennen had-ie geen cent te makken en dacht ik dat het daardoor kwam. Maar nu verdient hij prima, en wil hij nog niks uitgeven. En dat is soms wel jammer en irritant.

Succes morgen Nemo !
.
Van te romantisch krijg ik ook de kriebels. Kaarsjes en rozenblaadjes zijn niet aan mij besteed. Maar naar de markt gaan en dan zeggen: zoek maar wat lekkers uit, dat is wel heel erg sweet.

Ik zou trouwens noooit iemand met een mesje in de buurt van mijn eelt laten komen. En me door een vriendin laten scrubben, wassen of ontharen, nee ook liever niet. Ik ben wel eens in een marokkaanse hamam geweest en zag met enig afgrijzen hoe dat allemaal aan elkaar zat te plukken.
.
Plassen bij iemand in de buurt doe ik ook nooit moeilijk over (dus als je daar niet tegen kan, zorg dat je niet met mij in de badkamer terecht komt ), puistjes uitknijpen bij anderen vind ik heel vies, maar mijn broer en zus deden het wel altijd bij mij (desnoods met houtgreep als ik niet meewerkte). Tandenborstel gebruik ik alleen van mijn zus (en haar vriend kan die ook gebruiken, dus kan me voorstellen dat andere mensen dat weer vies vinden).

Nagels lakken en haren doe ik niet, omdat ik het niet kan. Vergeet niet dat ik niet zo handig ben he. Ik kan me dus ook goed voorstellen dat mensen zeggen: 'Fille met een nagelschaartje in mijn buurt? Dank je feestelijk, dat kost me m'n tenen'. Zo, even mijn zelfkennis tentoonspreiden. Als mijn zus de nageltjes van mijn nichtje knipt vind ik dat ook doodeng. Dat heet dan weer projectie.
quote:fille schreef op 07 januari 2010 @ 00:14:

Kots opruimen als iemand ziek is vind ik nogal vanzelfsprekend. Wat doe je anders? Schreeuwen? "Gadverdamme, zit je nou alweer te kotsen? Ruim het op. Ruim het op zeg ik je!"

Ja, is ook slecht voorbeeld, want dit is nogal vanzelfsprekend.

Maar, een ander z'n tandenborstel, puistjes uitknijpen (niet bij iedereen hoor) en wat er al niet meer is opgenoemd vind ik ook zo niet erg. Er zijn natuurlijk wel grenzen he
Jee, wat is het hier gezellig! Tuurlijk ben ik ook nog steeds een meelezert, dus misschien moet ik voor de gelegenheid maar even komen zwaaien.

Ik mis jullie soms stiekem best een beetje...
Nou Etosha: feel free again!

Wij missen jou ook!

Ik ga nog even stampen, kwam net tot de conclusie dat het er nog niet helemaal in zit.

Fijn examens om 13u... dat geeft nog wat lucht.

Paiq update: een fransman die in Amsterdam woont waar ik nu een tijdje mee chat heeft gisteren gebeld (wat ie eerst niet durfde de schijterd) en nu is ie moed aan het verzamelen om langs te komen (alhoewel ik al gezegd heb dat ik graag een vent met ballen heb niet 1 die niet durft te bellen. Als we elkaar leuk vinden gaan we een fietsvakantie door Argentinie doen

een kleine surinamer (vind ik echt een nadeel hij is 1.70..) die me wel heel erg aan het lachen maakt (heeft ook gebeld maar was aan het werk) neemt me mee uit als mn examens achter de rug zijn.

Mr Lek nog steeds van de aardbodem verdwenen. Maar dat geeft niet.

Dokter J is ook niet meer online geweest en euh.. Dat waren de belangrijkste

Spijker: buurman nog gezien? nog steeds geen nieuws van Bassist?
2 jaar zit je op een houtje te bijten en dan kan je een nieuwsflits doen over al je mannen
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 07-01-2010 08:31
Reden: Ben wel benieuwd wanneer ik heb beu ben ;-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven