A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Caylinn.. bah. Sterkte!
Later is nu
Tjee Caylinn! sterkte, meid!!

Eigenlijk kwam ik hier iedereen alleen (lekker laat, maar daarom niet minder gemeend) het allerbeste wensen voor 2010. Bij deze dus!

Freak, wat maf, van je ex?! Is ie bij het survivallen door de mand gevallen of zo?

Thee, leuk dat je LL lief is voor je!

En Dreamer, leuke schoenen!

Wij zijn voornamelijk druk geweest met onze nieuwe hond. Hij was zo'n drukke hond....Nou, volgens ons had ie gewoon veel te weinig lichaamsbeweging. We gaan elke dag met hem naar het Noordzeekanaal, daar een stuk over de dijk lopen en terug over een stuk braakliggend terrein. Dan kan ie lekker los, lekker dollen. Hij is supermakkelijk met andere honden, en heeft al aardig wat speelkameraadjes. Vandaag ook weer: Manlief, ik en Sibbe liepen ons rondje, komen we weer terug, komt er net een andere vrouw aan met haar hond (en die honden kunnen heerlijk samen spelen). Dus wij weer omgekeerd, en met hun weer een stuk meegelopen

Als je dan thuiskomt is ie gevloerd, haha. Eigenlijk laat ie ons uit, we krijgen nu eindelijk weer eens wat lichaamsbeweging.

Hier heeft het zo gruwelijk gesneeuwd, vanaf 3 uur, dat ik er niet eens met de auto doorheen kwam naar het postkantoor! Halverwege moest ik omkeren omdat al het verkeer muurvast stond....Ik zag auto's alle kanten opglibberen, bij elke kruising was het raak, en bij elke op- en afrit een dijk op of af gleed er wel een auto weg....Dus ik heb mijn klanten maar gemaild, dat ik morgen wel een nieuwe poging waag om de pakketten te posten.
Goed zeg, Carlien, dat je ineens zoveel beweging krijgt

Vanmiddag heb ik 'stagegelopen' bij kunstpand/galerie(tje)/winkeltje in de buurt. LEUK! Daar word ik/ben ik dan gastvrouw, zo 1x per 4 weken een zaterdagmiddag. Heel inspirerend qua tekenen. En... 2x per jaar is er een tentoonstelling van de medewerkers en natuurlijk mag ik ook wat inbrengen! (*schrik*) Ze hebben nog niet eens werk gezien. Dat ik als hobby fotograferen heb, kwam ook al goed uit, want zondag is de nieuwjaarsborrel en het lijkt erop dat de vaste fotograaf niet kan.. dus..

Misschien dat ik een link nog eens neerzet op m'n hyves.

Sneeuwen doet het hier nu ook enorm en van mij had het niet (meer) gehoeven. Alles is al mooi wit, maar op wegen/paden was het fijn weg. Ook de gladheid. Nu wéér sneeuw.. pff.
Later is nu
Vrijdag heeft mam aanvullend onderzoek dmv PET scan, nog even onzekerheid dus. Van pap al wel gehoord dat verdenking idd kwaardaardige kanker is.... Ben even helemaal verdrietig en probeer mezelf niet gek te maken....
En sorry dat ik even nergens op reageer, zit even helemaal vol van dit nieuws
Dat is toch logisch Cay. Kwaadaardig, dat klinkt gewoon erg spannend. Veel sterkte meid!
Later is nu
Van mij ook een dikke knuffel ik hoop zo dat de uitslag mee zal vallen. Heel veel sterkte!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Winters plaatje:

en nog 1:

(aan de Zaanse kant van het Noordzeekanaal, daar lopen we elke dag met hem)
Jamaar.. waar zijn al die molens nou?

Mooie ploaties

Ik zit me af te vragen of LD's wedstrijd van zondag ook afgelast gaat worden. Waterpolo aflasten wegens sneeuw. Dat is nieuw, of niet dan?
Later is nu
voor Cay....

ik waai even binnen om te melden dat ex er is voor gesprek hij is nu mini naar bed aan het brengen en ik ben 'm nu al zat... is dat effe erg... hoop dat hij snel klaar is met zijn verhaal pffff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Wat is er erg aan 't verhaal Freak? Of is het ex op zich? En was hij een beetje op tijd weg :-)
Later is nu
Hoi Dreamer.. nee het verhaal krijgt een rare wending.. we gaan morgenochtend een huurwoning bezichtigen die ik waar ik dan zou kunnen gaan wonen zodat hij hier weer kan wonen want de situatie van "weer bij zijn ouders wonen "is niet echt een plezierige voor hem... maar dit gaatineens snel en ik heb er nog niet goed over na kunnen denken etc... dus raar

Word vervolgd dus

Goedemorgen trouwens
Zo, dat lijkt me ook geen leuke wending ... bah.

Jij ook goedemorgen
Later is nu
Het is een onwijs gaaf huis.... maar ik ben nu aan het rekenen geslagen... als ik va Ex ga krijgen waar ik recht op heb kan ik het net trekken.... maar als ik zijn situatie bereken krijgt hij het heel slecht.... en we zijn nog niet gescheiden... ook zo'n rare situatie... pffffffffffffff moeilijk moeiliijk krijg er koppijn van
Laat je ook goed voorlichten over wat er gebeurd als hij zijn hypotheek niet kan betalen en jullie nog getrouwd zijn.

Verder kijk niet alleen naar jullie eigen situatie maar ook naar de consequenties voor Minifreak.

Carlien, geweldige foto's! Hij heeft daar alle ruimte om te rennen, heerlijk.

Dreamer heb je nog over de haan nagedacht of is die helemaal uit je gedachten?
de haan is uit m'n gedachten, Jasmine.. volgens mij moet ik me toch meer op de spin concentreren. Die is een soort van rode draad, zeg maar. Leuk dat je het vraagt!

Was wel erg benieuwd wat (zwangere) geiten in dromen betekenen, want die kwamen van de week ineens op. LE en LD namen eentje mee, gekregen, en toen bleken we er al ééntje te hebben Of dat wel samen kon, hoe je dat dan doet, enz. pff..

Daarna, als gewoonlijk, weer iets lopen zoeken op Schier. Vaak zoek ik personen, de wegen zijn compleet anders dan normaal op Schier en het zit vol met onverwachte ontmoetingen. Zijn altijd erg vermoeiende dromen. Sinds ik dinsdag werklunch had, ben ik weer intensief aan 't dromen. Dat stond 2 weken (vakantie) stil.

Net mooie foto's gemaakt van roodborstje in de tuin

In principe moet jij je natuurlijk niet druk gaan maken om zíjn situatie Freak. Ja, vervelend voor hem, dat hij het even moeilijk/lastig krijgt, maar vanaf hier (verweg, dus stuk makkelijker te zeggen) is het wel een beetje 'eigen schuld, dikke bult'. Daar sta jij natuurlijk anders in. Ik heb er ook geen ervaring in. Aan Jasmine zul je meer hebben. Wanneer jij weer gaat werken/meer verdienen, wordt het voor hem dan ook makkelijker?
Later is nu
Dreamer ik vroeg er naar omdat ik de haan in een boek tegenkwam (de godin Holda/vrouw Holle woonde op een berg die door haar haan werd bewaakt). Erg leuk boek trouwens, het zal je vast aanspreken gok ik; Goden en sjamanen in Noordwest-Europa - Linda Wormhoudt Heb het boek eerst via de bieb in huis gehad daarna al vlot besloten het zelf aan te schaffen. Staat ook een interessant stuk in over de spin!

De geit weet ik zo niet. Als het gaat om zwangerschap gaat het vaak om ideeen die langere tijd nodig hebben om tot bloei te komen en wanneer het gaat om jonge dieren dan kan het gaan over het kind in jezelf of over jouzelf als moeder.

Misschien heeft Tweeling nog aanvullingen.

Oh roodborstje!
Meestal zien we hier als we uit het raam kijken veel meeuwen, koolmeesjes, pimpelmeesjes, roeken, duiven maar vanochtend toen ik de gordijnen open deed zat er opeens een eksterpaar in de boom voor ons. Leuk!

Zo mooi om te zien toen ze wegvlogen. Omdat we wat hoger wonen kon ik mooi van bovenaf kijken. Dit is niet mijn foto maar zo zag het er wel uit:

Mooie foto's allemaal!

Freak... jij een andere woning omdat het voor hem niet zo handig is om bij zijn ouders te wonen? Voor mij natuurlijk ook heel makkelijk oordelen vanaf hier, maar echt zeg

Laat ie lekker een kamer gaan zoeken voor de time being. Je leven is al helemaal anders plotseling, en dan ook nog je huis uit (en Mini ook).

Goeie van Jasmine idd, over hypotheek.

Sjongejonge zeg, onbegrijpelijk!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik denk dat de filosofie erachter is dat hij het huis kan betalen en Freak niet? Maar dan nog.. hij onthecht Mini inderdaad nog meer. Maarja.. wijsheid moet toch bij Freak wegkomen.

Beslis alleen niet teveel ivm goede vrede, Freak.. ook jouw goede vrede is van belang!

Oh, ik ga gelijk even kijken bij de bieb hier, jasmine, bedankt! Hoewel hier in de wijk nooit zoveel is, je weet maar nooit!

Heb net meer dan een uur gespeeld op de Wii fit plus. Leuk! Zit een soort van hindernisbaan in, met zwaaiende ballen en bewegende vlakken, waar je op moet springen. Ben bekaf maar heb de finish gehaald..

Mooie vogels zijn dat he, Eksters.. zitten altijd beetje in verdomhoekje, kraaiachtigen enzo, maar ik vind ze altijd erg mooi. Er zitten hier in het park trouwens ook vogels die ik niet ken.. frustratie
Later is nu
He lieverds hier ook bedankt voor het meedenken.. zo gaaf he op dit forum.

Het huis is gaaf maar duur... het zo net kunnen als Ex meebetaald dan... maar hij komt echt in de problemen en zolang wij nog getrouwd zijn dat ook mijn problemen he.

Dus mijn conclusie is niet doen.. veel spoed achter scheiding zetten en dan pas huis... dan kan ex ook voor mij betalen maar dan betaald de fiscus mee!

Mooi die foto van die vogel
Zeg Freak, jij studeerde toch geen Nederlands he?

flauw (en de zout is op, dus sjaaa)
Later is nu
Duh.... ik zit dit verhaal al 4 keer te typen of zo en nou je je weet wel snel en spreektaal schrijven en .... ikke gestopt met opleiding dus effe nog meer excuus zeg maar
Je kunt natuurlijk ook knippen en plakken, toch? Neem je de volgende keer die éne versie zonder fouten

maar goed, we begrepen de strekking, daar ging het toch om

~tiept dit stukje tig keer over, om vooral géén fouten te hebben ~
Later is nu
Ja knippen en plakken kan ... maar ieder groepje wil ik zo persoonlijk mogelijk benaderen... en tja de energie is/was ineens een beetje op... sorry

Maar jullie kennen mij denk ik het langst net als dat ander topic... maar het is hier vaak zo rustig dat ik door 3000 wel eens doorschiet enzo...

Maar goed jullie zijn lieverds

ikke moe.. hebben jullie het in de gaten

Ik heb zojuist mezelf op wijntje en borrelnoten getrakteerd ga nog even topic hoppen en dan lekker slapen... druk weekend voor de boeg!
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 08-01-2010 21:18
Reden: sorry typefout verbeterd! :)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven