gevoelens wat doe ik ermee?

07-01-2010 18:51 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben een vrouw van 39 met kinderen en werk 'smiddags als schoonmaakster onder schooltijden,ik maak kantoren schoon.

Nu maak ik altijd met iedereen een praatje daar en met sommigen kan ik beter opschieten als met anderen dat is normaal.

Er werkt daar ook een man op kantoor laat ik hem maar Kees noemen,daar kan ik het erg goed mee vinden.

Iedere dag maken we een gezellig praatje en we maken geintjes onder elkaar.

Soms knuffelen we elkaar ook even,dat was altijd vriendschappelijk.

Was dus,want laatst gaven we elkaar weer eens een knuffel en opeens waren we elkaar aan het zoenen,terwijl die intentie er nooit is geweest van beide kanten niet.

En tja nu kunnen we niet van elkaar afblijven en gebeurt het regelmatig dat we stiekum staan te zoenen,want niemand op kantoor mag er wat vanaf weten ,niet enkel omdat het dan zo is dat in ieder geval 1 van ons z'n ontslag krijgt(ik dus),maar hij is getrouwd en heeft kinderen en ik dus ook getrouwd met kinderen.

Ik weet het even allemaal niet meer en Kees dus ook niet,want voor ons is het zo dat als we bij elkaar zijn dat het net zo hoort te zijn,het voelt zo vertrouwd aan.

Maar we voelen ons beiden ook erg schuldig omdat we beiden een gezin thuis hebben zitten.

Tot nu toe hebben we niet buiten de werkplaats met elkaar afgesproken,juist omdat we weten dat we ons dan niet meer in kunnen houden verder en het beide ons gezin niet willen aan doen.

Maar het is zo moeilijk,hij zit altijd in m'n hoofd ook als ik thuis ben en bij hem is dat net eender.

Ik weet dat het beste zou zijn voor ons gezin om ermee te stoppen,maar de aantrekkingkracht tussen ons is zo enorm groot.

Hem proberen te ontwijken gaat ook niet,omdat ik toch iedere dag in zijn kantoor moet zijn.

ik weet gewoon even niet wat ik moet doen ,mijn verstand zegt dat ik ermee moet ophouden ,maar mijn hart zegt heel wat anders

en dat vind ik een groot dilemma.

Kan iemand me misschien wat goede raad geven? of iemand die ook in deze situatie heeft gezeten,wat heb jij gedaan?
Misschien lees ik er overheen, maar familie in de zin van allebei een partner?
Ander werk zoeken (ook al is dat misschien moeilijk) en de verliefdheid laten slijten (en dat zal na verloop van tijd gebeuren).
Misschien moet je je eigen huwelijk nieuw leven in blazen want je staat open voor een andere vent! Besef je je wel dat je je eigen glazen kan ingooien je hebt kinderen een man, is je eigen huwelijk dan zo saai kom je wat te kort?

Daar naast moet je van anders mans man afblijven hij is getrouwd jullie bedonderen de boel zonder rekening met het gevoel van overige partijen te houden.

Kies voor je huwelijk als je het wil redden of stop er mee want dit is voor niemand eerlijk
quote:sanneth schreef op 07 januari 2010 @ 18:51:

Hoi,

Ik ben een vrouw van 39 met kinderen en werk 'smiddags als schoonmaakster onder schooltijden,ik maak kantoren schoon.

Nu maak ik altijd met iedereen een praatje daar en met sommigen kan ik beter opschieten als met anderen dat is normaal.

Er werkt daar ook een man op kantoor laat ik hem maar Kees noemen,daar kan ik het erg goed mee vinden.

Iedere dag maken we een gezellig praatje en we maken geintjes onder elkaar.

Soms knuffelen we elkaar ook even,dat was altijd vriendschappelijk.

Was dus,want laatst gaven we elkaar weer eens een knuffel en opeens waren we elkaar aan het zoenen,terwijl die intentie er nooit is geweest van beide kanten niet.

En tja nu kunnen we niet van elkaar afblijven en gebeurt het regelmatig dat we stiekum staan te zoenen,want niemand op kantoor mag er wat vanaf weten ,niet enkel omdat het dan zo is dat in ieder geval 1 van ons z'n ontslag krijgt(ik dus),maar hij is getrouwd en heeft kinderen en ik dus ook getrouwd met kinderen.

Ik weet het even allemaal niet meer en Kees dus ook niet,want voor ons is het zo dat als we bij elkaar zijn dat het net zo hoort te zijn,het voelt zo vertrouwd aan.

Maar we voelen ons beiden ook erg schuldig omdat we beiden een gezin thuis hebben zitten.

Tot nu toe hebben we niet buiten de werkplaats met elkaar afgesproken,juist omdat we weten dat we ons dan niet meer in kunnen houden verder en het beide ons gezin niet willen aan doen.

Maar het is zo moeilijk,hij zit altijd in m'n hoofd ook als ik thuis ben en bij hem is dat net eender.

Ik weet dat het beste zou zijn voor ons gezin om ermee te stoppen,maar de aantrekkingkracht tussen ons is zo enorm groot.

Hem proberen te ontwijken gaat ook niet,omdat ik toch iedere dag in zijn kantoor moet zijn.

ik weet gewoon even niet wat ik moet doen ,mijn verstand zegt dat ik ermee moet ophouden ,maar mijn hart zegt heel wat anders

en dat vind ik een groot dilemma.

Kan iemand me misschien wat goede raad geven? of iemand die ook in deze situatie heeft gezeten,wat heb jij gedaan?Gewoon lekker doorgaan, straks 2 huwelijken naar de maan, maar ach, wat kan jou dat schelen!
Het is zo moeilijk als je het zelf maakt. Als je van je man houdt, lees nergens dat het niet zo, dan geef je jezelf een schop onder je achterwerk en hou je het puur vriendschappelijk met deze Kees. Wil niet als een moraalridder overkomen en gevoelens voor iemand anders krijgen als je getrouwd bent of in een relatie zit is menselijk en kan iedereen overkomen maar je hebt altijd de keuze om er niets mee te doen en je hebt toch een grens overschreden om met hem te zoenen. Wat zijn je gevoelens voor deze Kees? mis je aandacht van je man en ga je met de eerste de beste zoenen die je deze aandacht wel geeft?
Wat ik apart vind, waarom gaven jullie elkaar een knuffel ? Dat vind ik persoonlijk al best ver gaan. Misschien dat het voor jullie heel gewoon is, maar ik vind dat meer iets voor vrienden en niet echt in de werksfeer. Kan je niet met een collega van je ruilen van locatie ? zodat jij niet meer bij hem op kantoor hoeft te komen.
Suuske, ik kan niet zomaar zonder een reden op te geven ruilen met een collega,want we werken beiden al jaren opdezelfde plek in het bedrijf.

Ik ken Kees dus ook al een aantal jaar en we zijn altijd erg vriendschappelijk met elkaar omgegaan vandaar ook dat we weleens elkaar een knuffel geven.

Thuis kom ik niets tekort,ik hou nog altijd van mijn man en vind hem een van de aantrekkelijkste mannen die ik ken.

Kees heb ik nog nooit aantrekkelijk gevonden,vind hem er gewoon uitzien als een doorsnee man.

Daarom verbaasd mij dit alles zo erg en snap ik mijn eigen gevoelens voor Kees niet.
Het voelt zo goed...

Het voelt ook om te blijven liggen sóchtends ipv te werken.

Het voelt soms lekker om iemand te schoppen

Het voelt soms lekker om te liegen

Heleboel slechte dingen voelen verrekte lekker

Maar die blaren op je reet voelen niet zo lekker hoor..
Zoek ander werk of geef bij een vertrouwenspersoon aan wat je dwars zit en of het mogelijk is een andere werkplek te krijgen.

2 huwelijken kapot maken en hierbij kinderen meeslepen lijkt me geen goed plan.

Je begint er een topic over dus denk dat je ook wel snapt dat je fout bezig bent zo.

Ik wens je succes met je beslissing.
Je maakt kantoren schoon terwijl de gebruikers van die kantoren nog volop aan het werk zijn?
Je bent nu verlieft en dat is mooi. Alles aan de ander is perfect. Maar wat weet je nu eigenlijk echt van die Kees. En dan niet door een roze bril.

Je eigen man die ken je. Waarom ben je bij hem en wat raak je kwijt. Ben je bereid alleen verder te gaan als Kees toch besluit bij zijn vrouw te blijven?

Zet het in een email naar jezelf.

Misschien is die Kees wel het offer waard of misschien vindt hij het alleen maar spannend en blijft hij als het er op aan komt toch bij zijn gezin. Dat kan ik niet beoordelen.

Achter af daar heb je nu dus niks meer aan, maar je moet niet knuffelen met andere mensen dan je partner, kids, familie of vriendinnen (of als man: vrienden).
quote:sanneth schreef op 07 januari 2010 @ 18:51:

Maar we voelen ons beiden ook erg schuldig omdat we beiden een gezin thuis hebben zitten.Niet schuldig genoeg klaarblijkelijk?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven