wil niet meer verder zo...

07-01-2010 10:40 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Val maar meteen met de deur in huis...ik weet t gewoon niet meer...zit in een relatie met een man die ik al vanaf met 16de heb en een dochter van net 4 jaar..

Zijn een paar jaar uit mekaar geweest en toch weer bij mekaar gekomen en boem zwanger en toen onze dochter 1 mnd was ervoor gegaan daarvoor beetje latrelatie gehad ook zonder hem bevallen...

Nu zit ik op t punt dat ik op ben ken niet meer moeilijke tijd gehad veel sterfgevallen onverwerkt verleden en niet echt veel aan ouders en zus ben gewoon op en depressief...loop al bij psycholoog maar wil gewoon uit deze relatie maar heb de kracht niet om de stap te zetten want weet gewoon dat hij niet wil vertrekken en me op alle punten tegen gaat werken...

Loop hier al heel lang mee onze relatie stelt ook niet veel meer voor er is geen affectie sex of wat dan ook en heb er om gesmeekt hoor maar beloofd beterschap maar doen ho maar...

Sta voor mij gevoel overal ook alleen voor met het huishouden en opvoeding en zit nu ook nog met een hernia..

Sorry voor mijn geklaag maar weet het echt niet meer heb al van alles uitgezocht wordt hier ook nergens mee geholpen van gemeente uit en kan nergens terecht maar wat moet ik nou...

zucht....
Ach, meissie, toch......

Weet niet zo goed wat te zeggen, komt tijd, komt raad, maar wil je wel effe een geven.
Dank je...ik ben nu gewoon zo verdietig dat ik niks meer durf te ondernemen maar weet ook dat dit niet verder kan....
Als je op dit moment 'n lat-relatie hebt is het toch niet zo moeilijk er 'n punt achter te zetten? Je hebt dan tenslotte je eigen woning, dus laat je ex weten dat het over is en vervang je sloten.
Och, hier ook een voor jou!

Wat een narigheid waar je nu in zit....

Hier ook een beetje hetzelfde advies, komt tijd, komt raad.

Weet in ieder geval dat het ooit beter wordt. Je loopt bij een psycholoog? Heb je daar wat aan?
Wat ik ervan begrijp elninjoo is dat ze nu weer samenwoont maar een latrelatie heeft gehad.

Is het niet mogelijk dat hij weggaat ipv jij? Wat heb je precies allemaal bij de gemeente besproken dan?
quote:elninjoo schreef op 07 januari 2010 @ 10:51:

Als je op dit moment 'n lat-relatie hebt is het toch niet zo moeilijk er 'n punt achter te zetten? Je hebt dan tenslotte je eigen woning, dus laat je ex weten dat het over is en vervang je sloten.Dat zal wel wat rust geven, maar kan begrijpen dat je daar emotioneel nu niet aan toe bent.
Begin in ieder geval met uitzoeken welke stappen je moet ondernemen om je los te kunnen maken. Ook de juridische gevolgen laten uitzoeken die dit heeft voor jou, je huis en de kinderen.

Maakt deze relatie je sterker of zwakker? Want als het zwakker is, en dat schrijf je, is het een kwestie van hoe langer je wacht, hoe moeilijker het is je los te maken. De jongste is nu nog klein en zal er niets van mee krijgen. Ik zou als ik jou was niet te lang wachten en alhoewel het veel kracht en energie kost, zal het je ook weer veel teruggeven als je eenmaal alleen woont en je je niet meer druk hoeft te maken of deze relatie die niet werkt.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
anoniem_64069 wijzigde dit bericht op 07-01-2010 11:00
Reden: helse taalfout
% gewijzigd
He, wat vervelend allemaal! Dikke knuffel.

Probeer ook een afspraak bij MAatschappelijk Werk te maken. ZIj weten de wegen als je inderdaad actie wilt ondernemen en kunnen je heel goed helpen. En blijf vooral naar de psychologe gaan, want dat lucht in ieder geval lekker op. En wij bieden volgens mij ook graag een luisterend oor als je even stoom af wilt blazen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb geen latrelatie die had ik tijdens mn zwangerschap..heb opties genomen en loot mee met woningen maar hij is kostwinner ik zit thuis en krijg geen uitkering zolang ik nog zo zit of hij niet weg gaat werken kan ik nu niet vanwege een hernia anders had ik dat echt gedaan...maar hij is hoofdbewoner en nogal koppig en hard als ik mn hart lucht krijg ik van alles voor mn voeten gegooid...hij kan nogal gemeen zijn...

De psycholoog lucht wel beetje op maar die luisterd alleen die zegt verder niet veel...
Een goede psycholoog leert je naar jezelf te luisteren Moppie..

Misschien toch nog eens proberen? Als jij helder hebt wat je wilt, dan kun je daaraan gaan werken.

Heel veel sterkte, je klinkt alsof je er erg doorheen zit. Daarom is het wel tijd om echt iets te gaan doen
quote:moppie32 schreef op 07 januari 2010 @ 11:02:

Heb geen latrelatie die had ik tijdens mn zwangerschap..heb opties genomen en loot mee met woningen maar hij is kostwinner ik zit thuis en krijg geen uitkering zolang ik nog zo zit of hij niet weg gaat werken kan ik nu niet vanwege een hernia anders had ik dat echt gedaan...maar hij is hoofdbewoner en nogal koppig en hard als ik mn hart lucht krijg ik van alles voor mn voeten gegooid...hij kan nogal gemeen zijn...

De psycholoog lucht wel beetje op maar die luisterd alleen die zegt verder niet veel...Heb je wel hiervoor gewerkt dan? Zo ja, dan heb je waarschijnlijk recht op een ziektewetuitkering dan wel een WIA, Heb je dit goed laten uitzoeken?
Misschien moet je niet alleen naar een psycholoog maar ook naar een maatschappelijk werker. Die kan wat meer kijken naar de praktische kant, kan doorverwijzen, kan misschien een urgentieverklaring voor je regelen enzovoorts. Je kunt nog zoveel praten over je problemen maar er wat mee doen doet meer dan opluchten alleen.

Ik denk dat je echt in actie moet komen, hier haal je niets meer dan ellende uit.
Er zijn al heel veel goede dingen door Zwieber en anderen gezegd dus ik sluit me daarbij aan en een dikke Want dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk.
moppie, als je van je psycholoog meer tips of reacties wilt, geef dat dan aan bij deze persoon.

Rot dat je zo klem zit.

Kun je aan je partner aangeven dat de relatie over is en dan samen bekijken wat de beste opties zijn? Heb je familie of vrienden die je kunnen helpen en bijstaan in de komende periode?

Kun je eens opnoemen hoe je denkt dat hij tegen gaat werken? Misschien kunnen we wel een strategie voor je opstellen over hoe je kunt reageren, zodat je je krachtiger voelt en er goed doorheen komt.
Je hebt allerlei problemen, en nu wil je uit je relatie. Maar je hebt wel een kind van deze man, en helemaal uit de relatie gaat niet lukken hij is immers de vader en jouw dochter is niet gebaat bij een slecht contact tussen pa en ma.

Ik lees trouwens dat jouw problemen niet eens perse relatieproblemen zijn, het gaat veel verder. Het zou verkeerd zijn om te denken dat dat je problemen gaat oplossen want de verstoorde relatie met je familie blijft, de sterfgevallen blijven en je hernia lost er ook niet van op. Wel heb je een probleem extra namelijk een scheiding en alle narigheid daaromheen
Veel sterkte. Volgens mij moet je kleine stapjes nemen om uit deze situatie te komen. Kun je niet ergens tijdelijk terecht met je dochter? Bij familie, vrienden, een vakantiehuisje? Als je zelfstandig woont heb je wel recht op een bijstandsuitkering.

Dit is niet vervelend bedoeld maar ik vraag me af waarom vrouwen toch zo vaak voor z'n afhankelijke en onderdanige positie kiezen? Hij is kostwinner en hoofdbewoner van het huis. Dat betekent dat jij dus niks hebt en ook nergens recht op hebt. Waarom doe je je zelf dat aan? Nu kun je deze situatie niet meer terugdraaien maar voor de toekomst is het wel verstandig om beter te kijken naar jouw situatie in een relatie en de gevolgen als je uit elkaar gaat.
Bedankt voor jullie reacties!!1

Nou mijn ''vriend'' is nogal overheersent t is niet dat ik door mn rugzak zeg maar nu opgeef..het gaat al heel lang slecht hij slaapt al jaren op de bank en is soms gewoon heel harteloos en gemeen vooral als ik ff een knuffel of paar lieve woordjes nodig heb meneer heeft daar geen zin in en dat keer op keer en dat breekt me nu op heb het zelf te lang door laten gaan dat weet ik maar hoopte op beterschap vooral voor onze meid...heb net en afspraak gemaakt bij maatschappelijk werk en moet er volgende week heen.

Zal altijd van hem houden en zal nooit iets tegenwerken voor ons kind want ze is dol op dr vader maar ik kon gewoon geen kant meer op en wou graag wat andere meningen enzo horen.

Ik kan terecht met mn verhaal bij vriendinnen maar ruimte voor ons is er niet...ik hoop gewoon dat volgende week mij ook wat meer duidelijk wordt wat ik nog meer kan doen en ze me mee kunnen helpen.

Heb al jaren niet gewerkt vanwege een zwaar auto ongeluk en heb daar nu weer last van mn lijf heeft nu nog de kuren ervan zeg maar...
Wat hebben jij en je vriend eraan gedaan om de relatie te verbeteren? Want zeggen dat hij overheersend is is nogal makkelijk. Het betekent namelijk dat jij nogal passief bent, anders kan hij niet overheersend zijn. Waarom slaapt hij op de bank?
hai

Sneu voor je, maar ipv bij de pakken neer gaan zitten , moet je dingen gaan regelen.

Idd maatschappelijk werk lijkt me een goed begin.

Bedenk ook hoe gelukkig je kan zijn zonder hem, want zoals ik je verhaal beluister, is hij een blok aan je been.

Lozen dan kies voor jezelf en je dochtertje, en wordt weer gelukkig, en geniet van het leven .

HUG
Vraagje : als partner is het niet wat je wilt, maar is hij wel een leuke pappa?
Wat rot voor je. Maar ik heb eerlijk gezegd wel moeite met deze opmerking:

"Sorry voor mijn geklaag maar weet het echt niet meer heb al van alles uitgezocht wordt hier ook nergens mee geholpen van gemeente uit en kan nergens terecht maar wat moet ik nou..."

Je hebt blijkbaar een slechte relatie, een slechte gezondheid en de dingen juridisch niet goed geregeld met je vriend. Om welke reden moet de gemeente nu iets voor jou oplossen?

Ja dit is mijn allergie. Ik werk bij een gemeente. Mensen klagen continu over de overheid die zich overal mee bemoeit, maar ondertussen moet de gemeente wel alles oplossen. Daar heb ik moeite mee.
de gemeente, voor al uw problemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven