FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
nou ja, ik bemoei me misschien ook met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien, sorry, ken de achtergrond ook helemaal niet, maar moest opeens aan mijn eigen verhaal denken, maar het zit waarschijnlijk net weer heel anders in elkaar..
Je hoeft toch geen sorry te zeggen?

Is weer een andere invalshoek dus waarschijnlijk heeft ze er ook nog wat aan.
Rustig hier...
Mille, hangen de slingers al?

Echt bizar dat het alweer drie jaar geleden is dat we (Jij, Elyane, Nathje en ik) tegelijk zwanger waren! En jij was de eerste van het rijtje die ging bevallen. Nog twee maanden en dan is BRS ook alweer 3 jaar. Man, wat een cliché, maar wat gaat het snel.
En ik heb Morrie gewoon gesproken, dus ik weet wat ze kiest .

Zo, alweer een dag met kinderen, toch best veel, vanaf dinsdagmiddag tot en met donderdag... Gek he, dat dat dan toch weer anders is dan in het weekend. Hoewel, eigenlijk helemaal niet gek, in het weekend is Linoleum ook thuis natuurlijk.

Hoor vandaag of ik ergens op gesprek mag voor een leuke opdracht. Ik hoop het enorm, zou het erg leuk vinden (is ook echt leuke opdracht). Dus..... duimen maar graag.

En hoe leer je een anderhalf jarig jongetje af dat hij met een grote klap van boven zijn hoofd speelgoed op de grond gooit en dan gaat lachen. Pfff, ik begrijp niet dat hij zelf geen last krijgt van zijn oren. Hij loopt nog in pyjama, dus ik ga hem maar eens lekker uitgebreid in bad zetten nu.
Nano, gefeliciteerd knul!

Kom later terug met taart en ballonnen!
O, Nano helemaal vergeten. Nano, HOERA!!!!
Gefeliciteerd jarige Nano!

Later meer, nu druk druk.

Ik hoop dat je van Bob en Wendy houdt, Nano
Spannend Lien!

Meer info op de SG? Ben erg benieuwd!

Hier rustig dagje.

GW klust, KW naar school en BRS bij mijn moeder waar we vanavond gaan eten. Ik heb buikpijn en het rommelt en steekt. Vannacht ook heel slecht geslapen (misselijk enzo) dus rustig aan.

Waar zijn alle vrije dames?
Je mag toch al gewoon bevallen Wind? Nou, doe het dan maar vandaag .

Ik ga nog even geen details geven over mogelijke opdracht, voelt niet goed, ik ben niet zo bijgelovig, maar wil toch echt eerst een afspraak hebben. Dat voelt beter op de een of andere manier.

Met BNJMN lopend door de kou geweest om luizenkam en shampoo te halen, want vermoeden bestaat dat dochter luizen heeft. O gruwel, we hebben het gelukkig nog nooit gehad, maar ik hoop dat dit gewoon niet klopt. We hoefden haar niet van school te halen, dus wellicht valt het mee en is het een niet zo handige luizenmoeder (hoop ik!). Wel meteen 30 euro arme, pffft, als ik niet weet wat ik moet doen ga ik gewoon in de luizen-business .
Prima Lien... we gaan het lot niet tarten omdat ik zo nieuwsgierig ben Ik duim wel voor je!

Luizen. IEUW.
Zal ik trouwens een quiche maken voor ons etentje? Weet niet of er al iets anders hoofdgerecht-achtigs was? En sla meenemen?
Allereerst: Nano, gefeliciteerd met alweer je derde verjaardag!!!! Grote kerel!

Citronella, bedankt voor je reactie, daar hoef je geen excuses voor aan te bieden hoor. Het is altijd fijn om van meerdere kanten ervaringen te lezen, als ik dat niet had gewild, had ik het niet op het forum gepost.

Maar ik denk dat het bij mij toch meer is dan koudwatervrees. Daar kom ik nu achter hoor, dat proces gaat nu ineens heel snel. Bij mij is het echt dat ik er benauwd van word weer op een kantoor te moeten werken, tussen 4 muren, waar mensen op je wachten, verwachten dat je er tussen bepaalde tijdstippen bent. Ik wil vrijheid. Ik wil wel werken, maar ik wil tot op zekere hoogte niet gebonden zijn.

Ga dus ook afbellen, wil dat vandaag doen, maar vind het eng. Ga het wel zo doen!

Kreeg ook nog een mail van oude werkgever, waar ik paar maanden terug al eens op gesprek was. Dat hij gehoord had dat ik gestopt was bij exwerkgever en dat hij kon kijken of ik bij hem nog wat kan doen. Jeetje, nu moet ik een slimme mail terugschrijven. Ik wil namelijk het liefst dat hij mij dan inhuurt. Ik word er helemaal hyper en zenuwachtig van.

Quiche is lekker, en sla ook.

Lien, succes, ik hoop dat het je gaat lukken! Heb je al een naam voor bedrijf? Of ga je het gewoon Lien achternaam noemen oid?
Lekker Lien, quiche en sla. Zal ik er soep bij maken?

Is pompoensoep een optie of zijn er mensen die daarvan gruwelen?

Dank voor de felicitaties. Ja Wind, ik moest er ook nog aan denken, aan het rijtje zwangeren met elke maand een baby toen hier

Nano is erg jarig geloof ik, en vooral dolgelukkig met zijn grote fiets (zo'n 12 inch ding met zijwielen). Hij crosst er in elk geval de hele kamer mee door! Ik heb Mini vandaag ook een dagje thuis gehouden dus ze hebben lekker samen met z'n cadeaus gespeeld en we zijn net wezen zwemmen. Was ook leuk, al moest Nano ie-de-reen in het zwembad vertellen dat hij jarig is en 3 is

Morrie, succes met afbellen! Als het zo voelt, inderdaad gewoon doen. En dat je dan meteen nadat je het besloten hebt een mail van je oude werkgever krijgt, is ook wel een leuke opsteker!

En nu ga ik duimen voor Lien (ben benieuwd!) dat ze opdracht krijgt en dochter geen luizen heeft!
Dat klinkt als een leuke dag Mille!
Morrie, al gebeld?

Hier alles met luizenkam uitgekamd en echt niets gevonden. Gaan dus nu met preventieve spray aan de slag (die vast alleen maar veel geld heeft gekost en door goede productmanager is verzonnen ) en verder geen actie ondernemen. Wel elke dag kamen met neten-kam, maar eerst wil ik echt zien of ze iets heeft en dat is vooralsnog niet zo. Pfew.

Kiloknaller is met buurvrouw mee naar zwemles. Ik maak zo andijviestamppot en dan komen ze hier eten. Goede ruil, want ik vind zwemles aanzienlijk vermoeiender dan stamppot maken.

Mille, wel gezellig zo'n dagje met Mini er ook bij. Ga je haar nog een keer door de molen laten halen, of was het nog een na-effect van ziek in vakantie?
En meteen ook: hoe is het met Sum?
Nee. Echt erg. Ik weet dat ik er vanaf ben als ik het gedaan heb.

Morgenochtend doe ik het gelijk, moet ook wel want ga om 10 uur mee met schaatsen op school en moet daarna naar UWV voor loopbaantestgedoe.

Ga het echt morgen doen .

Heb net een 4 seizoenendekbed gekocht voor Schorrie. Hij heeft zo'n enorm koude kamer, en dan is zo'n IKEA kinderdekbed toch echt niet warm. Hij had 3 dekens er overheen nu, en het gleed ook steeds van hem af. Dus nu een echt eenpersoonsdekbed voor meneer. Dekbedovertrekken waren maar 9 euro. Heb gelijk nog een hele grote voor onszelf meegenomen ook, kon het niet laten ondanks dat ik haast geen geld meer heb en de maand nog lang niet om is...... Normaal zijn die dingen 40 euro.

Lien, geen luizen dus maar toch spul erin? Ach, je hebt het nu toch. Wie zei dat dan, dat ze misschien luizen heeft, de luizenmoeder op school?
Jep, we hoefden haar ook niet te komen halen omdat ze dachten, maar niet zeker wisten (er waren 4 anderen uit haar klas die dus wel om 10.30 naar huis moesten). Ik dacht dat dochter zich rot zou schamen, maar juist het tegendeel is het geval, ze vindt de aandacht heerlijk en vond het jammer dat ze niet gehaald werd .

Verder vandaag gewogen en gemeten: 28 kilo en 1.38, ze doet mee aan een of ander onderzoek van Erasmus universiteit over lengte, gewicht en gezondheid. Kreeg ineens een keurig formuliertje mee dat ze op school waren langsgeweest. Lange meid dus ineens.
En foei Morrie, dat je nog niet gebeld hebt (maar ik herken het wel hoor, ik zou het ook uitstellen en vervolgens er spijt van hebben dat ik het niet veel eerder heb gedaan, want de opluchting NA het telefoontje is zo fijn).
Die 9 euro dekbedden vond ik laatst heel dun (of waren er ook nog andere die heel goedkoop waren? dan waren het die).
Ze zijn gewoon van katoen, volgens mij was het een restpartij die weg moest want er zat een speciale oranje sticker op die betekende dat het 9 euro kostte. Het zijn dezelfde hoezen als die ik normaal ook heb volgens mij.

Ja stom he, ik weet het ook dat ik blij ben als ik gebeld heb. Mijn moeder vroeg waarom ik dan niet mailde. Maar dat wil ik niet, dat zou ik laf van mezelf vinden. Moet er even doorheen bijten en dat doet ik morgenochtend first thing in the morning .

1.38, dan is ze minder dan 30 cm kleiner dan ik, als ze naast me zou staan zou ze zowat tot mijn schouders komen!

Even omkleden, moet zo sporten.
Even inbreken hoor....

Mille, gefeliciteerd met Nano!

En weer weg!
Loretta is De Mol. Punt.
Klinkt leuk je dag Mille! En lief Nano die aan iedereen vertelt dat hij drie is. Sum vindt het maar niks, drie zijn. Die vraagt iedere dag 'ben ik al vier?' en als ik dan zeg van niet zegt ie: 'nou, wat duurt het lang zeg'.

Ik vind hem nog steeds zo moe dus we gaan morgenochtend (om 8 uur!) naar de dokter. Ben benieuwd wat die zegt. En ga voor mezelf weer de pil vragen, Sjaak wil niet aan de knip en ik vind hem er ook eigenlijk nog te jong voor. Wie weet krijgen we over twee jaar toch ineens de kriebels voor een vierde.

Haha Morrie, ik kan me helemaal voorstellen dat je het hebt uitgesteld, had ik ook gedaan denk ik. Maar vond wat Wind schreef echt heel goed klinken, en dan hoef je ook niets te verzinnen.

Ik zit met een half oog een dubbeltje op zijn kant te kijken, niet te geloven wat een bende die lui van hun huis hebben gemaakt. Kan me wel voorstellen dat je in zo'n puinhoop geen overzicht meer hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven